Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lublin: Budowa stacji wolnego ładowania

przetargi
22.01.2021 08:37


Kategoria Przetargi
Branża Budownictwo instalacji elektrycznych:
budowa stacji, rozdzielni
Stacje paliw:
dostawy paliw
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE LUBLIN SP. Z O.O.
20-260 LUBLIN
ANTONINY GRYGOWEJ 56
Tel. 81 710 03 00
Fax. 81 525 42 26
E-mail [email protected]
WWW www.mpk.lublin.pl
Województwo lubelskie
Powiat lubelski + Lublin
Treść zamówienia Budowa stacji wolnego ładowania wraz z infrastrukturą służącą do ładowania autobusów elektrycznych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Budowa stacji wolnego ładowania wraz z infrastrukturą służącą do ładowania autobusów elektrycznych z możliwością jej rozbudowy na zajezdni autobusowej „MPK Lublin” Sp. z o.o. przy ul. A. Grygowej 56. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlano – montażowych i instalacyjnych wraz z przyłączeniem do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S. A.1.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:1) wykonanie przyłącza kablowego od istniejącej stacji K-1460, sekcja I, pole nr 7 do projektowanej stacji transformatorowej,2) budowę stacji transformatorowej Sn/nn 15 kV / 0,4 kV,3) budowę kanalizacji kablowej oraz posadowienie fundamentów dla ładowarek z przygotowaniem instalacji pod rozbudowę w przyszłości,4) przebudowę odcinka linii oświetlenia terenu (demontaż istniejącego odcinka i montaż nowego poza obrysem fundamentu stacji transformatorowej).1.3. Całość prac należy wykonać zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Energetyce. Do prowadzonych prac należy stosować wyłącznie produkty i materiały posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty na znak zgodności lub znak bezpieczeństwa.1.4. Roboty należy wykonać zgodnie z uzyskanymi warunkami przyłączenia nr 18-C0/WP/00144 z dnia 28.09.2018 r., wydanymi przez PGE Dystrybucja S. A.1.5. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych oraz ze stosowanymi normami PN, BNi przepisami BHP.1.6. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisany został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 5 do postępowania ofertowego.1.7. Wykonawca przed złożeniem oferty, po uzgodnieniu z zamawiającym, ma prawo do wizji lokalnej.1.8. Do obowiązków wykonawcy będzie należało:1) zorganizowanie prac budowlanych w sposób uwzględniający ich prowadzenie na czynnej zajezdni autobusowej i zapewniający ciągłość jej użytkowania,2) dbanie o czystość w miejscu wykonywania robót i w ich bezpośrednim sąsiedztwie, nieblokowanie ciągów komunikacyjnych, przestrzeganie w czasie budowy przepisów p. ppoż. oraz BHP,3) naprawa na swój koszt wszelkich szkód związanych z wykonywanymi przez siebie i swoich podwykonawców robotami.1.9. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji naziemnych i podziemnych urządzeń znajdujących się w obrębie przedmiotow ych robót, takich jak rurociągi, kable i inne.1.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z projektem, przedmiarami i wymaganiami specyfikacji technicznych.1.11. W przypadku powierzenia wykonywania robót budowlanych osobie trzeciej – podwykonawcy, wykonawca będzie ponosił wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty wykonywane przez podwykonawców.1.12. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapewnienie wykonywania robót przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, co dotyczy również pracowników podwykonawcy.1.13. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim stopniu, jakby to były jego własne.
Specyfikacja https://specyfikacje.tai.pl/gd.cgi?action=5&id=mpk.lublin.pl_1610621032704
LINK do SIWZ http://mpk.lublin.pl/index.php?id_site=95&id=2626
Załączniki do spec. mpk.lublin.pl_1610621032704.zip”
Wadium 50.000,00 zł
Osoba do kontaktu Dariusz Purc – e-mail: [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 10.04.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE LUBLIN SP. Z O.O.
20-260 LUBLIN
ANTONINY GRYGOWEJ 56 Godzina: 15:00

2021-01-27
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.04.2021 r.3. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów:3.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;3.1.2. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali przynajmniej jedno zewnętrzne przyłącze energetyczne na podstawie wydanych przez dystrybutora energii elektrycznej warunków technicznych przyłączenia o wartości minimum 500 000,00 zł brutto;3.1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;3.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, na sumęgwarancyjną minimum 500.000,00 zł;3.1.5. nie zalegają z opłatami należnych podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;3.1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.3.2. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które zobowiązani są złożyć wykonawcy:3.2.1. Wypełniony przez wykonawcę Formularz ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych (wg. załącznika nr 1 do postępowania ofertowego).3.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje stru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.2.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. załącznika nr 2 do postępowania ofertowego).3.2.4. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających należyte wykonanie powyższych robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do postępowania ofertowego.3.2.5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).3.2.6. Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu podatków z Urzędu Skarbowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).3.2.7. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).3.2.8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).3.2.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną.5. Informacje o sposobie porozumiewania się z wykonawcami:5.1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia w sprawie niniejszego postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected]. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wykonawca zwrócił się o wyjaśnienie nie później niż do dnia 20.01.2021 r. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu składania pytań. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający zamieści na stronie internetowej www.mpk.lublin.pl6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta powinna zawierać: cenę realizacji zamówienia oraz być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy.Oferty należy składać w formie pisemnej na adres: Miejskie PrzedsiębiorstwoKomunikacyjne – Lublin – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Antoniny Grygowej 56, 20-260 Lublin, w terminie do dnia 27.01.2021 r. do godz. 15:00.Ofertę składaną w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie i oznakować w następujący sposób „Oferta na budowę stacji wolnego ładowania dla autobusów elektrycznych. Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert”.7. Termin związania ofertą: 30 dni.8. Warunki umowy: określone zostały w Projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do postępowania ofertowego.9. Kontakt do osoby, która może udzielić wyjaśnień w sprawie postępowania: Dariusz Purc – e-mail: [email protected]. Inne istotne warunki zamówienia.10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).10.2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej z poniższych form:1) w pieniądzu,2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert na rachunek zamawiającego w banku mBank o numerze: 88114010940000320793001001 z oznaczeniem „WADIUM – budowa stacji wolnego ładowania dla autobusów elektrycznych”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego.10.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu powinien znajdować się w oddzielnej kopercie oznaczonej: „WADIUM – budowa stacji wolnego ładowania dla autobusów elektrycznych”, którą należy umieścić w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy. Kopię dokumentu wadium należy dołączyć bezpośrednio do oferty.10.5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy.10.7. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w niniejszym postępowaniui złożonej przez wykonawcę ofercie,2) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
Data dodania 2021-01-14