Nowy Dwór Mazowiecki: Przetarg na miejskie linie

przetargi
21.04.2020 12:48

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

ul. Zakroczymska 30

Tel. +48 225122237

Fax. +48 225122101

E-mail [email protected]

WWW http://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=164911

Województwo mazowieckie

Powiat nowodworski

Treść zamówienia Komunikacja autobusowa na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2020–2022

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Komunikacja autobusowa na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2020–2022.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług komunikacyjnych na 3 trasach:

a) Trasa I o długości 29,40 km – 12 kursów dziennie;

b) Trasa II o długości 30,20 km – 12 kursów dziennie;

c) Trasa III o długości 38,60 km – 4 kursy dziennie dostosowane do czasu pracy zakładów w dzielnicy przemysłowej (tzn. dowóz i odbiór pracowników ze zmian na godz. 6.00, 14.00, 18.00, 22.00) – dojazd na ul. Graniczną nie później niż 20 min. przed ww. godziną.

3. Usługi będą świadczone w dni powszednie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem 25 grudnia, 1 stycznia oraz pierwszego dnia Wielkanocy dla tras nr I i II oraz we wszystkie dni z wyjątkiem 25 grudnia, 1 stycznia oraz pierwszego dnia Wielkanocy dla trasy nr III. Usługi na wszystkich liniach należy wykonywać także w dniu 1 listopada.

4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny przejazd dla wszystkich osób kor…

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

Adres pocztowy: ul. Zakroczymska 30

Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

Kod NUTS: PL913

Kod pocztowy: 05-100

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Andrzej Zieliński, Anna Sobczyńska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 225122237

Faks: +48 225122101Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.nowydwormaz.pl/

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 83 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące złotych, zero groszy).

LINK do SIWZ http://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=164911

CPV 60000000-8: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

60130000-8 1: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (jedn. tekst: Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.)

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum 3 autobusami wymaganymi do realizacji powyższego zamówienia:

a. spełniającymi co najmniej normy czystości spalin EURO V;

b. rok produkcji nie wcześniej niż 2012;

c. umożliwiającymi przewóz min. 80 osób w tym min. 25 miejsc siedzących (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy);

d. posiadającymi miejsce wyznaczone na wózek inwalidzki;

e. długość pojazdu w przedziale 11–12,5 m;

f. autobusy powinny być nisko lub częściowo nisko podłogowe, w tym brak stopni w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego oraz brak stopni w drzwiach w przypadku autobusu niskopodłogowego lub obniżona podłoga i brak stopni w przynajmniej jednych drzwiach w przypadku autobusu częściowo niskopodłogowego;

g. posiadającymi dwa wejścia z prawej strony otwierane automatycznie z miejsca kierowcy;

h. przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (wyposażonych w rampę);

i. podłoga powinna posiadać wykładzinę antypoślizgową;

j. autobusy powinny być wyposażone w min. 1 wywietrznik dachowy;

k. wyposażonymi w sygnał akustyczny informujący o zamknięciu drzwi;

l. wyposażonymi w układ klimatyzacyjny zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 18–25oC w okresie 1 kwietnia – 31 listopada;

m. wyposażonymi w układ ogrzewania zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 10–15oC w okresie 1 listopada – 31 marca;

n. spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (jedn. tekst: Dz.U. z 2018 roku poz. 1990 ze zm.) i przepisach wykonawczych do niej dla autobusów miejskiej regularnej komunikacji publicznej, w tym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 21 grudnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.);

o. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełnienia wymagań za pomocą pojazdów typu SAM (zbudowanymi z wykorzystaniem podwozia, nadwozia lub własnej ramy konstrukcyjnej);

p. autobusy powinny być wyposażone w kamery rejestrujące obraz i dźwięk w pobliżu kierowcy umożliwiające rejestrację zachowania kierowców i pasażerów;

q. autobusy powinny być wyposażone w kamery rejestrujące obraz na zewnątrz autobusy umożliwiające rejestrację zdarzeń przy drzwiach wejściowych;

r. oznakowanie odpowiednim znakiem graficznym (piktogramem) miejsca dla osób z dzieckiem na ręku, kobiet w ciąży, osób starszych, osób niepełnosprawnych oraz wózków dziecięcych;

s. umieszczenie w pojazdach informacji o nazwie przewoźnika, adresie korespondencyjnym oraz emailem, a także o możliwości składania skarg i wniosków na wskazany przez przewoźnika adres;

t. wyposażenia autobusów w schemat wskazujący przebieg linii na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w formacie min. A3;

u. wyposażenie autobusu w miejsce na plakaty w formacie min. A2.

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Zgodnie z zapisami SIWZ.

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 83 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące złotych, zero groszy).

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki

Adres pocztowy: ul. Zakroczymska 30

Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

Kod NUTS: PL913

Kod pocztowy: 05-100

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Andrzej Zieliński, Anna Sobczyńska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 225122237

Faks: +48 225122101Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.nowydwormaz.pl/

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Początek: 01/07/2020

Koniec: 31/12/2022

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

ul. Zakroczymska 30

2020-05-22

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

ul. Zakroczymska 30

2020-05-22

Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 21/07/2020

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej

Cena

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 83 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące złotych, zero groszy).

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5) ustawy.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, by mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.

9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

10. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis.

11. Wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.

12. Środki ochrony prawnej zostały uregulowane w ustawie – w dziale VI pt.: Środki ochrony prawnej” (art. 179 – 198g ustawy).

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17A

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14/04/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:176697-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-04-15