Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Mosina: dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu

przetargi
02.04.2022 12:22
Przetargi
BranżaFinanse:
      kredyty
Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraPRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W MOSINIE
62-050 MOSINA
SOWINIECKA 6G
Tel. 61 813 23 37
Fax. 61 819 24 56
E-mail [email protected]
WWW www.pukmosina.pl
Województwowielkopolskie
PowiatPoznań
Treść zamówieniadostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu min. 51 osobowego

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniadostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu min. 51 osobowego Numer referencyjny: PUK Mosina 2-PN/2022Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, wolnego od wad jednego autobusu min. 51 osobowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, wolnego od wad jednego autobusu min. 51 osobowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie. 2. Warunki leasingu: 2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy (3 lata) w kolejnych 35 (słownie: trzydziestu pięciu) równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy; 2.2. raty: raty leasingowe o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy; 2.3. wpłata wstępna: 20% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej; 2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (36 rata) – 1% stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu; 2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel). 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania.
Specyfikacjahttps://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina/proceedings
CPV34.12.11.00, 66.11.40.00
WymaganiaIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
Osoba do kontaktuPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie ul. Sowiniecka 6G Mosina 62-050 [email protected] https://www.pukmosina.pl/ https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 36
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-12
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 18:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 10/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 052-134812
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie
Adres pocztowy: ul. Sowiniecka 6G
Miejscowość: Mosina
Kod NUTS:
PL418 Poznański
Kod pocztowy: 62-050
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://www.pukmosina.pl/
Adres profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
dostawa w formie leasingu operacyjnego autobusu min. 51 osobowego
Numer referencyjny: PUK Mosina 2-PN/2022

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, wolnego od wad jednego autobusu min. 51 osobowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
66114000 Usługi leasingu finansowego

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL418 Poznański
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie, ul. Sowiniecka 6G, 62-050 Mosina

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, wolnego od wad jednego autobusu min. 51 osobowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Mosinie.
2. Warunki leasingu:
2.1. okres leasingu: NIE dłuższy niż 36 miesięcy (3 lata) w kolejnych 35 (słownie: trzydziestu pięciu) równych, NIEzmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy;
2.2. raty: raty leasingowe o stałym, NIEzmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy;
2.3. wpłata wstępna: 20% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej;
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (36 rata) – 1% stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia tworzy NIErozerwalną całość, co oznacza, że NIE może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na części NIE zakłóca konkurencji w ramach postępowania.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: TAK
Opis opcji:
1. Leasing z opcją wykupu – ostatnia rata (36rata) stanowi wykup na własność pojazdów pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
2. Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej będzie wynosiła 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia.

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Termin wykonania zamówienia (trwania leasingu) ustala się na okres 36 miesięcy licząc od daty przekazania przedmiotu leasingu.
2. Termin realizacji dostawy przedmiotu leasingu ustala się na okres 60 dni, licząc od daty zawarcia umowy.


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 18:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 10/07/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 19:00
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina
.


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie.
2. Zamawiający NIE żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania zostały określone w Rozdziale VII i VIII SWZ.
4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, określa Rozdział X SWZ.
5. Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w Rozdziale IX SWZ.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587800
Faks: +48 224587801

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1.Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
2.Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zostały uregulowane w rozdziale XXII SWZ.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587800
Faks: +48 224587801

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
052
2022
Następna aktualizacja:
16/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-15