Miechów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

przetargi
16.01.2023 12:12
Wyniki przetargów
BranżaBudownictwo – usługi:
      nadzór dróg
      nadzór instalacji
      nadzór obiektów
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraGmina Miechów
32-200 Miechów
Sienkiewicza 25
E-mail [email protected]
WWW www.miechow.eu
Województwomałopolskie
PowiatMiechów
Treść zamówieniaPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rewitalizacja przestrzeni publicznej – budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaI. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: „Budowa Dworca Autobusowego w Miechowie wraz z zagospodarowaniem terenu”
II. Forma architektoniczna obiektu dworca.
Budynek o zwartej bryle z wysuniętym zadaszeniem w kierunku zachodnim podpartym na słupach. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o dachu płaskim ze spadkiem w stronę wschodnią. Cały dachy wykończony attyką. Elewacje północna, zachodnia i południowa z fasadami przeszklonymi, elewacja wschodnia ze schodami ewakuacyjnymi oraz stolarką okienną i drzwiową. Wewnątrz budynku zaprojektowano przeszkloną klatkę schodową, wychodzącą na dach dworca. Na dachu zaprojektowano taras użytkowy wśród dachu zielonego. Budynek wykończony płytami elewacyjnymi (HPL) jako fasada wentylowana.
III. Zakres postępowania obejmuje:
1. Zakres postępowania obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na:
-Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych.
-Budowa budynku dworca autobusowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągowa, grzewcza poprzez nowoprojektowaną kotłownię, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji. mechanicznej, pompa ciepła, klimatyzacji, fotowoltaika, elektryczna w tym oświetlenie, gazowa, instalacje niskoprądowe: monitoring i Internet.
– Budowa zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej w tym oświetlenie i dwie stacje ładowania pojazdów, monitoringu.
– Budowa dróg manewrowych oraz parkingu dla 60 samochodów osobowych i 6 autobusów.
– Budowa elementów małej architektury: dwie wiaty na rowery, stojaki na rowery, kosze, ławki, żagle przeciwsłoneczne, zagospodarowanie terenów zielonych.
2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem nadzoru wynika z dokumentacji projektowej, dokumentacji wykonawczej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z umowy na wykonanie robót oraz umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru – załącznik nr 6 do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 7 do SWZ.
3. Dokumentacja opisująca przedmiot robót budowlanych, a wymieniona w pkt. 2 znajduje się na stronie internetowej https://www.miechow.eu/miasto-i-gmina/przetargi/aktualne-przetargi/zp-271-28-22-rewitalizacja-przestrzeni-publicznej-budowa-dworca-autobusowego-wraz-z-zagospodarowaniem-terenu/ – „Rewitalizacja przestrzeni publicznej – budowa dworca autobusowego wraz z zagospodarowaniem terenu”.
3. Wykonawca wyznacza Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w zakresie specjalności konstrukcyjno -budowlanej będzie pełnił funkcję koordynatora czynności na budowie.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
97872,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
441570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
97872,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k. ul. Jasielska 11 38 -120 Czudec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
8191670068

7.3.3) Ulica:
Jasielska

7.3.4) Miejscowość:
Czudec

7.3.5) Kod pocztowy:
38-120

7.3.6.) Województwo:
podkarpackie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
97872,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy



LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08daf2ea-7d78-ae5e-e8e1-8400116e34c2
CPV71.24.70.00, 71.52.00.00, 71.52.10.00, 71.70.00.00
Osoba do kontaktuGmina Miechów Sienkiewicza 25 32-200 Miechów email: [email protected] www: www.miechow.eu
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-01-11