Piotrków Trybunalski: Zakup i dostawa 7 fabrycznie nowych autobusów elektrycznych

przetargi
19.12.2021 15:58
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
KASZTANOWA 31
Tel. 44 733 92 53
Fax. 44 732 92 52
E-mail [email protected]
WWW www.zdium-piotrkow.pl/
Województwołódzkie
PowiatPiotrków Trybunalski
Treść zamówieniaZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBS

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBS Numer referencyjny: ZP.3310/31/2021SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDU Uwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP w związku z art. 305 pkt 1) ustawy PZP
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1639577585108
LINK do SIWZhttp://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1faf33d6-80a6-4400-8422-274bf46edcf1
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:- Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) w zakresie doświadczeniaWykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 4 (słownie: cztery) sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m, niskopodłogowych, zasilanych energią elektryczną gromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusu lub których układ napędowy wspomagany jest silnikiem elektrycznym.Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZb) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczyc) w zakresie osób: NIE dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:- Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ.
Wadium440000.00
Osoba do kontaktuMIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 97-300 Anna Januszczak-Deredas, Anna Przybyła +48 447339257 [email protected] +48 447339252 http://miniportal.uzp.gov.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 18
Miejsce i termin składania ofert

2022-01-18
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: http://miniportal.uzp.gov.pl Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 17/04/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 243-639957
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: MIASTO PIOTRKÓW TRYBUNALSKI – ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
Adres pocztowy: UL. KASZTANOWA 31
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Kod NUTS:
PL713 Piotrkowski
Kod pocztowy: 97-300
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Januszczak-Deredas, Anna Przybyła
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 447339257
Faks: +48 447339252
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://miniportal.uzp.gov.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
http://miniportal.uzp.gov.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
http://miniportal.uzp.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBS
Numer referencyjny: ZP.3310/31/2021

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
34144910 Autobusy elektryczne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL713 Piotrkowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Piotrków Trybunalski

II.2.4) Opis zamówienia:
ZAKUP I DOSTAWA SIEDMIU FABRYCZNIE NOWYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ELEKTRYCZNYCH KLASY MAXI WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM, USŁUGAMI SERWISU GWARANCYJNEGO ORAZ POGWARANCYJNEGO, ORAZ USŁUGĄ SZKOLENIA Z OBSŁUGI I NAPRAWY POJAZDU
Uwaga ! – SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLONY W ROZDZIALE IV SWZ
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP w związku z art. 305 pkt 1) ustawy PZP

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 18
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW: na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy PZP – szczegółowe zapisy w tym zakresie zawarto w SWZ.
Wymagane WADIUM w wysokości: 440.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
ZNWU – 5% zaoferowanej ceny ofertowej brutto podanej w ofercie.
Zamawiający żąda przedstawienia PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:
– Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć:
– Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie NIE wcześniejszym 3 miesiące przed jej złożeniem, na kwotę NIE mniejsza niż 10.000.000,00 zł.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) w zakresie doświadczenia
Wykonawca zobowiązany jest posiadać/dysponować w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie doświadczeniem polegającym na wykonaniu/wykonywaniu co najmniej 1 (jednej) dostawy obejmującej co najmniej 4 (słownie: cztery) sztuki fabrycznie nowych autobusów miejskich, o długości co najmniej 11m, niskopodłogowych, zasilanych energią elektryczną gromadzoną w magazynach energii elektrycznej autobusu lub których układ napędowy wspomagany jest silnikiem elektrycznym.
Na potwierdzenie należy złożyć jednolity dokument zgodnie z wzorem – Formularz 3.0. do SWZ
b) w zakresie zdolności technicznej: NIE dotyczy
c) w zakresie osób: NIE dotyczy
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
– Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – (Formularz 4.1. do SWZ);

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
OKREŚLONO W PROJEKCIE UMOWY STANOWIĄCYM ROZDZIAŁ V SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/01/2022
Czas lokalny: 10:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/04/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 18/01/2022
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA
UL. KASZTANOWA 31 POK. NR 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia procedury udzielenia niniejszego zamówienia publicznego.
Otwarcie ofert jest NIEjawne


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
ZMIANY DO UMOWY ZOSTAŁY OKREŚLONE W PROJEKCIE UMOWY ZAWARTYM W ROZDZIALE V DO SWZ.
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej:
[email protected]
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
Klucz publiczny NIEzbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
RODO:
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO SPEŁNIAJĄCA OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WOBEC WYKONAWCY ZWIĄZANY Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO została zawarta w Rozdziale VI do SWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Terminy składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja została przesłana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów wnosi się w 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1. i 2. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli Zamawiający NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Departament Odwołań Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/12/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
243
2021
Następna aktualizacja:
16/12/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-12-15