Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin: MPK zleci dostawy części zamiennych elementów nadwozia autobusów i trolejbusów

przetargi
30.06.2019 23:56

MPKLublin” Sp. z o.o. informuje o ogłoszonym przetargu na sukcesywnedostawy nowych części zamiennych elementów nadwozia autobusówmarki: Autosan, Jelcz, Mercedes, Neoplan, Solaris i Ursus oraztrolejbusów marki Solaris Trollino i Ursus

Danezamawiającego:

MPKLublin” Sp. z o.o.

20-260Lublin

A.Grygowej 56,

Tel.81 71-00-388

[email protected]

WWWwww.mpk.lublin.pl

Przedmiotzamówienia:

Sukcesywnedostawy nowych części zamiennych elementów nadwozia autobusówmarki: Autosan, Jelcz, Mercedes, Neoplan, Solaris i Ursus oraztrolejbusów marki Solaris Trollino i Ursus

1.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe:

-produkty oryginalne muszą posiadać oryginalne oznaczenia wskazanegonumerukatalogowego oraz nazwę producenta pojazdu lub firmyposiadającej dopuszczenie producenta pojazdu (na wyrobie lubopakowaniach jednostkowych),

– wprzypadku wskazania w ofercie nazwy producenta części, dostarczonetowary muszą posiadać oznaczenie tego producenta. Nie dopuszcza sięzamiennego dostarczaniaczęści innych producentów.

2.Przedmioty wyposażenia i części pojazdów związane zbezpieczeństwem ich użytkowaniai ochroną środowiska mogą byćstosowane jeśli spełniają warunki określone w RozporządzeniuMinistra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunkówtechnicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(Dz.U.2016.2022 t.j. z dnia 2016.12.15). Produkty objęte w/wprzepisami muszą posiadać stosowne oznakowanie.

3.Wymagane okresy gwarancji nie krótsze niż 12 miesięcy od datyzamontowania części w pojeździe.

4.Dostawa realizowana będzie transportem wykonawcy lub zleconym przezwykonawcę na jego koszt, w terminie do 5 dni kalendarzowych od datyzłożenia zamówienia do magazynów zamawiającego, zlokalizowanychw Lublinie przy ul. A. Grygowej 56.

5.Warunki płatności: zapłata przelewem w terminie minimum 21 dni oddnia doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, nakonto podane na fakturze, pod warunkiem, że dostarczony towar jestzgodny z zamówieniem.

6.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane produkty.

7.Zamawiający w oparciu o złożone oferty wykonawców tworzy bazyasortymentowo-cenowe, stanowiące podstawę do tworzenia zamówień.Ilości zamawianego towaru będą ustalone w oparciu o bieżącepotrzeby zamawiającego – ilości podane w rubrykach „zużycie w2018” oraz „zużycie w 2019” mają wyłącznie charakterinformacyjny.

8.W przypadku otrzymania przez zamawiającego kilku ofert o takiejsamej najkorzystniejszej cenie, zamawiający wystąpi o złożeniedodatkowych ofert w celu wybrania Wykonawcy, którego oferta będzienajkorzystniejsza.

9.Zakupy pozycji nie wymienionych w bazach asortymentowych realizowanebędą indywidualnie w oparciu o dodatkowe postępowania -uzupełniające zaproszenia do składania ofert.

Wymaganytermin realizacji zamówienia:

Przewidywanytermin otwarcia ofert: 22 lipiec 2019 r.