Ożarów Mazowiecki: Lokalny transport zbiorowy osób

przetargi
07.04.2020 17:38

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki

05-850 Ożarów Mazowiecki

ul. Kolejowa 2

Tel. 022 7222207 w. 242

E-mail [email protected]

WWW http://bip.ozarow-mazowiecki.pl

Województwo mazowieckie

Powiat warszawski zachodni

Treść zamówienia Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części ujętych w trasy/linie A i C. Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: a) Część A – Trasa A– LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki – TESCO Warszawa czas przejazdu na jeden kurs ~ 55 minut, ilość km na jeden kurs ~ 25 km b) Część B – Trasa C – LINIA Stare Babice – przez Zielonki – Bronisze – Jawczyce – Piastów czas przejazdu na jeden kurs ~ 30 minut ilość km na jeden kurs ~ 17 km (autobus kursuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta), według załączonych rozkładów jazdy, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia w/w usług są następujące: Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ceny biletów nie mogą być wyższe niż wymienione w „cennikach”, stanowiących załącznik Nr 1 do umowy. Należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Należy wprowadzić bilety miesięczne uprawniające do nieograniczonej liczby przejazdów. Wymogi Zamawiającego odnośnie środków transportowych: a) Transport osób realizowany będzie środkami transportu posiadającymi aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. b) Zamawiający wymaga dysponowania środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin – co najmniej EURO IV. c) Środki transportowe winny być wyposażone w klimatyzację oraz ogrzewanie. Pojazdy realizujące usługi przewozowe muszą być wyposażone w klimatyzację całopojazdową o mocy min 11KW dla części A i B. d) Powierzchnia niskiej podłogi każdego środka transportowego min. 30 % całkowitej powierzchni. e) Wykonawca musi zapewnić podróżnym bezpieczne, wygodne i higieniczne warunki przejazdów, w tym w szczególności podstawiania środków transportowych w stanie czystym. ( Zamawiający pod pojęciem „niedostatecznej czystości” rozumie widoczne wielodniowe niesprzątanie środka/ów transportu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość doraźnej kontroli pojazdów pod kątem w/w wymogów, zwłaszcza czystości środków transportowych, wyposażenia i działania klimatyzacji oraz wentylacji, kolorystyki taboru zgodnego z ofertą wykonawcy. f) Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: – min. 22 miejsc ogółem łącznie z kierowcą z czego min. 15 to miejsca siedzące ( dotyczy części A ), – min. 15 miejsc ogółem łącznie z kierowcą ( dotyczy części B ), – oznakowanie przednie: tablica elektroniczna zawierająca numer oraz nazwę krańca linii, – oznakowanie tylne: wyświetlacz zawierający numer linii, – jednakową kolorystykę, – podłogę z materiału antypoślizgowego, – min. dwa wejścia, otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części A, oraz min. jedne wejście o podwójnych drzwiach otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części B Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne. Rozkłady jazdy stanowią załącznik Nr 1 cz. A, B do SIWZ i ewentualne ich zmiany Wykonawca ustali po rozstrzygnięciu przetargu w porozumieniu i z akceptacją z Zamawiającym. Za wywieszanie aktualnych rozkładów jazdy na każdym przystanku odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Za comiesięczną kontrolę rozkładów na przystankach odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U.2019.2560). Przewóz osób musi być zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140). Rozkłady jazdy mogą różnić się godzinami odjazdów w tolerancji +/- 15 minut.

