Ostrów Wielkopolski: Zakup elektrycznych autobusów

przetargi
10.05.2022 12:16
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraMiejski Zakład Komunikacji S.A.
63-400 Ostrów Wielkopolski
ul. Lotnicza 30 63-400 Ostrów Wielkopolski
Tel. +48 627376132
E-mail [email protected]
Województwowielkopolskie
PowiatOstrów Wielkopolski
Treść zamówieniaZakup elektrycznych autobusów wraz z dedykowanym systemem ładowania w celu obniżenia wykorzystania paliw emisyjnych w publicznym transporcie zbiorowym Ostrowa Wielkopolskiego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów elektrycznych wraz z niezbędnym i dodatkowym wyposażeniem, oprogramowaniem i dokumentacją. 2) dostawa, montaż i uruchomienie systemu ładowania składającego się z 3 sztuk ładowarek stacjonarnych dwustanowiskowych o łącznej mocy ładowania 300 kW (2 x 50 kW każda z ładowarek) na terenie zajezdni autobusowej Zamawiającego.
Wynik przetarguZamówienie nr: 1
Nazwa:
Zakup elektrycznych autobusów wraz z dedykowanym systemem ładowania w celu obniżenia wykorzystania paliw emisyjnych w publicznym transporcie zbiorowym Ostrowa Wielkopolskiego
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 14/04/2022
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Solaris Bus & Coach Sp. z o.o. ul. Obornicka 46, Bolechowo – Osiedle, 62-005 Owińska
Miejscowość: Bolechowo – Osiedle
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-005 Owińska
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: nie
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) (Zgoda na publikację? tak) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 14 100 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 13 608 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
V.2.6) Kwota zapłacona za zakupy po okazyjnej cenie
CPV31.00.00.00, 31.15.80.00, 32.44.10.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacji S.A.
Krajowy numer identyfikacyjny: 6221011703
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 30 63-400 Ostrów Wielkopolski
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kod NUTS: PL416 Kaliski
Kod pocztowy: 63-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Michał Urban
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 627376132
Adresy internetowe:
Główny adres: http://mzk-ostrow.com.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczno-eksploatacyjne / Waga: 40%
Cena – Waga: 60%
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu obywa się w języku polskim, w formie elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu: miniPortalu miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do Formularza do komunikacji, dostępnych również na miniPortalu.
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6. Oferta wraz z wszelkimi dokumentami powinna być sporządzona w języku polskim, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z 17.02.2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – tj. w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12.04.2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
9. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ.
10. Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tj. najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11. Kryteria techniczno-eksploatacyjne w ramach kryteriów oceny ofert zostały szczegółowo opisane w pkt 15 SWZ.
12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Projektu pn. „Zakup elektrycznych autobusów wraz z dedykowanym systemem ładowania w celu obniżenia wykorzystania paliw emisyjnych w publicznym transporcie zbiorowym Ostrowa Wielkopolskiego”, w ramach umów:
a) umowy nr 2216/2021/Wn15/OA-TP-FN/P o dofinansowanie w formie pożyczki z dnia 30.11.2021 r.
b) umowy nr 2217/2021/Wn15/OA-TP-FN/D o dofinansowanie w formie dotacji z dnia 30.11.2021 r.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 225487701
Faks: +48 225487700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepis w ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
2. Środkami ochrony prawnej są:
1) odwołanie do Izby
2) skarga do sądu
3. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokument w zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokument w zamówienia na stronie internetowej.
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 3 i 4 powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6. Szczegółowe zasady korzystania ze środków ochrony prawnej opisane zostały w Dziale IX ustawy Pzp.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul.Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 225487701
Faks: +48 225487700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/04/2022

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:219612-2022:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2022-04-26