Pabianice: Przetarg na gminne linie

przetargi
23.11.2020 17:33

etargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Pabianice
95-200 Pabianice
Torowa 21
Tel. 042 2139660, 2139676,
Fax. 422 139 660
E-mail [email protected], [email protected]
Województwo łódzkie
Powiat pabianicki
Treść zamówienia Świadczenie usług transportu publicznego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Część I zamówienia – trasa Nr 1. Pabianice – Janowice (Lutomiersk): a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Zamkowa/ul. Staszewskiego, – Pabianice ul. Wspólna/ul. Łukowa, – Petrykozy – ośrodek zdrowia, – Kudrowice-Petrykozy, – Kudrowice OSP, – Kudrowice 69, – Kudrowice PKS, – Wola Żytowska – świetlica, – Żytowice – kapliczka, – Żytowice 20a, – Janowice 53; b) długość trasy: 13 km (26 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 7, w dni robocze; d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Janowic i z Janowic do Pabianic (2 x trasa). 2) Część II zamówienia – trasa Nr 2. Pabianice-Rydzyny a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Kilińskiego/SDH, – Pabianice ul. Kilińskiego stadion/cmentarz, – Bychlew szkoła Bychlew, – Bychlew 77/Bychlew 78, – Władysławów, – Terenin, – Pawlikowice I krzyżówka, – Pawlikowice I 68, – Pawlikowice I ogrody działkowe, – Róża, – Pawlikowice II Mini Market, – Pawlikowice II krzyżówka, – Pawlikowice II szkoła, – Pawlikowice II – kościół, – Rydzyny Biesaga, – Rydzyny – skrzyżowanie Jadwinin, – Rydzyny – sklep, – Rydzyny las – krańcówka; b) długość trasy: 19 km (38 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 6, w dni robocze; d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Rydzyn i z Rydzyn do Pabianic (2 x trasa). 3) Część III zamówienia – trasa Nr 3. Pabianice – Konin a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Zamkowa/ul. Kościuszki 174, – Pabianice ul. św. Jana/ZS nr 2, – Szynkielew przy granicy miasta, – Szynkielew przy skrzyżowaniu z drogą powiatową, – Szynkielew za przejazdem kolejowym, – Górka Pabianicka – kościół, – Górka Pabianicka – bar, – Górka Pabianicka 25, – Górka Pabianicka – OSP, – Petrykozy – ośrodek zdrowia, – Kudrowice 2, – Kudrowice – sklep/krańcówka MZK, – Konin – skrzyżowanie z drogą gminną do Woli Żytowskiej, – Konin – OSP; b) długość trasy: 14 km (28 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 5, w dni robocze; d) godziny kursowania: 6.30 – 19.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Konina do Pabianic i z Pabianic do Konina(2 x trasa). 3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł. 3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii – załącznik Nr 7 do SIWZ (trasa nr 1), załącznik Nr 8 do SIWZ (trasa nr 2) oraz załącznik Nr 9 do SIWZ (trasa nr 3). 3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich, 3.6. Nomenklatura wg CPV 60112000-6 ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1Nazwa: 1) Część I zamówienia – trasa Nr 1. Pabianice – Janowice (Lutomiersk):1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Część I zamówienia – trasa Nr 1. Pabianice – Janowice (Lutomiersk): a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Zamkowa/ul. Staszewskiego, – Pabianice ul. Wspólna/ul. Łukowa, – Petrykozy – ośrodek zdrowia, – Kudrowice-Petrykozy, – Kudrowice OSP, – Kudrowice 69, – Kudrowice PKS, – Wola Żytowska – świetlica, – Żytowice – kapliczka, – Żytowice 20a, – Janowice 53; b) długość trasy: 13 km (26 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 7, w dni robocze; d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Janowic i z Janowic do Pabianic (2 x trasa). 3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł. 3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii – załącznik Nr 7 do SIWZ (trasa nr 1) 3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich, 3.6. Nomenklatura wg CPV 60112000-6 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2021-01-01data zakończenia: 2021-12-31 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena „C”60,002) Ilość dodatkowych kursów na danej linii w soboty „S”40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 2Nazwa: Część II zamówienia – trasa Nr 2. Pabianice-Rydzyny1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 2) Część II zamówienia – trasa Nr 2. Pabianice-Rydzyny a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Kilińskiego/SDH, – Pabianice ul. Kilińskiego stadion/cmentarz, – Bychlew szkoła Bychlew, – Bychlew 77/Bychlew 78, – Władysławów, – Terenin, – Pawlikowice I krzyżówka, – Pawlikowice I 68, – Pawlikowice I ogrody działkowe, – Róża, – Pawlikowice II Mini Market, – Pawlikowice II krzyżówka, – Pawlikowice II szkoła, – Pawlikowice II – kościół, – Rydzyny Biesaga, – Rydzyny – skrzyżowanie Jadwinin, – Rydzyny – sklep, – Rydzyny las – krańcówka; b) długość trasy: 19 km (38 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 6, w dni robocze; d) godziny kursowania: 5.00 – 18.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Pabianic do Rydzyn i z Rydzyn do Pabianic (2 x trasa). 3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł. 3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii – załącznik Nr 8 do SIWZ (trasa nr 2) 3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich, 3.6. Nomenklatura wg CPV 60112000-6 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2021-01-01data zakończenia: 2021-12-31 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena „C”60,002) Ilość dodatkowych kursów na danej linii w soboty „S”40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 3Nazwa: Część III zamówienia – trasa Nr 3. Pabianice – Konin1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu publicznego po terenie Gminy Pabianice z dofinansowaniem z budżetu Gminy Pabianice w 2021 roku. