Mikołajki: Przetarg na minibus

przetargi
09.02.2021 11:55

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W MIKOŁAJKACH
11-730 MIKOŁAJKI
KOLEJOWA 13
Tel. 87 421 99 81
Fax. 87 421 99 81
WWW www.psouumikolajki.mazury.pl/
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat mrągowski
Treść zamówienia Dostawa nowego fabrycznie autobusu o liczbie miejsc 22+1, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 na wózku inwalidzkim

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa nowego fabrycznie autobusu o liczbie miejsc 22+1, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 na wózku inwalidzkim.
LINK do SIWZ http://www.psouumikolajki.mazury.pl/2021/02/03/zamowienie-na-dostawe-autobusu-o-liczbie-miejsc-221-przystosowanego-do-przewozu-osob-niepelnosprawnych-w-tym-1-na-wozku-inwalidzkim/
Załączniki do spec. psouumikolajki.mazury.pl_1612524526454.zip”
Osoba do kontaktu Osobą ze strony organizatora upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:Zyta Szczerowoda tel. 87/4215075; 691995102 e-mail: [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminie do 12.04.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W MIKOŁAJKACH
11-730 MIKOŁAJKI
KOLEJOWA 13 Godzina: 11:30

2021-02-12
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi I. ORGANIZATORPolskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością IntelektualnąKoło Mikołajkachul. Kolejowa 13; 11-730 Mikołajkitel. 87 421 50 75; fax. 87 421 99 81e-mail: e-mail: [email protected]. NAZWA ZAMÓWIENIA1. Rodzaj zmówienia: dostawa2. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa autobusu o liczbie miejsc 22+1 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 na wózku inwalidzkim3. Numer sprawy: PSONI-225/01/2021III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPostępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargu.IV. OPIS PRZEDMIOTU I CZĘŚĆI ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie autobusu o liczbie miejsc 22+1, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 na wózku inwalidzkim.2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania Organizatora stanowi załącznik nr 1 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.Zamówienie należy zrealizować w terminie do 12.04.2021 r.VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, PODSTAW WYKLUCZENIA, ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Organizator nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Organizator nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku3) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca wykaże się zrealizowaniem co najmniej jednej dostawy na autobus o liczbie miejsc nie mniej niż 22+1 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych- rampa lub najazd w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wykaz dostaw.2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:1) Nie spełniają warunków udziału określonych w ust.12) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust.1 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 z 2019 r )3. Organizator odrzuca ofertę, jeżeli:1) Została złożona po terminie składania ofert,2) Jej treść jest niezgodną z warunkami zamówienia,3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,4) Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,5) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Organizatora6) Zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,7) Wykonawca w wyznaczonym terminie od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia niepowodującej istotnych zmian w treści oferty,8) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,4.Organizator może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.5. Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty na każdym jego etapie bez podania przyczyny i bez konsekwencji prawnych i finansowych z tego wynikających.VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA1. Wykonawcy będą ocenieni w dwóch etapach:1) W pierwszym Organizator dokona otwarcia ofert oraz poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny,2) następnie Organizator sprawdzi, czy oferta w pierwszym etapie oceniona jako najkorzystniejsza spełnia formalne wymagania wynikające z treści ogłoszenia o przetargu.2. Na ofertę składają się następujące, aktualne na dzień składania ofert oświadczeniai dokumenty:1) Formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia-załącznik nr 2 i nr 1 swz,2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 3 swz,3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu-załącznik nr 4 swz,4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,5) wykaz dostaw- Wykonawca wykaże się zrealizowaniem co najmniej jednej dostawy na autobus o liczbie miejsc nie mniej niż 22+1 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych- rampa lub najazd w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:1) Oświadczenia Wykonawców powinny być składane w oryginale.2) Dokumenty, inne niż oświadczenia powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.3) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.4) Pełnomocnictwo upoważnionego przedstawiciela musi być w oryginale,5) Organizator może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ORGANIZATORA Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI1. