Pałecznica: Dostawa autobusu elektrycznego szkolnego

przetargi
02.05.2021 18:29
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY PAŁECZNICA
32-109 PAŁECZNICA
ŚW. JAKUBA 11
Tel. 41 384 80 37
Fax. 41 384 81 07
E-mail [email protected]
WWW www.palecznica.pl
Województwomałopolskie
PowiatProszowice
Treść zamówienia„Dostawa autobusu elektrycznego szkolnego wraz z ładowarką”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia„Dostawa autobusu elektrycznego szkolnego wraz z ładowarką” Numer referencyjny: KPR.271.1.20211. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego.1) Wymiary autobusu:a) długość od 11,7 m do 12,50 m;b) maksymalna wysokość całkowita do 3,50 m;c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,55 m.2) Liczba miejsc do przewozu pasażerów:a) liczba miejsc: minimum 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie pełnowymiarowych NIEskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy;b) 10 miejsc stojących;c) autobus musi spełniać wytyczne rozporządzenia Ministra Infrastruktury w zakresie autobusu szkolnego.3) Napęd elektryczny:a) z funkcją ograniczenia prędkości maksymalnej do 80 km/h;b) silnik lub silniki o mocy zapewniającej prędkości i przyspieszenia charakterystyczne dla tras publicznego transportu zbiorowego, moc silnika lub silników musi zapewnić Zamawiającemu realizację na trasach, na których autobus będzie użytkowany. Zamawia…1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego. 1) Wymiary autobusu: a) długość od 11,7 m do 12,50 m; b) maksymalna wysokość całkowita do 3,50 m; c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,55 m. 2) Liczba miejsc do przewozu pasażerów: a) liczba miejsc: minimum 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie pełnowymiarowych nieskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy; b) 10 miejsc stojących; c) autobus musi spełniać wytyczne rozporządzenia Ministra Infrastruktury w zakresie autobusu szkolnego. 3) Napęd elektryczny: a) z funkcją ograniczenia prędkości maksymalnej do 80 km/h; b) silnik lub silniki o mocy zapewniającej prędkości i przyspieszenia charakterystyczne dla tras publicznego transportu zbiorowego, moc silnika lub silników musi zapewnić Zamawiającemu realizację na trasach, na których autobus będzie użytkowany. Zamawiający wymaga zastosowania silnika (lub silników o łącznej mocy) nie mniejszej niż 120 kW; c) z funkcją odzysku energii elektrycznej podczas hamowania autobusu dla potrzeb ładowania magazynu energii; d) przebieg na jednym ładowaniu minimum 160 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 7 do SWZ, zwanym dalej również „OPZ”. 2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późm. zm.). 3. Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt. 4. Gwarancja: 1) wymagana gwarancja wraz z bezpłatnymi przeglądami serwisowymi przez okres 60 miesięcy (autobus i ładowarka); 2) zapewnienie serwisu obejmującego naprawy gwarancyjne pojazdu autoryzowanej stacji obsługi z zapewnieniem odbioru i dostawy autobusu na koszt Wykonawcy. Termin odbioru i dostawy nie może wydłużać terminu napraw i przeglądów serwisowych; 3) czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta i podjęcie czynności zmierzających do naprawy autobusu) maks. w ciągu 24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii z obowiązkiem naprawy.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.malopolska.pl_1619614166006
LINK do SIWZhttp://bip.malopolska.pl/ugpalecznica,a,1924818,dostawa-autobusu-elektrycznego-szkolnego-wraz-z-ladowarka-numer-referencyjny-kpr27112021.html
CPV34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych dostaw zawartych w JEDZ:wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:a) jedną dostawę polegającą na dostarczeniu autobusu elektrycznego o wartości min. 1 600 000 PLN brutto.Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ.
Wadium20000.00
Osoba do kontaktuGmina Pałecznica ul. św. Jakuba 11 Pałecznica 32-109 Alojzy Jakóbik +48 606206214 [email protected] http://palecznica.pl/
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 5
Miejsce i termin składania ofert

2021-06-01
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugpalecznica,m,191356,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 29/08/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2021/S 082-210655
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Pałecznica
Adres pocztowy: ul. św. Jakuba 11
Miejscowość: Pałecznica
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie
Kod pocztowy: 32-109
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Alojzy Jakóbik
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 606206214
Adresy internetowe:
Główny adres:
http://palecznica.pl/

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/ugpalecznica,m,191356,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
„Dostawa autobusu elektrycznego szkolnego wraz z ładowarką”
Numer referencyjny: KPR.271.1.2021

