Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych autobusów

przetargi
27.11.2021 11:22
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Ostrowiec Świętokrzyski
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Głogowskiego 3/5
Tel. +48 412672133
Fax. +48 412672110
E-mail [email protected]
Województwoświętokrzyskie
PowiatOstrowiec Świętokrzyski
Treść zamówieniaDostawa 6 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich z napędem hybrydowym

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych, jednej marki, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich z napędem hybrydowym przeznaczonych do komunikacji miejskiej wykonywanej przez operatora publicznego transportu zbiorowego. 2. Wymagane podstawowe parametry: 1) Wielkość a) długość od 11,80 m do 12,20 m, b) szerokość całkowita do 2,55 m, c) Wysokość całkowita do 3,30 m. 2) Liczba i konfiguracja miejsc do przewozu pasażerów Ogółem: min. 74, w tym min. 25% siedzących miejsc pasażerskich (bez kierowcy). Po jednym miejscu w każdym pojeździe dla wózka inwalidzkiego lub wózka dziecięcego wraz z urządzeniem przytrzymującym. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji postępowania (Specyfikacja warunków zamówienia – „SWZ” i załączniki do SWZ w tym wzór umowy), dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Wynik przetarguNazwa:
Dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych, niskoemisyjnych, jednoczłonowych autobusów miejskich z napędem hybrydowym
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 05/11/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Solaris Bus & Coach Sp. z o. o.
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 01049899500000
Adres pocztowy: ul. Obornicka 46 Bolechowo – Osiedle
Miejscowość: Owińska
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-005
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 616672333
Adres internetowy: https://www.solarisbus.com
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 9 150 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 8 778 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV34.12.11.00, 34.12.14.00
WadiumZamawiający informuje, iż na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
Krajowy numer identyfikacyjny: 291009834
Adres pocztowy: Ostrowiec Świętokrzyski ul. Głogowskiego 3/5
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kod NUTS: PL72 Świętokrzyskie
Kod pocztowy: 27-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Halina Kaczmarska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 412672133
Faks: +48 412672110
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.ostrowiec.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Właściwości techniczne i eksploatacyjne / Waga: 35
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 5
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz ust. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, złożone na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających
Brak podstaw wykluczenia:
1. informacji, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
— art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp,
— art. 10 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego.
2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wraz z ofertą Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale 12 specyfikacji warunków zamówienia.
Informacje dot. przetwarzania danych osobowych zamieszczone są w dokumentach postępowania (SWZ).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. -Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie -sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. -Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/11/2021

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:586659-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2021-11-17