Myszków: Zakup z dostawą oraz montażem 3 wiat przystankowych

przetargi
10.08.2023 13:54
internet
KategoriaPrzetargi
BranżaBudownictwo: przemysłowe:
      stalowe konstrukcje
      wiaty, przystanki
Stolarstwo, drewno:
      meble ogrodowe, altany, poręcze, balustrady, stopnie
Forma przetarguzapytanie o cenę
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY MYSZKÓW
42-300 MYSZKÓW
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 26
Tel. 34 313 26 82
Fax. 34 313 50 29
E-mail [email protected]
WWW www.miastomyszkow.pl
Województwośląskie
PowiatMyszków
Treść zamówieniaZakup z dostawą oraz montażem 3 wiat przystankowych na przystanki komunikacji miejskiej zlokalizowane na terenie Gminy Myszków.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup z dostawą oraz montażem 3 wiat przystankowych na przystanki komunikacji miejskiej zlokalizowane na terenie Gminy Myszków.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.miastomyszkow.pl_1690531107344
LINK do SIWZhttp://bip.miastomyszkow.pl/?a=14228
Osoba do kontaktuMałgorzata Trepka
Wymagany termin realizacji zamówieniaOd dnia podpisania umowy do 28.09.2023 roku
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY MYSZKÓW
42-300 MYSZKÓW
TADEUSZA KOŚCIUSZKI 26

2023-08-07
Sposób składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY MYSZKÓW, TADEUSZA KOŚCIUSZKI 26, 42-300 MYSZKÓW Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi3. Strona internetowa prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: bip.miastomyszkow.pl w zakresie informacji na temat zamówienia 4. Informacja wskazującą link do pobrania Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł w Urzędzie Miasta Myszkowa, zgodnie z którym prowadzone będzie przedmiotowe postepowanie: http://bip.miastomyszkow.pl/?a=12101 5. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup z dostawą oraz montażem 3 (trzech) sztuk wiat przystankowych na przystankach komunikacji miejskiej na terenie Gminy Myszków spełniających niżej wymienione wymagania: 1) Wymiary wiaty: a. długość wiaty przy podstawie 390-420 cm – 2 sztuki b. długość dachu 390-420cm; c. długość wiaty przy podstawie 270-284cm; – 1 sztuka d. długość dachu 270-284cm; e. szerokość przy podstawie 130-147cm; f. szerokość dachu 140 -170 cm; g. wysokość do linii dachu 215-225cm; h. wysokość całkowita 240-255cm;2) Konstrukcja wiaty z profili stalowych o zamkniętych przekrojach, o wym. 120x80mm-słupki tylne, 80x50mm-słupki przednie i dolne belki konstrukcyjne, 80×40 i 100x50mm-podparcie dachu, 100x80mm-górne profile dachowe; 3) Profile ocynkowane ogniowo po procesie spawania; 4) Profile lakierowane natryskowo; 5) Kolorystyka wiaty zgodna z identyfikacją wizualną miasta Myszkowa; 6) Dach wiaty płaski, pokrycie ze szkła hartowanego-klejonego, przeźroczystego 2x6mm osadzonego od góry na uszczelkach gumowych, mocowane za pomocą profili dociskowych przykręcanych od góry do konstrukcji profili dachowych; 7) Przeszklenie ścian: szkło hartowane 8 mm mocowane do konstrukcji za pomocą kątowników oporowych i dociskowych osadzone w uszczelkach gumowych. 8) Odprowadzenie wody poprzez rynnę spustową do poziomu chodnika; 9) Wiata wyposażona w ławkę z listew drewnianych z drewna liściastego lub iglastego na całej długości wiaty, pomalowaną w kolorze zgodnym z identyfikacją wizualną miasta Myszkowa; 10) Znak D15 montowany do konstrukcji dachu; 11) Nazwa przystanku wyklejona na tylnej ścianie wiaty, w kolorystyce zgodnej z wizualizacją; 12) Tylna ściana wiaty oklejona folią z logo miasta Myszkowa-symbolem, ściany boczne w górnej części oklejone paskiem folii z logo miasta Myszkowa; Opisu przedmiotu zamówienia dokonała Małgorzata Trepka-Psyk 6. Rodzaj zamówienia (dostawa, usługa, robota budowlana): dostawa 7. Informacja o wymaganiach stawianych przedmiotowi zamówienia, jeżeli zamawiający stawia takie wymagania: 1) Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na dostarczeniu i zamontowaniu wiat przystankowych o wartości minimum 50.000,00 zł (brutto), oraz posiadaniem certyfikatu dla wykonawców konstrukcji stalowych i aluminiowych zgodnych z normą EN 1090. 2) Wykonawca załączy projekt wiaty zgodny z wytycznymi Zamawiającego oraz rysunek techniczny. 3) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku elementów wiat do miejsca montażu. 