II.1.2) Główny kod CPV
34144910 Autobusy elektryczne

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego.
1) Wymiary autobusu:
a) długość od 11,7 m do 12,50 m;
b) maksymalna wysokość całkowita do 3,50 m;
c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,55 m.
2) Liczba miejsc do przewozu pasażerów:
a) liczba miejsc: minimum 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie pełnowymiarowych NIEskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy;
b) 10 miejsc stojących;
c) autobus musi spełniać wytyczne rozporządzenia Ministra Infrastruktury w zakresie autobusu szkolnego.
3) Napęd elektryczny:
a) z funkcją ograniczenia prędkości maksymalnej do 80 km/h;
b) silnik lub silniki o mocy zapewniającej prędkości i przyspieszenia charakterystyczne dla tras publicznego transportu zbiorowego, moc silnika lub silników musi zapewnić Zamawiającemu realizację na trasach, na których autobus będzie użytkowany. Zamawia…

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego autobusu elektrycznego.
1) Wymiary autobusu:
a) długość od 11,7 m do 12,50 m;
b) maksymalna wysokość całkowita do 3,50 m;
c) dopuszczalna szerokość całkowita do 2,55 m.
2) Liczba miejsc do przewozu pasażerów:
a) liczba miejsc: minimum 41 miejsc siedzących dla pasażerów (dopuszcza się zaoferowanie pełnowymiarowych NIEskładanych – łatwo demontowanych foteli w miejscu zatoki dla wózka inwalidzkiego), siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy;
b) 10 miejsc stojących;
c) autobus musi spełniać wytyczne rozporządzenia Ministra Infrastruktury w zakresie autobusu szkolnego.
3) Napęd elektryczny:
a) z funkcją ograniczenia prędkości maksymalnej do 80 km/h;
b) silnik lub silniki o mocy zapewniającej prędkości i przyspieszenia charakterystyczne dla tras publicznego transportu zbiorowego, moc silnika lub silników musi zapewnić Zamawiającemu realizację na trasach, na których autobus będzie użytkowany. Zamawiający wymaga zastosowania silnika (lub silników o łącznej mocy) NIE mniejszej niż 120 kW;
c) z funkcją odzysku energii elektrycznej podczas hamowania autobusu dla potrzeb ładowania magazynu energii;
d) przebieg na jednym ładowaniu minimum 160 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 7 do SWZ, zwanym dalej również „OPZ”.
2. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późm. zm.).
3. Dowóz przedmiotu zamówienia gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt.
4. Gwarancja:
1) wymagana gwarancja wraz z bezpłatnymi przeglądami serwisowymi przez okres 60 miesięcy (autobus i ładowarka);
2) zapewnienie serwisu obejmującego naprawy gwarancyjne pojazdu autoryzowanej stacji obsługi z zapewnieniem odbioru i dostawy autobusu na koszt Wykonawcy. Termin odbioru i dostawy NIE może wydłużać terminu napraw i przeglądów serwisowych;
3) czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta i podjęcie czynności zmierzających do naprawy autobusu) maks. w ciągu 24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii z obowiązkiem naprawy.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Konstrukcja nadwozia / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Rodzaj zastosowanego elektrycznego zespołu napędowego / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Spełnienie wymogów w zakresie konstrukcji nośnej / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Czas reakcji serwisu z obowiązkiem naprawy / Waga: 10
Cena – Waga: 60

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 5
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych dostaw zawartych w JEDZ:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
a) jedną dostawę polegającą na dostarczeniu autobusu elektrycznego o wartości min. 1 600 000 PLN brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 01/06/2021
Czas lokalny: 09:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 29/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 01/06/2021
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Gmina Pałecznica, ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Uwaga: postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej na zasadach opisanych w SIWZ. Złożenie oferty w formie pisemnej z powoduje jej odrzucenie.
Informacje ogólne o sposobie składania ofert w formie elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu (
https://miniportal.uzp.gov.pl/
), ePUAPu (
https://epuap.gov.pl/wps/portal
) oraz poczty elektronicznej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego, na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
3. Zamawiający w oparciu o zapisy art. 126 ust. 1 ustawy Pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Na potwierdzenie NIEpodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie (JEDZ) wraz z ofertą, a przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego w terminie do 10 dni składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:
1) dowody określające, czy dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane należycie;
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie opisanym w rozdziale VI ust. 4 pkt 1 SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie opisanym w rozdziale VI ust. 4 pkt 2 SWZ;
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem podatków i opłat, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 3 SWZ;
5) zaświadczenie, że Wykonawca NIE zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 4 SWZ;
6) jeżeli z oświadczenia JEDZ Zamawiający uzyska potwierdzenie informacji wymaganych oświadczeniami lub wykazami, może odstąpić od wezwania do złożenia podmiotowego środka dowodowego, oświadczenia lub wykazu (art. 127 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).
6. Wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
7. Przedmiotowe środki dowodowe:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem do SWZ.
8. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
9. Zgodnie z art. 256 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, NIE zostaną mu przyznane.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie przysługuje na:
1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym.
Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
1. Odwołanie wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne;
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.
3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne;
2) 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.
4. Jeżeli Zamawiający NIE opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo TAKiego obowiązku NIE przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub NIE zaprosił Wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się NIE później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki – ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający:
a) NIE opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które NIE zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/04/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
082
2021
Następna aktualizacja:
29/04/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2021-04-28
Przejdź na początek ogłoszenia