Oleśnica: Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta Oleśnicy

przetargi
29.04.2020 07:40

Miasto Oleśnica

56-400 Oleśnica

Rynek-Ratusz

Tel. 717 982 100

Fax. 717 982 117

E-mail [email protected]

WWW https://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/86102483-26d0-4f92-86fc-1859b7345907

Województwo dolnośląskie

Powiat oleśnicki

Treść zamówienia Lokalny transport zbiorowy – Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta Oleśnicy oraz Gminy Oleśnica w 2020 r.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Lokalny transport zbiorowy – Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta Oleśnicy i Gminy Oleśnica 1. Zakres usługi transportu zbiorowego komunikacji miejskiej w zakresie przewozów pasażerskich przewidywana łączna wielkość usług przewozowych w okresie obowiązywania Umowy wynosi ok. 50.501 km (na 3 miesiące), w tym: – wykonywanych na terenie Miasta Oleśnica: 47.029 km, – wykonywanych na terenie Gminy Oleśnica: 3.472 km. 2. Liczba kilometrów w okresie trwania umowy (3 miesiące) może wzrosnąć maksymalnie do 75.751 km w przypadku posiadania środków budżetowych i zawarcia aneksu w ramach zamówień uzupełniających na zwiększenie liczby kursów, dodanie, zmianę lub wydłużenie linii. 3. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o rozkład jazdy stanowiący Załącznik do SIWZ. Rozkład jazdy może ulec zmianie np. w wyniku zmian rozkładu jazdy pociągów ewentualnie innych uzgodnień pomiędzy Organizatorem/ Partnerem a Wykonawcą. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia należytej staranności, aby zaproponować dostosowanie rozkładów jazdy do zmian rozkładów jazdy pociągów. 5. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej za ilość kilometrów zrealizowanych wg rozkładu jazdy w okresie miesiąca rozliczeniowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady korzystania z przystanków komunikacyjnych z ich właścicielami lub zarządcami. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyraźnego oznaczenia trasy i numeru linii w pojazdach na własny koszt. Zamawiający wymaga zastosowania tablic z wyświetlanym czytelnym numerem i nazwą trasy. 8. Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym tj. dysponować min. trzema pojazdami przystosowanymi do drogowego transportu osób (łącznie min. 38 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca zobowiązany jest zwiększyć liczbę środków transportu w celu zapewnienia obsługi komunikacyjnej w okresach zwiększonego natężenia ruchu pasażerów. 10. Wykonawca na własny koszt uzupełnia brakujące zalaminowane rozkłady jazdy i schematy linii komunikacji miejskiej wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia. Elementy te Wykonawca zobowiązany jest wykonać w jednolitej formie i umieścić na wszystkich obsługiwanych przystankach komunikacji miejskiej niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później jednak niż w okresie 2 tygodni. 11. Operator zobowiązany jest do złożenia sprawozdania z realizacji świadczonych usług, w tym informacji dotyczących liczby pasażerów korzystających ze środków transportu. Informacja winna być złożona na każdą linię komunikacyjną oddzielnie. Termin złożenia sprawozdania do 15 dnia miesiąca po terminie zakończenia umowy. 12. Wykonawca zobowiązany jest opracować regulamin przewozu osób zgodnie z art. 47 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.). 13. W każdym pojeździe komunikacji miejskiej Wykonawca zobowiązany jest umieścić wyciąg regulaminu przewozu osób, oraz pouczenie o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji. 14. Wraz z fakturą za m-c czerwiec 2020r. Operator zobowiązany jest przekazać informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji złożonych w okresie trwania umowy wraz z kopią ich ewidencji oraz liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, Operator podlega karze pieniężnej zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.) – co jest warunkiem zapłaty tej faktury. 