Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Piła: Tablice zmiennej treści Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

przetargi
16.06.2023 12:43
Wyniki przetargów
BranżaKomputery:
      oprogramowanie
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGmina Piła
64-920 Piła
pl. Staszica 10
E-mail [email protected]
WWW www.pila.pl
Województwowielkopolskie
PowiatPiła
Treść zamówieniaTablice zmiennej treści Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w tym przyłącza elektryczne

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie 11 szt. tablic zmiennej treści.
2. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
a) Dostawa, montaż i rozruch 11 wielowierszowych dwustronnych elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych obejmujących dokończenie budowy przyłączy elektroenergetycznych, wykonanie konstrukcji wsporczych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe. Zestawienie lokalizacji tablic zawiera zał. nr 11 do SWZ.
Część robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłączy elektroenergetycznych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe została rozpoczęta przez poprzedniego Wykonawcę, jednak zostały one przerwane po odstąpieniu od umowy. Szczegóły poniżej. Dokończenie tych robót wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
b) Integracja tablic z istniejącym Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, wdrożonym w 2022 r. przez firmę PIXEL Sp. z o.o.
c) Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów.
d) Szkolenia personelu w zakresie prawidłowej obsługi tablic, zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym Tablic Przystankowych Informacji Pasażerskiej.
3. W zakresie robót elektrycznych niniejsze zamówienie obejmuje dokończenie robót budowlanych prowadzonych przez poprzedniego Wykonawcę, w szczególności:
a) montaż ograniczników przepięć w istniejących złączach kablowych typu ZK1-1P zgodnie z parametrami określonymi w dokumentacji projektowej – lokalizacje nr 1, 15, 19, 21, 30, 32 (numeracja wg zał. nr 11 do SWZ);
b) wyposażenie złącz ZK1-1P w odpowiednie wkładki patentowe – lokalizacje nr 1 (do naprawy uszkodzone zamknięcie), 15, 30;
c) wyposażenie złącz w opisy i schematy elektryczne – lokalizacje nr 1, 15, 30, 32;
d) poprawa estetyki – malowanie lub czyszczenie złączy ZK1-1P pomalowanych przez wandali – lokalizacje nr 1, 4, 15, 19, 21, 30, 32;
e) podłączenie kabli elektroenergetycznych w złączach ZK1-1P – lokalizacje nr 1, 15, 30;
f) podłączenie kabli elektroenergetycznych w zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia tablicach – we wszystkich lokalizacjach;
g) przyłączenie kabli elektroenergetycznych do złącz kablowych ENEA Operator Sp. z o.o., zgodnie z technicznymi warunkami przyłączenia – lokalizacje nr 1, 15, 30;
h) wykonawca jest zobowiązany objąć gwarancją urządzenia energetyczne dostarczone i zamontowane przez poprzedniego wykonawcę (w szczególności linie kablowe i złącza kablowo-pomiarowe wraz z wyposażeniem).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi: dokumentacją projektową i kosztorysową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami i uzgodnieniami, w tym warunkami przyłączeniowymi. Urządzenia muszą posiadać niezbędne licencje, gwarancje i inne wymagane prawem dokumenty.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 02/06/2023
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tablice zmiennej treści Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w tym przyłącza elektryczne
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość:
Piła

1.5.3.) Kod pocztowy:
64-920

1.5.4.) Województwo:
wielkopolskie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL411 – Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/111199/notice/public/details
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Tablice zmiennej treści Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w tym przyłącza elektryczne
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-838bf4b5-f3b9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00244171

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2023/BZP 00049897/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Tablice zmiennej treści Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, w tym przyłącza elektryczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00217812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
BZP.271.TP.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) poprzez dostawę, montaż i uruchomienie 11 szt. tablic zmiennej treści.
2. Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
a) Dostawa, montaż i rozruch 11 wielowierszowych dwustronnych elektronicznych tablic informacyjnych na przystankach wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych obejmujących dokończenie budowy przyłączy elektroenergetycznych, wykonanie konstrukcji wsporczych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe. Zestawienie lokalizacji tablic zawiera zał. nr 11 do SWZ.
Część robót budowlanych obejmujących wykonanie przyłączy elektroenergetycznych oraz roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzeniowe została rozpoczęta przez poprzedniego Wykonawcę, jednak zostały one przerwane po odstąpieniu od umowy. Szczegóły poniżej. Dokończenie tych robót wchodzi w skład niniejszego zamówienia.
b) Integracja tablic z istniejącym Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, wdrożonym w 2022 r. przez firmę PIXEL Sp. z o.o.
c) Wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów.
d) Szkolenia personelu w zakresie prawidłowej obsługi tablic, zgodnie z załączonym Projektem Wykonawczym Tablic Przystankowych Informacji Pasażerskiej.
3. W zakresie robót elektrycznych niniejsze zamówienie obejmuje dokończenie robót budowlanych prowadzonych przez poprzedniego Wykonawcę, w szczególności:
a) montaż ograniczników przepięć w istniejących złączach kablowych typu ZK1-1P zgodnie z parametrami określonymi w dokumentacji projektowej – lokalizacje nr 1, 15, 19, 21, 30, 32 (numeracja wg zał. nr 11 do SWZ);
b) wyposażenie złącz ZK1-1P w odpowiednie wkładki patentowe – lokalizacje nr 1 (do naprawy uszkodzone zamknięcie), 15, 30;
c) wyposażenie złącz w opisy i schematy elektryczne – lokalizacje nr 1, 15, 30, 32;
d) poprawa estetyki – malowanie lub czyszczenie złączy ZK1-1P pomalowanych przez wandali – lokalizacje nr 1, 4, 15, 19, 21, 30, 32;
e) podłączenie kabli elektroenergetycznych w złączach ZK1-1P – lokalizacje nr 1, 15, 30;
f) podłączenie kabli elektroenergetycznych w zamontowanych w ramach niniejszego zamówienia tablicach – we wszystkich lokalizacjach;
g) przyłączenie kabli elektroenergetycznych do złącz kablowych ENEA Operator Sp. z o.o., zgodnie z technicznymi warunkami przyłączenia – lokalizacje nr 1, 15, 30;
h) wykonawca jest zobowiązany objąć gwarancją urządzenia energetyczne dostarczone i zamontowane przez poprzedniego wykonawcę (w szczególności linie kablowe i złącza kablowo-pomiarowe wraz z wyposażeniem).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi: dokumentacją projektową i kosztorysową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami i uzgodnieniami, w tym warunkami przyłączeniowymi. Urządzenia muszą posiadać niezbędne licencje, gwarancje i inne wymagane prawem dokumenty.
4.5.3.) Główny kod CPV:
48813000-0 – System informacji ruchu pasażerskiego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48813200-2 – System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 – Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na realizację zamówienia do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db6331-fbdb-5ddf-a85e-9800117c3190
CPV45.31.00.00, 45.31.40.00, 48.81.30.00, 48.81.32.00
Osoba do kontaktuGmina Piła pl. Staszica 10 64-920 Piła email: [email protected] www: www.pila.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-06-05