Lublin: Dostawa 4 sztuk autobusów

przetargi
08.11.2023 12:27
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
20-012 Lublin
ul. Strażacka 7
Tel. +48 815351240
Fax. +48 815329700
E-mail [email protected]
Województwolubelskie
PowiatLublin
Treść zamówieniaDOSTAWA 4 SZTUK AUTOBUSÓW DO PRZEWOZU OSÓB (ILOŚĆ MIEJSC MIN. 30) ORAZ 2 SZTUK SAMOCHODÓW GAŚNICZYCH – CIĄGNIKÓW SIODŁOWYCH Z NACZEPĄ – CYSTERNĄ DO WODY

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk autobusów do przewozu osób (ilość miejsc min. 30) oraz 2 sztuk samochodów gaśniczych – ciągników siodłowych z naczepą – cysterną do wody z podziałem na części, tj.: a) Część I – Dostawa 1 sztuki Autobusu do przewozu osób (ilość miejsc min. 30); b) Część II – Dostawa 1 sztuki Autobusu do przewozu osób (ilość miejsc min. 30); c) Część III – Dostawa 1 sztuki Autobusu do przewozu osób (ilość miejsc min. 30); d) Część IV – Dostawa 1 sztuki Autobusu do przewozu osób (ilość miejsc min. 30); e) Część V – Dostawa 1 sztuki samochodu gaśniczego – ciągnika siodłowego z naczepą – cysterną do wody; f) Część VI – Dostawa 1 sztuki samochodu gaśniczego – ciągnika siodłowego z naczepą – cysterną do wody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A – dla Części I – IV i Załącznik nr 1B – dla Części Vi VI, z uwzględnieniem ewentualnych zmian dokonanych w toku postępowania.
Wynik przetarguZamówienie nr: WL.2373.29.2023
Część nr: I
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB (ILOŚĆ MIEJSC MIN. 30)
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 26/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: MERCUS PSQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krajowy numer identyfikacyjny: 5272800987
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-680
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 517085007
Adres internetowy: https://www.mercuspsq.com/
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 245 420.10 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 780 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: WL.2373.30.2023
Część nr: II
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB (ILOŚĆ MIEJSC MIN. 30)
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 26/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: MERCUS PSQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krajowy numer identyfikacyjny: 5272800987
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-680
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 517085007
Adres internetowy: https://www.mercuspsq.com/
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 245 420.10 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 780 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: WL.2373.28.2023
Część nr: III
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB (ILOŚĆ MIEJSC MIN. 30)
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 26/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: MERCUS PSQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krajowy numer identyfikacyjny: 5272800987
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-680
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 517085007
Adres internetowy: https://www.mercuspsq.com/
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 245 420.10 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 780 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: WL.2373.27.2023
Część nr: IV
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB (ILOŚĆ MIEJSC MIN. 30)
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 26/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: MERCUS PSQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krajowy numer identyfikacyjny: 5272800987
Adres pocztowy: ul. Żurawia 43/201
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-680
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 517085007
Adres internetowy: https://www.mercuspsq.com/
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 245 420.10 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 780 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: WL.2373.23.2023
Część nr: V
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU GAŚNICZEGO – CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ – CYSTERNĄ DO WODY
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 16/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: STOLARCZYK MIROSŁAW TECHNOLOGIA POŻARNICZA
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570310321
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 268a
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-116
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 413457752
Faks: +48 413457752
Adres internetowy: www.stolarczyk.pl
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 463 414.63 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 730 500.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa

Zamówienie nr: WL.2373.24.2023
Część nr: VI
Nazwa:
DOSTAWA 1 SZTUKI SAMOCHODU GAŚNICZEGO – CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ – CYSTERNĄ DO WODY
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 16/10/2023
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: STOLARCZYK MIROSŁAW TECHNOLOGIA POŻARNICZA
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570310321
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 268a
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-116
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 413457752
Faks: +48 413457752
Adres internetowy: www.stolarczyk.pl
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 463 414.63 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 730 500.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV32.23.60.00, 32.33.31.00, 34.11.40.00, 34.12.10.00, 34.14.42.00, 34.14.42.10, 34.14.42.12, 34.14.42.13, 34.22.31.00, 44.48.21.00
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Krajowy numer identyfikacyjny: 000173580
Adres pocztowy: ul. Strażacka 7
Miejscowość: Lublin
Kod NUTS: PL814 Lubelski
Kod pocztowy: 20-012
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Tomasz Baran
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 815351240
Faks: +48 815329700
Adresy internetowe:
Główny adres: https://kwpsplublin.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy / Waga: 40
Cena – Waga: 60
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Sąd Polubowny przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej
Adres pocztowy: ul. Krucza 36/ul. Wspólna 6
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-522
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 226958504
Faks: +48 226958111
Adres internetowy: https://sp.prokuratoria.gov.pl/
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
a) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy PZP.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Organem właściwym w sprawach odwołań jest Krajowa Izba Odwoławcza.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub w terminie 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia
W Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie przysługuje skarga kasacyjna do Sądu Najwyższego.
13. Skargę kasacyjną może wnieść strona oraz Prezes UZP. Przepisy części pierwszej księgi pierwszej tytułu VI działu Va ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego stosuje się.
14. W zakresie niewskazanym w niniejszej sekcji, do środków ochrony prawnej przysługujących Wykonawcom stosuje się przepisy Działu IX ustawy PZP.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/10/2023

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:666813-2023:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2023-11-03