15. Operator dołączy zamawiającemu do faktury za maj długości linii w km i długości sieci w km dla wszystkich linii komunikacji: – długość linii: odległość (w km) pomiędzy krańcowymi punktami (przystankami) przebiegu autobusu. – długość sieci: długość tych odcinków ulic (placów) w miastach, dróg poza granicami administracyjnymi miast (wsi), po których kursują autobusy powszechnie dostępne dla ludności niezależnie od tego, czy na danej trasie odbywa się ruch jedno- czy dwukierunkowy (tj. tam” i „z powrotem” po tej samej drodze). W przypadku dwóch lub więcej linii komunikacyjnych przebiegających po danej ulicy (drodze) długość trasy należy uwzględnić tylko raz. – linia komunikacyjna: połączenie komunikacyjne na sieci dróg publicznych wraz z oznaczonymi miejscami do wsiadania i wysiadania pasażerów na liniach komunikacyjnych, po których odbywa się publiczny transport zbiorowy np. po określonej drodze miedzy przystankami wskazanymi w rozkładzie jazdy, po której odbywają się regularne przewozy osób, oznaczone wspólnym numerem, znakiem literowym itp. 16. W przypadku braku dostarczenia przez Operatora powyższych danych Organizator wstrzymuje płatność faktury do czasu dostarczenia powyższych danych, niezbędnych do sporządzenia sprawozdania (SG-01-1). 17. Zamawiający wymaga posiadania i stosowania systemu do monitorowania pozycji autobusu w czasie rzeczywistym – wg poniższego opisu: a) nie później niż w ciągu dwóch tygodni od zawarcia umowy zapewnić Zamawiającemu zdalny dostęp (podgląd dyspozytorski) do w/w systemu w zakresie, co najmniej poniższych funkcjonalności, przy czym dostęp ma być realizowany przez interfejs WWW: ̶ raportowanie w czasie rzeczywistym bieżącej pozycji śledzonych pojazdów na mapie, z co najmniej 5-sekundową częstotliwością, ̶ sygnalizowanie przy wykorzystaniu kolorów autobusów opóźnionych lub jadących przed czasem – przy użyciu, co najmniej dwóch niezależnie ustawianych progów (oddzielnie dla opóźnień i przyspieszeń), ̶ identyfikację pojazdów na mapie (poprzez wyświetlenie numeru bocznego, typu taboru, nazwy zadania przewozowego, kierunku jazdy oraz aktualnego stosunku do rozkładu jazdy dla wyświetlanych pojazdów), ̶ możliwość rozróżniania graficznego typów taboru (np. autobusów i minibusów), ̶ filtrowanie pojazdów obsługujących poszczególne linie, ̶ możliwość stosowania włączanych na stałe etykiet informacyjnych nad pojazdami (z konfiguracją zakresu wyświetlanej informacji), ̶ zbiorcze raportowanie odchyleń punktualności i pozycji w rozkładzie jazdy dla wszystkich realizowanych zadań przewozowych, z co najmniej 5-sekundową częstotliwością, ̶ raportowanie realizacji zadań przewozowych (z określeniem odrębnie dla każdego z kursów ujętych w rozkładzie jazdy punktualności odjazdu z wszystkich przystanków na trasie) z możliwością archiwizowania danych, ̶ dostęp do informacji statystycznych o międzyprzystankowych czasach przejazdów, ̶ raporty z wykonania zadań przewozowych umożliwiające, co najmniej:

Wynik przetargu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 179559.11 Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: POLBUS-PKS Spółka z o.o.

Email wykonawcy:

Adres pocztowy: ul. Joannitów 13

Kod pocztowy: 50-525

Miejscowość: Wrocław

Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193923.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem 193923.84

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193923.84

Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV 60112200-8

Osoba do kontaktu Miasto Oleśnica

ul. Rynek-Ratusz

56-400 Oleśnica

Miejsce i termin składania ofert Miasto Oleśnica

56-400 Oleśnica

Rynek-Ratusz

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Miasto Oleśnica

56-400 Oleśnica

Rynek-Ratusz

Termin związania ofertą

Składanie ofert wariantowych/częściowych

Data dodania 2020-04-24

Przejdź na początek ogłoszenia