Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin: Kampania nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego

przetargi
11.04.2020 12:47

GMINA LUBLIN

20-109 Lublin

pl. Króla Władysława Łokietka 1

Tel. 81-466-29-33 lub 783-22-00-40

Fax. 81 466 20 01

WWW http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1241457

Województwo lubelskie

Powiat lubelski + Lublin

Treść zamówienia Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego.

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczy realizacji projektu o nr POPW.02.01.00-06-0002/16 Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej II: Nowoczesna struktura transportowa Działania 2.1. Zrównoważony transport miejski.

Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego współfinansowanego z projektu unijnego „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

2. Zakres zamówienia obejmuje:

2.1. zaaranżowanie i wykonanie sesji zdjęciowej obrazującej poszczególne komponenty projektu unijnego;

2.2. opracowanie linii kreacyjnej oraz przekazu promocyjnego wraz z hasłem promocyjnym oraz logo nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego i jego nazwy;

2.3. opracowanie graficzne oraz przygotowanie do druku lub publikacji materiałów o charakterze promocyjnym i reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną linią kreacyjną;

2.4. druk materiałów promocyjnych;

2.5. publikację reklamy prasowej na łamach lokalnych dzienników;

2.6. przygotowanie scenariusza spotu radiowego wraz z jego produkcją oraz emisją w lokalnych stacjach radiowych;

2.7. zaprojektowanie, opracowanie i produkcja animacji do publikacji w Internecie;

3. Wykonanie zamówienia nastąpi zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego- Opis przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień- kod CPV:

79342200-5 Usługi w zakresie promocji

79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79822500-7 Usługi projektów graficznych

79961100-9 Usługi fotografii reklamowej

79962000-5 Usługi obróbki zdjęć

92111210-7 Produkcja filmów reklamowych

92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych

79823000-9 Usługi drukowania i dostawy

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.

7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

8. Przedmiot zamówienia współfinansowany z projektu „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej II: Nowoczesna struktura transportowa Działania 2.1. Zrównoważony transport miejski.

Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego współfinansowanego z projektu unijnego „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.

2. Zakres zamówienia obejmuje:

2.1. zaaranżowanie i wykonanie sesji zdjęciowej obrazującej poszczególne komponenty projektu unijnego;

2.2. opracowanie linii kreacyjnej oraz przekazu promocyjnego wraz z hasłem promocyjnym oraz logo nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego i jego nazwy;

2.3. opracowanie graficzne oraz przygotowanie do druku lub publikacji materiałów o charakterze promocyjnym i reklamowym, zgodnie z zaakceptowaną linią kreacyjną;

2.4. druk materiałów promocyjnych;

2.5. publikację reklamy prasowej na łamach lokalnych dzienników;

2.6. przygotowanie scenariusza spotu radiowego wraz z jego produkcją oraz emisją w lokalnych stacjach radiowych;

2.7. zaprojektowanie, opracowanie i produkcja animacji do publikacji w Internecie;

3. Wykonanie zamówienia nastąpi zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego- Opis przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień- kod CPV:

79342200-5 Usługi w zakresie promocji

79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79822500-7 Usługi projektów graficznych

79961100-9 Usługi fotografii reklamowej

79962000-5 Usługi obróbki zdjęć

92111210-7 Produkcja filmów reklamowych

92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych

79823000-9 Usługi drukowania i dostawy

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu ofertowym wg Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.

7. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

8. Przedmiot zamówienia współfinansowany z projektu „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 Osi priorytetowej II: Nowoczesna struktura transportowa Działania 2.1. Zrównoważony transport miejski.

Kod CPV: 79342200-5

Nazwa CPV: Usługi w zakresie promocji

Specyfikacja http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1241457

LINK do SIWZ http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1241457

CPV 79342200-5: Usługi w zakresie promocji

79341400-0: Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79822500-7: Usługi projektów graficznych

79961100-9: Usługi fotografii reklamowej

79962000-5: Usługi obróbki zdjęć

92111210-7: Produkcja filmów reklamowych

92111250-9: Produkcja filmów informacyjnych

79823000-9: Usługi drukowania i dostawy

Wymagania 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy muszą załączyć do oferty sporządzonej wg Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego:

1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego).

2. Załączyć dowody określające czy te usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy.

3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.- jeżeli dotyczy

4. Informację dot. powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług zawierającą -jeżeli dotyczy

5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 6.1. zapytania ofertowego wraz z dokumentami wskazanymi w pkt 6.3.zapytania ofertowego- jeżeli dotyczy.

Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów i oświadczeń, w szczególności ich formy zostały określone w Zapytaniu ofertowym,

Warunki zmiany umowy określone zostały w szczególności w pkt 7 Wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego a mianowicie:

7. Strony przewidują możliwość zmian niniejszej Umowy w toku jej realizacji w następujących przypadkach:

7.1 Zmiana wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wysokości ustawowej stawki podatku VAT lub zasad jego rozliczania w trakcie obowiązywania Umowy.

7.2 Zmiana stawki wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy,

w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5, z uwzględnieniem art. 6 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1564). Stawka, o której mowa powyżej ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów pracy ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana kosztów pracy wynika ze zmiany przepisów prawa

dot. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wprowadzenie zmiany stawki możliwe będzie, jeżeli Wykonawca:

a) udowodni, że zmiana wyżej wymienionych przepisów będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,

b) wykaże, jaką część stawki stanowią koszty pracy ponoszone przez Wykonawcę

w trakcie realizacji zamówienia oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę.