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 3) Część III zamówienia – trasa Nr 3. Pabianice – Konin a) przebieg trasy objętej dofinansowaniem/przystanki w ramach kursu: – Pabianice ul. Zamkowa/ul. Kościuszki 174, – Pabianice ul. św. Jana/ZS nr 2, – Szynkielew przy granicy miasta, – Szynkielew przy skrzyżowaniu z drogą powiatową, – Szynkielew za przejazdem kolejowym, – Górka Pabianicka – kościół, – Górka Pabianicka – bar, – Górka Pabianicka 25, – Górka Pabianicka – OSP, – Petrykozy – ośrodek zdrowia, – Kudrowice 2, – Kudrowice – sklep/krańcówka MZK, – Konin – skrzyżowanie z drogą gminną do Woli Żytowskiej, – Konin – OSP; b) długość trasy: 14 km (28 km – długość kursu); c) minimalna ilość kursów: 5, w dni robocze; d) godziny kursowania: 6.30 – 19.00. Uwaga: przez 1 kurs rozumie się przejazd od Konina do Pabianic i z Pabianic do Konina(2 x trasa). 3.2. Obowiązujący koszt biletu na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 3 do 6 zł. 3.3. Obowiązujący koszt biletu miesięcznego na całej długości każdej z tras powinien wynosić od 80 do 120 zł. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia określony jest także na mapach linii – załącznik Nr 9 do SIWZ (trasa nr 3). 3.5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy i przed jej podpisaniem, Wykonawca złoży zaakceptowane przez Zmawiającego: rozkłady jazdy i regulaminy przewozów pasażerskich, 3.6. Nomenklatura wg CPV 60112000-6 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2021-01-01data zakończenia: 2021-12-31 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieCena „C”60,002) Ilość dodatkowych kursów na danej linii w soboty „S”40,006) INFORMACJE DODATKOWE:”Numer referencyjny:DPP.271.5.2020
Specyfikacja www.bip.pabianice.gmina.pl
LINK do SIWZ http://bip.pabianice.gmina.pl/1010/strona-glowna-bip.html
CPV 60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym oraz licencję na przewóz osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie; Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: – wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę transportu publicznego osób o wartości minimum 40 tysięcy zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną cześć lub dwie część lub trzy część zamówienia, to do spełnienia tego warunku wystarczy wykazać zrealizowanie lub realizowanie jednej i tej samej usługi opisanej powyżej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: 6.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia. 6.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale VI ust. 6.1 podpunkt 2) niniejszej SIWZ zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy spełniają te wymagania łącznie. 6.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 6.1. podpunkt 2) lit. b i c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż: „stosowna sytuacja”, o której mowa w Rozdziale VI ust. 6.4 niniejszej SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W treści zobowiązania powinien być określony: – zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; – sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; – zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-23 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: – zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub – zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale VI ustęp 6.4. 5) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia: wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1: a) Aktualne zezwolenie oraz licencja (według wymagań określonych w rozdziale VI ust. 6.1 pkt 2) lit a) SIWZ) tj. aktualne zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym oraz licencję na przewóz osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym. b) Wykaz usług (według wymagań określonych w rozdziale VI ust. 6.1 pkt 2) lit c) SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Gmina Pabianice
Torowa 21
95-200 Pabianice
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia 2021-01-01
Data zakończenia 2021-12-31
Miejsce i termin składania ofert Gmina Pabianice
95-200 Pabianice
Torowa 21 10.00

2020-11-27
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena „C” 60,00 2) Ilość dodatkowych kursów na danej linii w soboty „S” 40,00
Uwagi Adres:Urząd Gminy Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 PabianiceTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-11-27godzina: 10:00Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.3. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Gmina Pabianice, z siedzibą: 95-200 Pabianice, ul. Torowa 21; 2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pabianice poprzez e-mail: [email protected]; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Świad-czenie usług transportu publicznego na terenie gminy Pabianice z dofinansowa-niem z budżetu gminy Pabianice w 2021 roku”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostęp-niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnienia rosz-czeń; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana do-tyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związa-nym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo-sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty-czących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wy-niku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naru-sza przepisy RODO; 1) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograni-cza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2020 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego (ul. Torowa 21. 95-200 Pabianice).III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1. formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).
Data dodania 2020-11-19
Przejdź na początek ogłoszenia