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1Nazwa: Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki – Część A – Trasa A– LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki – TESCO Warszawa1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części ujętych w trasy/linie A i C. Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: a) Część A – Trasa A– LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki – TESCO Warszawa czas przejazdu na jeden kurs ~ 55 minut, ilość km na jeden kurs ~ 25 km b) Część B – Trasa C – LINIA Stare Babice – przez Zielonki – Bronisze – Jawczyce – Piastów czas przejazdu na jeden kurs ~ 30 minut ilość km na jeden kurs ~ 17 km (autobus kursuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta), według załączonych rozkładów jazdy, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia w/w usług są następujące: Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ceny biletów nie mogą być wyższe niż wymienione w „cennikach”, stanowiących załącznik Nr 1 do umowy. Należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Należy wprowadzić bilety miesięczne uprawniające do nieograniczonej liczby przejazdów. Wymogi Zamawiającego odnośnie środków transportowych: a) Transport osób realizowany będzie środkami transportu posiadającymi aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. b) Zamawiający wymaga dysponowania środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin – co najmniej EURO IV. c) Środki transportowe winny być wyposażone w klimatyzację oraz ogrzewanie. Pojazdy realizujące usługi przewozowe muszą być wyposażone w klimatyzację całopojazdową o mocy min 11KW dla części A i B. d) Powierzchnia niskiej podłogi każdego środka transportowego min. 30 % całkowitej powierzchni. e) Wykonawca musi zapewnić podróżnym bezpieczne, wygodne i higieniczne warunki przejazdów, w tym w szczególności podstawiania środków transportowych w stanie czystym. ( Zamawiający pod pojęciem „niedostatecznej czystości” rozumie widoczne wielodniowe niesprzątanie środka/ów transportu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość doraźnej kontroli pojazdów pod kątem w/w wymogów, zwłaszcza czystości środków transportowych, wyposażenia i działania klimatyzacji oraz wentylacji, kolorystyki taboru zgodnego z ofertą wykonawcy. f) Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: – min. 22 miejsc ogółem łącznie z kierowcą z czego min. 15 to miejsca siedzące ( dotyczy części A ), – min. 15 miejsc ogółem łącznie z kierowcą ( dotyczy części B ), – oznakowanie przednie: tablica elektroniczna zawierająca numer oraz nazwę krańca linii, – oznakowanie tylne: wyświetlacz zawierający numer linii, – jednakową kolorystykę, – podłogę z materiału antypoślizgowego, – min. dwa wejścia, otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części A, oraz min. jedne wejście o podwójnych drzwiach otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części B Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne. Rozkłady jazdy stanowią załącznik Nr 1 cz. A, B do SIWZ i ewentualne ich zmiany Wykonawca ustali po rozstrzygnięciu przetargu w porozumieniu i z akceptacją z Zamawiającym. Za wywieszanie aktualnych rozkładów jazdy na każdym przystanku odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Za comiesięczną kontrolę rozkładów na przystankach odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U.2019.2560). Przewóz osób musi być zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140). Rozkłady jazdy mogą różnić się godzinami odjazdów w tolerancji +/- 15 minut.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2020-05-01

data zakończenia: 2021-04-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczeniecena60,00oddziaływanie na środowisko – realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu spełniającego normę emisji spalin EURO 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A i B): – rozpoczęcie od dnia 1 maja 2020 r. – zakończenie w dniu 30 kwietnia 2021 r. (okres 12 miesięcy) 2. W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie/linii A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. 3. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. – ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.07.2020 r. 4. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.

Część nr: 2Nazwa: Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki – Część B – Trasa C – LINIA Stare Babice – przez Zielonki – Bronisze – Jawczyce – Piastów1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części ujętych w trasy/linie A i C. Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: a) Część A – Trasa A– LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki – TESCO Warszawa czas przejazdu na jeden kurs ~ 55 minut, ilość km na jeden kurs ~ 25 km b) Część B – Trasa C – LINIA Stare Babice – przez Zielonki – Bronisze – Jawczyce – Piastów czas przejazdu na jeden kurs ~ 30 minut ilość km na jeden kurs ~ 17 km (autobus kursuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta), według załączonych rozkładów jazdy, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia w/w usług są następujące: Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ceny biletów nie mogą być wyższe niż wymienione w „cennikach”, stanowiących załącznik Nr 1 do umowy. Należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Należy wprowadzić bilety miesięczne uprawniające do nieograniczonej liczby przejazdów. Wymogi Zamawiającego odnośnie środków transportowych: a) Transport osób realizowany będzie środkami transportu posiadającymi aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. b) Zamawiający wymaga dysponowania środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin – co najmniej EURO IV. c) Środki transportowe winny być wyposażone w klimatyzację oraz ogrzewanie. Pojazdy realizujące usługi przewozowe muszą być wyposażone w klimatyzację całopojazdową o mocy min 11KW dla części A i B. d) Powierzchnia niskiej podłogi każdego środka transportowego min. 30 % całkowitej powierzchni. e) Wykonawca musi zapewnić podróżnym bezpieczne, wygodne i higieniczne warunki przejazdów, w tym w szczególności podstawiania środków transportowych w stanie czystym. ( Zamawiający pod pojęciem „niedostatecznej czystości” rozumie widoczne wielodniowe niesprzątanie środka/ów transportu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość doraźnej kontroli pojazdów pod kątem w/w wymogów, zwłaszcza czystości środków transportowych, wyposażenia i działania klimatyzacji oraz wentylacji, kolorystyki taboru zgodnego z ofertą wykonawcy. f) Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: – min. 22 miejsc ogółem łącznie z kierowcą z czego min. 15 to miejsca siedzące ( dotyczy części A ), – min. 15 miejsc ogółem łącznie z kierowcą ( dotyczy części B ), – oznakowanie przednie: tablica elektroniczna zawierająca numer oraz nazwę krańca linii, – oznakowanie tylne: wyświetlacz zawierający numer linii, – jednakową kolorystykę, – podłogę z materiału antypoślizgowego, – min. dwa wejścia, otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części A, oraz min. jedne wejście o podwójnych drzwiach otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części B Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne. Rozkłady jazdy stanowią załącznik Nr 1 cz. A, B do SIWZ i ewentualne ich zmiany Wykonawca ustali po rozstrzygnięciu przetargu w porozumieniu i z akceptacją z Zamawiającym. Za wywieszanie aktualnych rozkładów jazdy na każdym przystanku odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Za comiesięczną kontrolę rozkładów na przystankach odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U.2019.2560). Przewóz osób musi być zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140). Rozkłady jazdy mogą różnić się godzinami odjazdów w tolerancji +/- 15 minut.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:

