Opole: Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych autobusów

przetargi
28.12.2020 17:52

Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Miasto Opole
45-015 Opole
Rynek-Ratusz
Tel. +48 774438704
E-mail [email protected]
Województwo opolskie
Powiat opolski + Opole
Treść zamówienia Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych klasy maxi

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa 5 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych klasy maxi (12-metrowych) napędzanych silnikiem elektrycznym, wraz z dostawą i montażem infrastruktury ładowania, w ramach projektu „Elektromobilne Opole”. Elektrobusy 12-metrowe – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Infrastruktura do ładowania autobusów – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 1 do OPZ – infrastruktura ładowania PFU – stacja ładowania autobusów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa. Termin realizacji zamówienia: do 350 dni od daty zawarcia umowy.
Specyfikacja www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2020&mc=12&eid=4941
LINK do SIWZ http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2020&mc=12&eid=4941
CPV 34144910-0: Autobusy elektryczne
31158100-9: Ładowarki do baterii
32441100-7: Telemetryczny system nadzoru
45232221-7: Podstacje transformatorowe
71321000-4: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, wobec którego zaistnieją przesłanki do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1–8 (z wyłączeniem ust. 5 pkt 3) Prawa. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w postaci elektronicznej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „JEDZ”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania zdolności technicznej lub zawodowej, które udostępni inny podmiot, wykonawca do oferty załącza w oryginale pisemne zobowiązanie do udostępnienia zdolności technicznej lub zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający korzysta z procedury określonej w art. 24aa ust. 1 i 2 Prawa. Wykonawca na wezwanie zamawiającego złoży: a. informację z Krajowego Rejestru Karnego (szczegóły w SIWZ); b.zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego (szczegóły w SIWZ); c. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (szczegóły w SIWZ); d. odpis z właściwego rejestru (szczegóły w SIWZ). Podmioty zagraniczne: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c, d, składa odpowiednio: A1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie o kreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Prawa oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Prawa wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B1., C1., D1. – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: — nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, — nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje w SIWZ (https://bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2020&mc=12&eid=4941).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 1 Prawa): a. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: — co najmniej jedną dostawę min. 5 fabrycznie nowych autobusów 12-metrowych maxi zgodnych z autobusem oferowanym w niniejszym postępowaniu w zakresie typu podstawowych zespołów jezdnych i zespołów układu napędowego (napęd elektryczny zasilany z magazynu energii elektrycznej, ładowanie metodą „odwróconego” pantografu).III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i strony umowy wyrażą na nią zgodę. Szczegółowe informacje zawarto w dokumentacji postępowania (SIWZ) – (https://bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2020&mc=12&eid=4941).
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Miasto Opole
Adres pocztowy: Rynek-Ratusz
Miejscowość: Opole
Kod NUTS: PL524 Opolski
Kod pocztowy: 45-015
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Brulewska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 774438704
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.um.opole.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w dniach: 350
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
11;00

2021-01-26
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
11;30

2021-01-26
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 26/03/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: warunki techniczno-eksploatacyjne / Waga: 35Kryterium jakości – Nazwa: warunki gwarancji / Waga: 5Cena – Waga: 60
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3) Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów – (art. 26 ust. 1 Prawa): 1. opisów, tj.: a) zakresu udzielonej autoryzacji – załącznik nr 1 do Warunków serwisu (uwaga: zamawiający wskazał minimalne wymogi); b) wykazu urządzeń i narzędzi specjalistycznych do diagnozy i regulacji układów, zespołów i podzespołów – załącznik nr 2 do Warunków serwisu (uwaga: zamawiający wskazał minimalne wymogi); c) kopii raportu technicznego drogowego zużycia energii (test E-SORT 2) przez oferowany autobus, o którym mowa w pkt 13 Opis przedmiotu zamówienia – elektrobusy; d) rysunków oferowanych stacji ładowania, o których mowa w pkt 2.1 Opis przedmiotu zamówienia – infrastruktura do ładowania autobusów. Rysunki powinny zawierać co najmniej: — wymiary zewnętrzne oferowanych stacji ładowania (długość, wysokość, szerokość), — masę oferowanych stacji ładowania, — rzut podstawy oferowanych stacji ładowania wraz z wymiarami i oznaczeniami przepustów pod kable oraz elementów kotwiących (kotew); e) karty charakterystyki płynu gaśniczego lub karty charakterystyki produktu; f) dokumentów wystawionych przez producentów podzespołów (silnika, skrzyni biegów, mostu napędowego, przedniego zawieszenia), potwierdzających deklarowany przebieg między obsługami; g) opisów technologii zastosowanej w celu zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcyjnych szkieletu nadwozia i podwozia (ramy-kratownicy) z załączeniem dokumentów potwierdzających użyty gatunek stali. Powyższy warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca przedstawi w formie oświadczenia opis technologii zastosowanej w celu zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcyjnych szkieletu nadwozia i podwozia (ramy-kratownicy) z załączeniem wykazu materiałów i podaniem normy oraz gatunku stali. W przypadku potwierdzenia stosowania zabezpieczenia antykorozyjnego metodą całopojazdowego katodowego lakierowania zanurzeniowego w ramach jednego zamkniętego cyklu technologicznego (kryterium T1 i T2 na str. 28 SIWZ) w poz. 1 i 2 w tabelach dot. autobusów miejskich niskopodłogowych klasy maxi 12-metrowych (pkt 10 formularza Oferta przetargowa) wykonawca załączy ponadto dokumentację techniczną i fotograficzną potwierdzającą przeprowadzenie procesu kataforezy, w tym wskaże miejsce jej przeprowadzania. 2. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. aktualnego „Świadectwa homologacji typu pojazdu” wraz ze wszystkimi załącznikami dot. oferowanego autobusu (m.in. homologację ilości oraz rozmieszczenie miejsc siedzących, homologację autobusu z zastosowanym silnikiem, skrzyni biegów, mostu napędowego) o których mowa w pkt 11 i 12 (punkty pod tabelą) Opis przedmiotu zamówienia – elektrobusy. W przypadku potwierdzenia spełnienia wymogów homologacji udzielonej zgodnie z częścią I regulaminu nr 118 EKG ONZ i/lub wymogów homologacji udzielonej zgodnie z częścią I regulaminu nr 66 EKG ONZ kopię dokumentu, sporządzonego przez niezależną, certyfikowaną jednostkę badawczą, upoważnioną do wykonywania badań homologacyjnych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zamieszczona w SIWZ – (https://bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2020&mc=12&eid=4941).VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W toku postępowania środki ochrony prawnej opisane w rozdziale 1, dziale VI Prawa zamówień publicznych, przysługują podmiotom, o których mowa w art. 179 Prawa zamówień publicznych. Odwołanie przysługuje w przypadkach określonych w art. 180 ust. 1 oraz w terminach opisanych w art. 182 Prawa zamówień publicznych.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/12/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:623938-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-23