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje organizatora i wykonawcyprzekazują pisemnie. Wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia kierowane do organizatoramuszą być przekazywane na adres:Polskie Stowarzyszenia na rzecz Osóbz Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mikołajkach,ul. Kolejowa 13, 11-730 Mikołajki.3. Organizator dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr 87/4219980 lub poczty elektronicznej na podane w specyfikacji warunków zamówienia adresy e-mail.4. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.5. Organizator żąda, aby Wykonawca niezwłocznie potwierdził fakt otrzymania w/w dokumentów przekazanych mu faksem przez organizatora.6. SWZ jest dostępna na stronie internetowej organizatora: www.psouumikolajki.mazury.pl.7. Osobą ze strony organizatora upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:Zyta Szczerowoda tel. 87/4215075; 691995102 e-mail: [email protected]. Wykonawca może zwrócić się do organizatora o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Organizator jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do organizatora nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.9. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, organizator może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.10. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do organizatora zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach organizator może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji warunków zamówienia. Modyfikacja treści specyfikacji warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.12. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną,z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację warunków zamówienia.IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUMOrganizator nie wymaga wniesienia wadiumX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ1. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, czytelna i w języku polskim.2. Oferta musi zawierać dokładną nazwę, adres wykonawcy, datę sporządzenia oferty.3. Dokumenty muszą być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez organizatora wymogami określonymi w SWZ.4. Ewentualne poprawki w ofercie należy omówić w uwadze, zaopatrzonej podpisem Wykonawcy oraz odpowiednio datować.5. Oferty muszą być dostarczone na adres podany niżej:Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mikołajkachul. Kolejowa 1311-730 Mikołajki,pokój 146. Oferty mogą być dostarczone jako przesyłka polecona za zwrotnym pokwitowaniem odbioru lub doręczone za pokwitowaniem podpisanym przez przedstawiciela PSONI Koło w Mikołajkach.7. Oferty muszą być dostarczone w zaklejonej kopercie z następującą adnotacją:Oferta na Dostawę autobusu o liczbie miejsc 22+1 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 na wózku inwalidzkim8. Oferty muszą być kompletne tj. zawierać wypełniony druk oferty ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu i specyfikacji warunków zamówienia.9. Oferty muszą być odpowiednio podpisane. Wymagany jest podpis osób uprawnionych ze strony Wykonawcy pod każdą stroną, całą ofertą, wszystkimi oświadczeniami Wykonawcy, wszystkimi formularzami wyszczególnionymi w specyfikacji zawierającymi miejsce na podpis Wykonawcy. Strony muszą być ponumerowane i zabezpieczone przed dekompletacją.XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT1. Oferty muszą być dostarczone w terminie najpóźniej do dnia 12.02.2021 r.do godz. 11.30.Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie zamawiającego w dn. 12.02.2021 r. o godz. 12.00.2. Organizator, informuje, że najpierw dokona otwarcia ofert podając nazwę i adres Wykonawcy oraz oferowaną cenę, a na następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY1. Cena musi być ceną końcową brutto uwzględniającą wszystkie koszty wykonania zamówieni., wyrażona w złotych polskich.2. Cena ofertowa powinna być określona z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.XIV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, JEŻELI ORGANIZATOR DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:Oferta musi obejmować całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowychXV. KRYTERIA WYBORU OFERTYOrganizator udziela zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę dostawy przedmiotu zamówienia.XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:1)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty,2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone wraz z uzasadnieniem,3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.2.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty organizator zamieści informacje, o których mowa w ust.1 pkt. 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.3. Organizator poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.4.Umowa zawarta będzie na warunkach określonych we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, w terminie podanym przez Organizatora.5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Organizator może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWYOrganizator nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego umowy.XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wpro­wadzone do treścI zawieranej umowy, ogólne warunki Umowy albo wzór umowyOrganizator przekazuje wzór Umowy, która będzie zawarta, stanowiący element Specyfikacji Warunków Zamówienia.XIX. INFORMACJE DOTYCZĄCE ADMINISTRATORA DANYCHZgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Organizator informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mikołajkach z siedzibą przy ul. Kolejowej 13, w Mikołajkach (11-730), tel.874215075, adres e-mail:[email protected]. 