Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Płock: Dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej

przetargi
16.04.2022 12:58
RZĄD MIASTA PŁOCK
09-400 PŁOCK
STARY RYNEK 1
Tel. 24 367 15 55
Fax. 24 367 15 98
E-mail [email protected]
WWW www.plock.eu/
Województwomazowieckie
PowiatPłock
Treść zamówieniaDostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o dlugości do 12,5 m napędzanych silnikiem diesela.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o dlugości do 12,5 m napędzanych silnikiem diesela. Numer referencyjny: WZP.271.1.14.2022.DRPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o długości do 12,5 m, napędzanych silnikiem diesel’a.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o długości do 12,5 m, napędzanych silnikiem diesel’a.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1648214124474
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/588617
CPV34.12.14.00
Wadium30000.00
Osoba do kontaktuGmina – Miasto Płock Stary Rynek 1 Płock 09-400 Dominika Rucińska +48 243671760 [email protected] +48 243671615 https://nowybip.plock.eu
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w dniach: 365
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-21
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 19/06/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 060-154695
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina – Miasto Płock
Adres pocztowy: Stary Rynek 1
Miejscowość: Płock
Kod NUTS:
PL923 Płocki
Kod pocztowy: 09-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dominika Rucińska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 243671760
Faks: +48 243671615
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://nowybip.plock.eu

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o dlugości do 12,5 m napędzanych silnikiem diesela.
Numer referencyjny: WZP.271.1.14.2022.DR

II.1.2) Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o długości do 12,5 m, napędzanych silnikiem diesel’a.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL Polska

II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 autobusów komunikacji miejskiej o długości do 12,5 m, napędzanych silnikiem diesel’a.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 365
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: TAK
Numer identyfikacyjny projektu:
Projekt nr RPMA.04.03.01-14-9732/17 pn. „Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej na terenie Miasta Płocka – etap II” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.Umowa o dofinansowanie nr RPMA.04.03.01-14-9732/17 z dnia 28.09.2018 r. z późniejszymi zmianami.

II.2.14) Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 257pkt 1 Pzp,tj. w sytuacji jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, NIE zostaną mu przyznane. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma
zakupowa.pl/ pn/ um_plock ID 588617.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 19/06/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 21/04/2022
Czas lokalny: 12:15


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Do oferty Wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – załącznik nr 1 sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. Zamawiający dopuszcza jedynie wypełnienie sekcji alfa. Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego.Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełnienia JEDZ, znajdują się
także w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych, dostępnych na stronie Urzędu, w Repozytorium Wiedzy, w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. 2) dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania: – kompletacja oferowanego autobusu (diesel) wg wzoru załączonego przez Zamawiającego załącznik nr 2 (nie dotyczy kryteriów oceny ofert)
2. Inne dokumenty dołączane do oferty: 1)Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu NIE wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Dowód wniesienia wadium – jeżeli w innej formie niż w pieniądzu
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, który NIE złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są NIEkompletne do ich złożenia lub uzupełnienia. NIE dotyczy parametrów na kryterium oceny ofert.
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, NIE krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, wystawionej NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, 2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej NIEzależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, 3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych NIE wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 4) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy. 6. Wadium 30000,00 zł 7. W postępowaniu ma zastosowanie art. 139 ust 1 Pzp.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Adres internetowy:
http://uzp.gov.pl/kio

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
060
2022
Następna aktualizacja:
28/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-25