PKP Intercity zmodernizują 26 wagonów

przetargi
05.01.2016 09:37

PKP Intercity modernizują kolejne wagony. Tym razemprzewoźnik ogłosił przetarg na wykonaniemodernizacji wraz z naprawą okresową na 5 ? tym poziomie utrzymania 26 wagonówosobowych.
Przedmiot zamówienia będzieobejmował naprawę:
1) 16 wagonów osobowych typu111A, które po wykonanej usłudze będą wagonami bezprzedziałowymi 2 klasyprzystosowanymi do przewozu rowerów (część 1);
2) 10 wagonów osobowych typu140A/112A, które po wykonanej usłudze będą wagonami przedziałowymi 1 klasy(część 2).

Przewoźnik chce także36-miesięcznej gwarancji.

Wykonawca obowiązany jest downiesienia wadium w kwocie:
1) dla części 1 przedmiotuzamówienia ? 432 000 PLN;
2) dla części 2 przedmiotuzamówienia ? 240 000 PLN.

O zamówienie mogą ubiegać sięwykonawcy, którzyw okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzonej działalności jest krótszy ? w tym okresie, należycie wykonali dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż:
1) dla części 1 przedmiotuzamówienia ? 8 pojazdów kolejowych;
2) dla części 2 przedmiotuzamówienia ? 5 pojazdów kolejowych.

Oferty można składać do 12lutego 2016 roku.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie zuwzględnieniem kryteriów:

1. Cena ? 70%,

2. Gwarancja ? 15%,

3. Termin wykonania naprawypierwszego wagonu ? 3% oraz

4. Termin wykonania naprawy każdegoz kolejnych wagonów ? 12%.

Wymagany termin wykonania zamówienia w każdej częściprzedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2016 roku. Jedenwagon nie może być naprawiany dłużej niż 70 dni kalendarzowych.

Przygotowanie do i modernizacja wagonu osobowego obejmuje:

1. demontaż wszystkich maszyn, urządzeń, podzespołów,zespołów i elementów,

2. oczyszczenie z brudu, smaru, usunięcie starych powłokmalarskich i korozji,

3. weryfikację elementów, podzespołów i zespołów,

4. naprawę ostoi, szkieletu pudła, podłogi metalowej iposzycia pudła i dachu,

5. wykonanie prac modernizacyjnych szkieletu i poszyciapudła

6. zabezpieczenie antykorozyjne i wygłuszenie,

7. wykonanie malatury zewnętrznej chemoutwardzalnej,

8. wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej o wysokiejskuteczności,

9. montaż nowej podłogi, ścian i ścianek zgodnie z zakresemmodernizacji,

10. naprawę względnie wymianę elementów, podzespołów i zespołównie spełniających kryteriów określonych w warunkach technicznych odbioru, dokumentacjitechniczno – ruchowej, normach (EN, PN, ZN , TSI), instrukcjach i przepisach,

11. montaż nowych elementów i części zgodnie z zakresemmodernizacji,

12. montaż poszczególnych instalacji,

13. kontrolę jakości prac wykonanych w zakładzienaprawiającego wagon,

14. próby stanowiskowe,

15. próbną jazdę po wykonanej naprawie,

16. wykonanie koniecznych prób , badań i uzyskaniezezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji tupu pojazdu kolejowego.

Modernizacja wagonów obejmuje m.in.: montaż nowych foteli,nowych, modułowych kabin WC, montaż nowych drzwi czołowych, zabudowę nowychokien, montaż elektronicznego licznika kilometrów, nowej instalacjirozgłoszeniowej, półek wraz z lampkami do czytania, nowych śmietniczek, gniazd230V, rolet nocnych, nowych tablic świetlnych, kierunkowych, klimatyzacji,oświetlenia LED, urządzeń wspomagania sygnału telefonii komórkowej czy wreszciesystem diagnostyki pokładowej. Będzie też Wi-Fi. W wagonach przedziałowych będąuchylne siedzenia na korytarzach.