okres w dniach:

data rozpoczęcia: 2020-05-01

data zakończenia: 2021-04-30

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczeniecena60,00oddziaływanie na środowisko – realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu spełniającego normę emisji spalin EURO 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A i B): – rozpoczęcie od dnia 1 maja 2020 r. – zakończenie w dniu 30 kwietnia 2021 r. (okres 12 miesięcy) 2. W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie/linii A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. 3. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. – ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.07.2020 r. 4. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.

„Numer referencyjny:

RZP.271.19.2020

Specyfikacja https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/?c=2998

LINK do SIWZ http://bip.ozarow-mazowiecki.pl/?c=2998

CPV 60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: (dotyczy części A i B zamówienia) – Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający wymaga – aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową – w kwocie min. 50.000,00 zł ( dotyczy cz. A zamówienia ) – w kwocie min. 30.000,00 zł ( dotyczy cz. B zamówienia ) *Przy składaniu oferty na cz. A i cz. B – w kwocie min. 80.000,00 zł

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: ( dotyczy cz. A i B zamówienia ) a) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje- minimum 3 usługi, polegające na świadczeniu transportu zbiorowego osób ( dotyczy cz. A zamówienia ) b) dysponował urządzeniami technicznymi (środkami transportu) wymienionymi poniżej: – min. 3 środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonymi w min. 22 miejsca ogółem (łącznie z kierowcą) z czego min. 15 to miejsca siedzące, posiadające: klimatyzację i ogrzewanie oraz powierzchnię niskiej podłogi min. 30 % całkowitej powierzchni pojazdu oraz aktualne badania techniczne i polisy ubezpieczeniowe OC i NW. c) skierował do realizacji zamówienia publicznego: – min. 9 kierowców, posiadającymi wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140) ( dotyczy cz. B zamówienia ) b) dysponował urządzeniami technicznymi (środkami transportu) wymienionymi poniżej: – min. 2 środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonymi w min. 15 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą), posiadające: klimatyzację i ogrzewanie oraz powierzchnię niskiej podłogi min. 30 % całkowitej powierzchni pojazdu oraz aktualne badania techniczne i polisy ubezpieczeniowe OC i NW. c) skierował do realizacji zamówienia publicznego: – min. 3 kierowców, posiadającymi wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140) Uwaga: Przy składaniu oferty łącznej na cz. A i cz. B należy skierować do realizacji zamówienia min. 12 kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2019.2140)

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp *Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa – w pkt. 8.3.2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.2 lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2018.1993) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniającym rozporządzenie zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2019.2447) c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej niniejsze oświadczenie może być złożone razem z ofertą. (załącznik nr 3 do SIWZ) III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. b) kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania obejmującej/go swoją ważnością minimum okres obowiązywania umowy c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, minimum 3 usług polegających na świadczeniu usług transportu zbiorowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie Dowodami w przypadku zamówień na usługi są: – referencje, – inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, – gdy z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. *(przy składaniu oferty na część A): d) wykaz urządzeń technicznych ( środków transportu ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3) lit. b) SIWZ odnośnie posiadania sprzętu: – min. 3 środków transportu spełniających normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonych w min. 22 miejsca ogółem (łącznie z kierowcą) z czego min. 15 to miejsca siedzące, posiadających aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. *(przy składaniu oferty na część B): d) wykaz urządzeń technicznych ( środków transportu ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3) lit. b) SIWZ odnośnie posiadania sprzętu: – min. 2 środków transportu spełniających normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonych w min. 15 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą), posiadających aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. *(przy składaniu oferty na część A): e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia: – minimum 9 osób – kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi *(przy składaniu oferty na część B): e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia: – minimum 3 osób – kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi *(przy składaniu oferty na część A i B: e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia: – minimum 12 osób – kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi *(przy składaniu oferty na część A): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 50.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert *(przy składaniu oferty na część B): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert *(przy składaniu oferty na część A i B): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 80.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 80.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamaw”