Olsztyn: Giera dostarczy przystankowe słupki tablice

przetargi
14.01.2022 11:44
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo drogowe:
      oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu
Reklama, marketing:
      bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
10-015 Olsztyn
ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
E-mail [email protected]
WWW www.zdzit.olsztyn.eu
Województwowarmińsko-mazurskie
PowiatOlsztyn
Treść zamówieniaDostawa i montaż słupków oraz tablic informacyjnych z nazwami przystanków i numerami linii komunikacji miejskiej

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie podstawowe:
1) wykonanie i dostawa 41 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 2 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych (wariant 1 – przystanek autobusowy),
3) wykonanie i dostawa 1 sztuki słupka przystankowego wraz z montażem (wariant 2 – przystanek autobusowy dla wysiadających),
4) wykonanie i dostawa 17 sztuk słupków przystankowych wraz z demontażem starych słupków i montażem nowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3 – przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
5) montaż 1 sztuki słupka przystankowego zdemontowanego wg pozycji 4 (wariant 3.1 –przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
6) wykonanie i dostawa 11 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
7) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z montażem (wariant 4.1 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
8) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej (wariant 4.2 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii dla wysiadających),
9) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej (wariant 4.3 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii z dodatkowym oznaczeniem kierunku),
Prawo opcji:
1) wykonanie i dostawa 30 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 6 sztuk słupków przystankowych wraz z demontażem starych słupków i montażem nowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3 – przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
3) demontaż i montaż 4 sztuk słupków przystankowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3.2; 3.3; 3.4; 3.5),
4) wykonanie i dostawa 5 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 08/12/2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż słupków oraz tablic informacyjnych z nazwami przystanków i numerami linii komunikacji miejskiej
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość:
Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy:
10-015

1.5.4.) Województwo:
warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL622 – Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:www.gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Dostawa i montaż słupków oraz tablic informacyjnych z nazwami przystanków i numerami linii komunikacji miejskiej
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-dad0eb04-3590-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00304948

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00244754/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
NZ.2510.60.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie podstawowe:
1) wykonanie i dostawa 41 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 2 sztuk słupków przystankowych wraz z ich montażem i demontażem starych (wariant 1 – przystanek autobusowy),
3) wykonanie i dostawa 1 sztuki słupka przystankowego wraz z montażem (wariant 2 – przystanek autobusowy dla wysiadających),
4) wykonanie i dostawa 17 sztuk słupków przystankowych wraz z demontażem starych słupków i montażem nowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3 – przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
5) montaż 1 sztuki słupka przystankowego zdemontowanego wg pozycji 4 (wariant 3.1 –przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
6) wykonanie i dostawa 11 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
7) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z montażem (wariant 4.1 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),
8) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej (wariant 4.2 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii dla wysiadających),
9) wykonanie i dostawa 1 sztuki tablicy z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starej tablicy i montażem nowej (wariant 4.3 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii z dodatkowym oznaczeniem kierunku),

Prawo opcji:

1) wykonanie i dostawa 30 sztuk tablic informacyjnych z nazwami przystanków (bez montażu),
2) wykonanie i dostawa 6 sztuk słupków przystankowych wraz z demontażem starych słupków i montażem nowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3 – przystanek autobusowy słupek ze znakiem D-15 bez tabliczki jedynie z miejscem do montażu tablicy z nazwą przystanku i numerami linii),
3) demontaż i montaż 4 sztuk słupków przystankowych wraz z przełożeniem oznakowania (wariant 3.2; 3.3; 3.4; 3.5),
4) wykonanie i dostawa 5 sztuk tablic z nazwą przystanku i numerami linii do zamontowania na słupku wraz z demontażem starych tablic i montażem nowych (wariant 4 – tablica z nazwą przystanku i numerami linii),

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV:
34992200-9 – Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 – Trwałe znaki informacyjne
34928400-2 – Osprzęt miejski
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
148007,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
148007,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
148007,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
GIERA Znaki Drogowe Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
7393461189

7.3.3) Ulica:
Lipowa 49a

7.3.4) Miejscowość:
Jonkowo

7.3.5) Kod pocztowy:
11-042

7.3.6.) Województwo:
warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
148007,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
30 dni


LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d9ba36-974b-5534-f31b-cd0001c16064
CPV31.52.32.00, 34.92.84.00, 34.99.22.00
Osoba do kontaktuZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B 10-015 Olsztyn email: [email protected] www: www.zdzit.olsztyn.eu
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2021-12-22