Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa i montaż 10 wiat przystankowych

przetargi
08.07.2021 07:01
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      wiaty, przystanki
Dane organizatoraGmina Ostrowiec Świętokrzyski
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
Tel. +48 412672133
Fax. +48 412672110
E-mail [email protected]
Województwoświętokrzyskie
PowiatOstrowiec Świętokrzyski
Treść zamówieniaDostawa i montaż 10 wiat przystankowych w Ostrowcu Świętokrzyskim

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 10 sztuk wiat przystankowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie, dostawę i montaż 10 sztuk wiat przystankowych w latach 2021–2022. Wiaty ich montaż oraz zagospodarowanie wokół nich wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 2.2. sporządzenie projektów przyłączy elektrycznych zasilania wiat przystankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, — zaprojektowanie dla poszczególnych wiat zasilanie oświetlenia LED od najbliższego lub najkorzystniej usytuowanego słupa oświetleniowego, w przypadku braku możliwości podłączenia do sieci oświetlenia, wykonanie podłączenia do sieci energetycznej dla danej wiaty, — wykonanie instalacji uziemiającej wiaty przystankowej; 2.3. demontaż istniejących wiat wraz z ich transportem w wyznaczone miejsce wskazane przez zamawiającego; 2.4. wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjno-pamiątkowej o realizacji zadania i źródłach jego finansowania.
Wynik przetarguNazwa:
Dostawa i montaż 10 wiat przystankowych w Ostrowcu Świętokrzyskim
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 15/06/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 2
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: El-Przem sp. z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 5621807210
Adres pocztowy: Nowe Dąbie 67b
Miejscowość: Łabiszyn
Kod NUTS: PL613 Bydgosko-toruński
Kod pocztowy: 89-210
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 533255377
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 337 946.10 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 271 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV44.21.23.21, 45.21.33.15
WadiumZamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie trzy tysiące pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą.
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Krajowy numer identyfikacyjny: 291009834
Adres pocztowy: Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kod NUTS: PL72 Świętokrzyskie
Kod pocztowy: 27-400
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 412672133
Faks: +48 412672110
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.ostrowiec.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: okres gwarancji / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz ust. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca będzie obowiązany przedstawić zamawiającemu wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzu Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
Brak podstaw wykluczenia:
1. informacji, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
— art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp,
— art. 10 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający wezwie do złożenia przez wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Informacje dot. przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w dokumentach postępowania (SWZ).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Sposób korzystania oraz rozpatrywania środków ochrony prawnej regulują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych dział VI, art. 179 – art. 198 ustawy Pzp.
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
4. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej w pkt 2 i 3 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
8. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2017 r poz.1481 ze zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25/06/2021

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:328164-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2021-07-01