4) montaż infrastruktury przystankowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24.06.2022r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U.2022,1518 z dnia 20.07.2022) oraz doprowadzenie do stanu poprzedzającego miejsce montażu poprzez uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzchni chodnika.Zgodnie z ustawą z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych (Dz.U. 2023 poz. 645 z późn. zm.) przed rozpoczęciem robót wykonawca winien wystąpić z wnioskiem o zezwolenie zarządcy drogi (ZDW Katowice) na zajęcie pasa drogowego ul. Pułaskiego na czas prowadzenia robót w pasie drogowym. 5) Wykonawca dostosuje montaż do istniejącego podłoża w celu zapewnienia stabilnego i bezpiecznego dla użytkowników wiaty umocowania. Montaż wykonany w sposób umożliwiający ewentualny demontaż konstrukcji. Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. 6) Zapewnienia w trakcie wykonywania prac montażowych czystości na drogach i ciągach komunikacyjnych w rejonie terenu wykonywanych prac; 7) zapewnienia w trakcie wykonywania prac montażowych bezpieczeństwa przechodniów i własnych pracowników. 8. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych, jeżeli zamawiający wymaga potwierdzenia spełniania wymagań przedmiotowych: nie dotyczy 9. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 28.09.2023 roku; 10. Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli zamawiający przewiduje wykluczenia wykonawców:
nie dotyczy
11. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawców biorących udział w postępowaniu spełniania warunków udziału: a) Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z formularzem ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów. b) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. c) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty. d) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena. Nie dopuszcza się wymiany ofert, w tym wycofania oferty i złożenia nowej. e) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. f) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.g) Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. h) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty oraz bez wskazania przyczyny takiego stanu rzeczy. i) Oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wykaz podmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 13. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i obierania korespondencji elektronicznej, jeżeli zamawiający zamierza stosować w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego środki komunikacji elektronicznej:
nie dotyczy 14. Wskazanie osób upoważnionych po stronie zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami: Małgorzata Trepka-Psyk 15. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu składania ofert. 16. Opis sposobu przygotowania oferty: Zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania – formularzem ofertowym. 17. Sposób oraz termin składania ofert (w przypadku ofert składanych w formie pisemnej należy dodatkowo podać miejsce składania ofert): Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiającego, tj. w Myszkowie przy ul. Kościuszki nr 26, w pokoju nr 2 (biuro podawcze) do dnia 07.08.2023 r., do godz. 11.00 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty złożonej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. 18. Termin otwarcia ofert (w przypadku ofert składanych w formie pisemnej należy dodatkowo podać miejsce otwarcia ofert): Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w Myszkowie przy ul. Kościuszki nr 26, w pokoju nr 261 w dniu 07.08.2023 r. o godz. 11.15. 19. Sposób obliczenia ceny: Oferta, która będzie miała najniższą cenę za wykonanie przedmiotowej usługi wybrana zostanie jako najkorzystniejsza. 20. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:Zamawiający dokona wyboru oferty, spośród ofert przygotowanych zgodnie z niniejszym zapytaniem, jako oferty o najniższej cenie ofertowej i spełniającej warunki określone w zapytaniu ofertowym. 21. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o terminie zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy a Wykonawca powinien osobiście zgłosić się w wyznaczonym terminie w celu jej podpisania. 22. Projektowane postanowienia umowy lub wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego: Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Data dodania2023-07-28