Ozimek: Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Ozimek
46-040 Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona 4B
Tel. 77 46 22 800,
Fax. 77 46 22 811
E-mail [email protected],
WWW ozimek.pl
Województwo opolskie
Powiat opolski + Opole
Treść zamówienia Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek”. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie regularnego przewozu osób na następujących liniach wchodzących w skład sieci komunikacyjnej, dla której organizatorem jest Gmina Ozimek: a) Nr 1 trasa: Ozimek – Mnichus przez Grodziec, b) Nr 2 trasa: Ozimek – Ozimek przez Krasiejów, Krzyżowa Dolina, Nowa Schodnia, c) Nr 3 trasa: Ozimek – Ozimek przez Nowa Schodnia, Krzyżowa Dolina, Krasiejów, d) Nr 4 trasa: Ozimek – Ozimek przez Antoniów, Jedlice, Schodnia e) Nr 5 trasa: Ozimek – Ozimek przez Schodnia, Jedlice, Antoniów 3. Usługi świadczone będą na terenie gminy Ozimek, w dni robocze oraz w soboty. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy 5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2. 6. Mając na uwadze zakres wykonywanych usług Wykonawca jest zobligowany uwzględnić przy realizacji usługi wymogi zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 8. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 9. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. „Numer referencyjny:ZZP.271.16.2020.KS
Specyfikacja https://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro.html
LINK do SIWZ http://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro/27908-ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym-nr-zp271162020ks-na-zadanie-pn-swiadczenie-uslug-przewozowych-w-gminnej-komunikacji-publicznego-transportu-zbiorowego-dla-gmin
Załączniki do spec. OPZ_rozklady_jazdy_linii_gminnych.doc
OPZ_regulamin_przewozow.docx
Linia_5.pdf
SIWZ_11.08.pdf
Schemat_linii.pdf
OPZ_wzor_oznakowania_autobusow.docx
zal_nr_9_gr_kapitalowa.docx
Linia_1.pdf
cz._III_SIWZ_umowa.doc
Linia_2.pdf
ogl_o_zamowieniu.pdf
Rozklady_jazdy_komunikacji_-_Gmina_Ozimek_wer_06_08_2020.xlsx
zal._nr_2_formularz_oferty (3).doc
zal_nr_4_warunki_udzialu (4).docx
OPZ_przebieg_linii_gminnych_schamat_mapa.doc
Zal_nr_3_wykluczenie (4).docx
zal_nr_6_wykaz_osob (4).docx
Linia_4.pdf
zal_nr_7_wykaz_narzedzi.doc
zal_nr_5_wykaz_uslug.doc
zal_nr_8zobowiazanie.docx
zal._nr_1_Szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia (3).doc
OPZ_cennik_biletow_linii_gminnych_taryfa (1).docx
Linia_3.pdf
CPV 34980000-0: Bilety przewozowe
60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (lub wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), przy czym w przypadku usługi nadal realizowanej należy wskazać wartość już zrealizowanej części (do wartości 250 000,00 zł.). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: minimum 3 autobusy niskowejściowe lub niskopodłogowe posiadające liczbę miejsc siedzących od 10 do 25 spełniające co najmniej normy spalin EURO 5, minimum 3 autobusy międzymiastowe posiadające liczbę miejsc siedzących od 30 do 60 spełniające co najmniej normy spalin EURO 5, Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolnąymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności zawodowej musi wykazać, że będzie dysponował minimum 4 osobami, posiadającymi prawo jazdy kat. D oraz aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu na przewóz osób, ważne badania psychotechniczne oraz orzeczenie lekarskie lekarza uprawnionego do badania kierowców Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4.4.2. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz środków transportu), według wzoru stanowiącego załącznik nr 7. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa następujące dokumenty.: 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 15; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22; 3) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie 4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6. 5) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz środków transportu), 6) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Wadium Tak, 10 000,00 zł
Osoba do kontaktu Gmina Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona 4B
46-040 Ozimek
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 2020-12-31
Miejsce i termin składania ofert Gmina Ozimek
46-040 Ozimek
ul. Ks. J. Dzierżona 4B , godzina: 10:00
2020-08-21
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie CENA BRUTTO 60,00 Aspekt środowiskowy pojazd z normą emisji spalin „Euro V” lub wyższe 30,00 Termin płatności wynagrodzenia 10,00
„