2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje Inspektor Ochrony Danych, obecnie tę funkcję sprawuje – Ewa Kraśniewska, z którą można skontaktować się poprzez e-mail: [email protected] w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z zasadą jawności. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8.Posiada Pani/Pan następujące prawa: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ****;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;ZAŁĄCZNIK Nr 1Oznaczenie: PSONI-225/01/2021……………………………………… nazwa wykonawcy, adresOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAAUTOBUSL.p.Wyszczególnieniej.m.WymaganiaParametry oferowane przez Wykonawcę-nie gorsze niż Wymagania (TAK/NIE lub wpisać wartość)Silnik:1.Wysokoprężny typu HDi, TDi lub równoważnywymagane2.Moc silnika minimalnaKMmin. 1903.Pojemność silnika minimalnacm³min. 29004.Norma emisji spalin Euro VIwymaganeNadwozie:5.Ilość miejsc 22 + 1wymagane6.Wysokość wnętrzammin 1,87.Długość autobusummmin.75008.Przystosowanie do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkimwymagane9.Rampa aluminiowa, wewnętrzna, składana, rozkładanie ręczne wspomagane siłownikami, z możliwością demontażu bez kluczy, po złożeniu zabezpieczona pasami mocowanymi do ścian autobusu. Zamocowana do lewej lub prawe strony, ewentualnie centralnie.wymagane10.Miejsce na wózek inwalidzki z tyłu autobusuwymagane11.Wszystkie fotele w przestrzeni pasażerskiej mocowane w systemie szynowym umożliwiającym w łatwy i szybki sposób przesuwanie foteli. Szyny pomiędzy fotelami zabezpieczone uszczelkami. Trzy ostatnie rzędy rozdzielone na pojedyncze siedzenia.wymagane12.Dodatkowy stopień przy drzwiach przesuwnych bocznych ułatwiający wchodzeniewymagane13.Podłoga antypoślizgowa, łatwozmywalnawymagane14.Światła obrysowe (dachowe i boczne)wymagane15.Półki na bagaż podręczny oświetleniem centralnym i indywidualnymwymagane16.Fotele z regulowanymi oparciami i zintegrowanymi zagłówkami, z systemem trzypunktowych pasów bezpieczeństwa i podłokietnikami od strony przejścia, fotele i zagłówki wyposażone w pokrowcewymagane17.W przedziale kierowcy 2 miejsca (kierowca + 1 pasażer)wymaganeUkład przeniesienia napędu i zawieszenie:18.Skrzynia biegów manualna 6-biegowawymagane19.Wzmocnienie na złe drogi (wzmocnione stabilizatory, resory i amortyzatory)wymaganeUkład kierowniczy i hamulcowy:20.Wspomaganie układu kierowniczegowymagane21.Blokada kierownicywymagane22.Hamulce tarczowe (przód i tył) z ABSwymagane23.Ogranicznik prędkości do 100km/hwymaganeOgrzewanie i wentylacja24.Klimatyzacja przedziału kierowcywymagane25.Klimatyzacja przedziału pasażerskiego z centralnym nawiewemwymagane26.Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej niezależne od pracy silnikawymaganeWyposażenie dodatkowe:27.Immobiliserwymagane28.System audio- radio z Bluetooth, USB,AUX-in, czytnikiem kart SD i głośnikamiwymagane29.Centralny zamek sterowany pilotemwymagane30.Autoalarmwymagane31.Tachografwymagane32.Dodatkowy komplet opon (zimowe)wymaganeDodatkowe wymagania i gwarancja:33.Min. 2 lata gwarancji od daty sprzedażywymagane34.Min.3 lata na powłoki lakierniczewymagane35.Min. 5 lat na perforację blach nadwoziawymagane36.Homologacja na autobus oraz homologacja na przystosowanie autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. Dokumentacja niezbędna do rejestracji pojazduwymaganePozostałe parametry:37.Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2021wymagane38.Autoryzowany serwis w promieniu do 120 km od Mikołajekwymagane39.Lusterka sterowane i ogrzewane elektryczniewymagane40.Chlapacze przednie + tylniewymagane41.Fotel kierowcy typu komfort + podłokietniki i zagłówekwymagane42.Tylne koła podwójne (bliźniacze)wymagana……………………………………Miejscowość, data…………………………………………….. podpis wykonawcy(osoby upoważnionej)Załącznik nr 2Oznaczenie: PSONI-225/01/2021/ nazwa i adres Wykonawcy/………………………………….(miejscowość, data)FORMULARZ OFERTOWYOrganizator: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osóbz Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Mikołajkachul. Kolejowa 13; 11-730 Mikołajkitel. 87 421 50 75; fax. 87 421 99 81Przystępując do postępowania prowadzonego w trybie przetargu naDostawę autobusu o liczbie miejsc 22+1 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych,w tym 1 na wózku inwalidzkimoferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych przez Organizatora:1. Oferujemy wykonanie zamówienia, tj. dostawę fabrycznie nowego autobusu: …………………………….(marka) ………………… (model) ………………(rok prod.) ………., który spełnia minimalne wymagania określone przez Organizatora, za cenę ofertową brutto: ……………………….. zł (słownie:………………………………………………………………………………………………….. )Cena ofertowa określona w pkt 1 zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.2. Zamówienie zrealizujemy do dnia …………… r.3. Akceptujemy 30-dniowy termin płatności, liczony od daty otrzymania przez Organizatora prawidłowo wystawionej faktury.4. Akceptujemy dostarczenie i odbiór przedmiotu zamówienia w siedzibie Organizatora.5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.6. Posiadamy NIP…………………………………………………….., REGON………………………………………………………….7. Oświadczamy, że wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Organizatora……………………………………………………….podpis i imienna pieczątka osobyupoważnionej do reprezentowania WykonawcyZałącznik nr 3Oznaczenie: PSONI-225/01/2021……………………………………………………………………….. dn………………..