W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę.

7.3 Zmiana stawki wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy,

w przypadku zmiany zasad przystąpienia, gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. Stawka ulegnie zmianie odpowiednio do wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad przystąpienia, gromadzenia

i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. Wprowadzenie zmiany stawki będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:

a) udowodni, że zmiana przepisów, o których mowa powyżej będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

b) wykaże, jaką część stawek stanowią koszty ponoszone przez Wykonawcę

w trakcie realizacji niniejszego zamówienia publicznego oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów.

7.4 Zmiana stawki wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy,

w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Stawka ulegnie zmianie odpowiednio do wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wprowadzenie zmiany stawki będzie możliwe, jeżeli Wykonawca:

a) udowodni, że zmiana przepisów, o których mowa powyżej będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

b) wykaże, jaką część stawek stanowią koszty ponoszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia publicznego oraz jak zmiana przepisów wpłynie na wysokość tych kosztów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zastrzeżeń dotyczących wysokości kosztów pracy przedstawionych przez Wykonawcę. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kalkulacji kosztów składających się na stawkę wraz z dowodami potwierdzającymi ponoszenie poszczególnych rodzajów kosztów przez Wykonawcę.

8. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, przy zachowaniu formy pisemnej, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy muszą załączyć do oferty sporządzonej wg Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego:

1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg Załącznika nr 5 do zapytania ofertowego).

2. Załączyć dowody określające czy te usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy.

3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.- jeżeli dotyczy

4. Informację dot. powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług zawierającą -jeżeli dotyczy

5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 6.1. zapytania ofertowego wraz z dokumentami wskazanymi w pkt 6.3.zapytania ofertowego- jeżeli dotyczy.

Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów i oświadczeń, w szczególności ich formy zostały określone w Zapytaniu ofertowym,

Osoba do kontaktu Dane kontaktowe:

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Karolina Siwy- Pachulska

Numer telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 81-466-29-33 lub 783-22-00-40

Wymagany termin realizacji zamówienia 1. W Zakresie zadania IV.2.1, o którym mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia do 30 czerwca 2020 r.;

2. W zakresie zadania: IV.1, IV. 2.2 IV.2.3, IV.2.4, IV.2.5 (bez części dotyczącej emisji spotów), IV.2.6, o którym mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia – sukcesywnie zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem, nie później niż do 28 lutego 2021 r.

3. W zakresie zadania IV.2.5, o którym mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia – w części dotyczącej emisji spotów 31 sierpnia 2021 r.

Miejsce i termin składania ofert

20-109 Lublin

pl. Króla Władysława Łokietka 1

2020-04-17

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

20-109 Lublin

pl. Króla Władysława Łokietka 1

2020-04-17

Termin związania ofertą

Składanie ofert wariantowych/częściowych

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie 12. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

12.1. Zamawiający dokona wyboru oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie poniższych kryteriów, o następującej wadze w łącznej ocenie:

Lp. Kryterium/

Waga

1. Cena za cały przedmiot zamówienia/

60 %

2. Termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej, o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- Opis przedmiotu zamówienia/ 40 %

Razem 100%

Uwaga: Wszystkie obliczenia dokonywane są z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pomija się, a końcówki 0,005 i wyższe zaokrągla się do 0,01).

12.2. Określenie skali ocen dla poszczególnych kryteriów:

12.2.1. Cena za cały przedmiot zamówienia C 100 pkt

W powyższym kryterium oceniana będzie cena oferty brutto. Maksymalną liczbę 100 pkt otrzyma wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za cały przedmiot zamówienia, pozostali będą oceniani zgodnie z poniższym wzorem:

Cena najniższa

C = ———————- x 100 pkt

Cena badanej oferty

gdzie :

C – liczba punktów przyznana danemu wykonawcy w kryterium cena

12.2.2. Termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej, o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia T

Za kryterium termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów, które będą przyznawane według następujących zasad:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej, o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia (w dniach roboczych). Pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:

Tn

T = ———- x 100

Tb

gdzie :

T – ilość punktów przyznana danemu wykonawcy w kryterium termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej o, której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia

Tn – oferowany najkrótszy termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej, o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia (w dniach roboczych)

Tb – oferowany termin realizacji zadania w ofercie badanej ( w dniach roboczych)

UWAGA: Wykonawca, który zaproponuje termin realizacji zadania IV.2.1 – opracowanie koncepcji kreacyjnej o której mowa w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego- opis przedmiotu zamówienia dłuższy niż 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy, wówczas jego oferta zostanie odrzucona.

Najkrótszym terminem jaki może zaproponować wykonawca jest termin 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca zaproponuje termin krótszy niż 10 dni roboczych to do wzoru zostanie podstawiona liczba 10 dni roboczych.

12.3. Obliczenie całkowitej liczby punktów dla danej oferty:

Suma punktów przyznanych przez oceniających dla danego kryterium zostanie pomnożona przez jego wagę, zgodnie z poniższym wzorem:

S = (C x 0,60) + (T x 0,40)

gdzie:

S – całkowita liczba punktów dla danej oferty

C, T – oznacza liczbę punktów przyznanych dla poszczególnych ofert za każde kolejne kryterium

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

Uwaga: Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Uwagi Miejsce realizacji zamówienia: Województwo: lubelskie Powiat: lubelski Miejscowość: Lublin

Pytania i wyjaśnienia: Brak pytań i wyjaśnień

Data dodania 2020-04-03