PKP Intercity zmodernizują 26 wagonów
PKP Intercity modernizują kolejne wagony. Tym razemprzewoźnik ogłosił przetarg na wykonaniemodernizacji wraz z naprawą okresową na 5 ? tym poziomie utrzymania 26 wagonówosobowych.
Przedmiot zamówienia będzieobejmował naprawę:
1) 16 wagonów osobowych typu111A, które po wykonanej usłudze będą wagonami bezprzedziałowymi 2 klasyprzystosowanymi do przewozu rowerów (część 1);
2) 10 wagonów osobowych typu140A/112A, które po wykonanej usłudze będą wagonami przedziałowymi 1 klasy(część 2).
Przewoźnik chce także36-miesięcznej gwarancji.
Wykonawca obowiązany jest downiesienia wadium w kwocie:
1) dla części 1 przedmiotuzamówienia ? 432 000 PLN;
2) dla części 2 przedmiotuzamówienia ? 240 000 PLN.
O zamówienie mogą ubiegać sięwykonawcy, którzyw okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzonej działalności jest krótszy ? w tym okresie, należycie wykonali dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż:
1) dla części 1 przedmiotuzamówienia ? 8 pojazdów kolejowych;
2) dla części 2 przedmiotuzamówienia ? 5 pojazdów kolejowych.
Oferty można składać do 12lutego 2016 roku.
Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie zuwzględnieniem kryteriów:
1. Cena ? 70%,
2. Gwarancja ? 15%,
3. Termin wykonania naprawypierwszego wagonu ? 3% oraz
4. Termin wykonania naprawy każdegoz kolejnych wagonów ? 12%.
Wymagany termin wykonania zamówienia w każdej częściprzedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2016 roku. Jedenwagon nie może być naprawiany dłużej niż 70 dni kalendarzowych.
Przygotowanie do i modernizacja wagonu osobowego obejmuje:
1. demontaż wszystkich maszyn, urządzeń, podzespołów,zespołów i elementów,
2. oczyszczenie z brudu, smaru, usunięcie starych powłokmalarskich i korozji,
3. weryfikację elementów, podzespołów i zespołów,
4. naprawę ostoi, szkieletu pudła, podłogi metalowej iposzycia pudła i dachu,
5. wykonanie prac modernizacyjnych szkieletu i poszyciapudła
6. zabezpieczenie antykorozyjne i wygłuszenie,
7. wykonanie malatury zewnętrznej chemoutwardzalnej,
8. wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej o wysokiejskuteczności,
9. montaż nowej podłogi, ścian i ścianek zgodnie z zakresemmodernizacji,
10. naprawę względnie wymianę elementów, podzespołów i zespołównie spełniających kryteriów określonych w warunkach technicznych odbioru, dokumentacjitechniczno – ruchowej, normach (EN, PN, ZN , TSI), instrukcjach i przepisach,
11. montaż nowych elementów i części zgodnie z zakresemmodernizacji,
12. montaż poszczególnych instalacji,
13. kontrolę jakości prac wykonanych w zakładzienaprawiającego wagon,
14. próby stanowiskowe,
15. próbną jazdę po wykonanej naprawie,
16. wykonanie koniecznych prób , badań i uzyskaniezezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji tupu pojazdu kolejowego.
Modernizacja wagonów obejmuje m.in.: montaż nowych foteli,nowych, modułowych kabin WC, montaż nowych drzwi czołowych, zabudowę nowychokien, montaż elektronicznego licznika kilometrów, nowej instalacjirozgłoszeniowej, półek wraz z lampkami do czytania, nowych śmietniczek, gniazd230V, rolet nocnych, nowych tablic świetlnych, kierunkowych, klimatyzacji,oświetlenia LED, urządzeń wspomagania sygnału telefonii komórkowej czy wreszciesystem diagnostyki pokładowej. Będzie też Wi-Fi. W wagonach przedziałowych będąuchylne siedzenia na korytarzach.
„