(pieczęć firmowa WykonawcyOŚWIADCZENIE WYKONAWCYDOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Organizatora w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział VI ust. 1.2. Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualnei zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji…………………………………………………………podpis Wykonawcy(osoba upoważniona)Załącznik nr 4Oznaczenie: PSONI-225/01/2021……………………………………………………………………….. dn………………..(pieczęć firmowa WykonawcyOŚWIADCZENIE WYKONAWCYDOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz 2019 r)2. Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualnei zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji………………………………………………….(pieczęć imienna i podpis Wykonawcy)Załącznik nr 5Oznaczenie: PSONI-225/01/2021Umowa Nr ………….w dniu ………………. roku w MikołajkachpomiędzyPolskim stowarzyszeniem na rzecz osóbz NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ koło w mikołajkachul. Kolejowa 13; 11-730 Mikołajkiw imieniu którego działają:1. ………………………………………………………..2. ………………………………………………………..zwanym dalej Odbiorcaa:………………………………………………………………………………………….……………………………………………NIP: ………………………….. REGON: ……………………… KRS: …………………………..w imieniu, której działa:1. …..……………………………………………………2. ……………………………………………………………..zwanym dalej Dostawca o następującej treści:§ 1Przedmiot umowy i obowiązki stron1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego autobusu: o liczbie miejsc 22+1 marki ……………….. model ……………………..………….. rok produkcji ………………….(marka, model, rok produkcji); zgodnie z minimalnymi wymogami technicznymi i użytkowymi określonymi w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia i zgodnie ze złożoną ofertą, stanowiącymi załączniki nr l i 2 do umowy.2. Do obowiązków Dostawcy należy w szczególności przeniesienie na organizatora prawa własności i wydanie przedmiotu umowy określonego w ust. 1.3. Dostawca udziela gwarancji na przedmiot umowy określony w ust. 1 zgodnie ze złożoną ofertą.4. Dostawca zobowiązany jest do usunięcia awarii,wady,usterki przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od pisemnego zgłoszenia.5. Dostawca oświadcza, że autobus stanowiący przedmiot zamówienia spełnia warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla pojazdów osobowych i dostawczych poruszających sie po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu pojazdów.§ 2Termin1. Ustala się następujący termin wykonania umowy – dostawa nastąpi w terminie do dnia …………… r. do siedziby Odbiorcy.2. Dostawca zobowiązany jest do wydania przedmiotu zamówienia wraz ze świadectwami homologacji, kartą pojazdu, książką serwisową, kompletem kluczyków i instrukcją obsługi w języku polskim.§ 3Wynagrodzenie1. Dostawcy przysługuje wynagrodzenie całkowite w kwocie ………………………….. brutto(słownie złotych: ………………………………………………………………………….).2. Rozliczenie za dostarczony przedmiot umowy nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania przez Odbiorcę prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany przez osoby działające w imieniu Odbiorcy i Dostawcy dokument odbioru przedmiotu zamówienia.3. Dostawca wystawi fakturę za przedmiot zamówienia na kwotę określoną w ust. 1.4. Za datę dokonania płatności strony będą uważały datę wpływu środków na rachunek bankowy Dostawca wskazany przez niego na fakturze.5. Cena autobusu zawiera wszelkie koszty całkowitego wyposażenia pojazdu, a także koszty związanez przygotowaniem i przekazaniem pojazdu Odbiorcy, serwisem przedsprzedażnym oraz przygotowaniem pojazdu do jazdy po drogach publicznych.§ 4Kary umowne, odstąpienie od umowy1. Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umowną w wysokości 1% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu lub nienależytym wykonaniu przedmiotu umowy.2. Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. l, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpi z winy leżącej po stronie Dostawcy.3. Odbiorca zapłaci Dostawcy karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1, jeżeli odstąpienie od umowy nastąpi z winy leżącej po stronie Odbiorcy.4. Strony zastrzegają możliwość dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość ww. kar umownych.§ 5Ustalenia końcowe1.Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez obie strony.2. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Sprawy nie uregulowane umową podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego oraz innym przepisom prawa powszechnie obowiązującego.3. W przypadku zaistnienia sporu właściwym miejscowo sądem będzie sąd właściwy miejscowo dla Odbiorcy.4. Załącznikami stanowiącymi integralną część Umowy są:1) załącznik Nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,2) oferta na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy.5. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla Odbiorcy i Dostawcy.…………………… ……………………….ODBIORCA DOSTAWCA
Data dodania 2021-02-05
Przejdź na początek ogłoszenia