Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pionki: Dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
27.05.2020 08:18

Przetargi

Branża

autobusy

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Gmina Miasto Pionki

26-670 Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

Tel. 48 341 42 01

Fax. 48 312 11 02

E-mail [email protected]

WWW http://bip.pionki.pl

Województwo mazowieckie

Powiat radomski + Radom

Treść zamówienia Dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Miasto Pionki. Autobus przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Autobus przystosowany do jazdy w komunikacji miejskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji (tj. nie niższych niż określone w SIWZ wraz z załącznikami). 4. Samochód, będący przedmiotem zamówienia, musi być o maksymalnym przebiegu 5000km, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r., musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w SIWZ, w tym w szczególności w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Samochód, będący przedmiotem zamówienia, musi spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. 6. Wykonawca dostarczy samochód na koszt i ryzyko własne, pod wskazany przez Zamawiającego adres w Pionkach. 7. Odbiór samochodu zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu odbioru samochodu. 8. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji jakości oferowanego samochodu: 1 rok 9. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru samochodu bez zastrzeżeń. 10. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych wykonawcy w okresie gwarancji. 11. Za wady uznaje się jawne lub ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia, obniżenie stopnia użyteczności przedmiotu zamówienia, obniżenie jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje się również sytuację, w której przedmiot zamówienia nie stanowi własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej. 12. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający, poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie Kodeksu Cywilnego, może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni roboczych. 13. W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. 14. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 15. Zamawiający wymaga od wykonawcy umożliwienia dokonywania przeglądów i napraw samochodu w Stacjach Obsługi realizujących gwarancję Wykonawcy. Zamawiający wymaga minimum 1 lokalizację Stacji Obsługi realizujących gwarancje Wykonawcy w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.

Numer referencyjny:

IR.271.3.2020

Specyfikacja http://bip.pionki.pl/strona-2479-dostawa_nowego_autobusu_dla_gminy.html

LINK do SIWZ http://bip.pionki.pl/strona-2479-dostawa_nowego_autobusu_dla_gminy.html

CPV 34120000-4: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

34100000-8: Pojazdy silnikowe

Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

brak III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

brak

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

brak III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

Wadium Tak, 10.000,00 zł

Osoba do kontaktu Gmina Miasto Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

26-670 Pionki

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia 2020-08-30

Miejsce i termin składania ofert

26-670 Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

2020-06-04

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

26-670 Pionki

Aleja Jana Pawła II 15

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie

cena 60,00

gwarancja 30,00

termin wykonania zamówienia 10,00

Uwagi Adres:

Oferty należy składać: Urząd Miasta Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2020-06-04

godzina: 11:00

Data dodania 2020-05-26