Łowicz: Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
13.02.2023 12:05
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraCARITAS DIECEZJI ŁOWICKIEJ
99-400 Łowicz
pl. Stary Rynek 20
Tel. 46 837-64-56
E-mail [email protected]
WWW caritas.diecezja.lowicz.pl/
Województwołódzkie
PowiatŁowicz
Treść zamówieniaZakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia terapeutyczne do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Urzeczu

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zwany w dalszej części SWZ „autobusem”, „pojazdem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu Ofertowym Wykonawcy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Określone w Załączniku Nr 1 do SWZ wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w pkt VI Załącznika Nr 1 do SWZ – Formularzu Ofertowym Wykonawcy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
3. Pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, w pełni sprawny, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży.
4. Pojazd musi posiadać dokumenty umożliwiające pierwszą rejestrację pojazdu:
– potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub
– homologację fabryczną na autobus
oraz komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Pojazd powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju.
6. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu:
1) książkę gwarancyjną,
2) książkę serwisową,
3) instrukcję obsługi w języku polskim,
4) dokumenty gwarancyjne pojazdu wystawione przez producenta,
5) komplet kluczy do pojazdu w liczbie dostarczonej przez producenta, wraz z innymi przynależnościami,
6) instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim,
7) świadectwo homologacji jako pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich),
8) świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim,
9) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu niezbędne do skutecznego zarejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę siedziby Zamawiającego na własny koszt i odpowiedzialność.
8. Serwis pojazdu musi być realizowany bezpośrednio przez producenta samochodu lub przez podmiot upoważniony przez producenta.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na:
9.1. pojazd (gwarancja producenta bez limitu kilometrów) – na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.2. powłokę lakierniczą – na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.3. wykonaną zabudowę – na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.4. perforację blach nadwozia bez limitu kilometrów – na okres co najmniej 96 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego
10. Maksymalny okres udzielonej gwarancji jakości na:
10.1. pojazd (gwarancja producenta bez limitu kilometrów) – wymagany przez Zamawiającego to 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego
10.2. powłokę lakierniczą – wymagany przez Zamawiającego to 72 miesiące licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
10.3. wykonaną zabudowę – wymagany przez Zamawiającego to 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
10.4. perforację blach nadwozia bez limitu kilometrów – wymagany przez Zamawiającego to 144 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego11. Okres udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 07/02/2023
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia terapeutyczne do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Urzeczu
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
CARITAS DIECEZJI ŁOWICKIEJ

1.3.) Oddział zamawiającego:
CARITAS ŁOWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 040013862

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
pl. Stary Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość:
Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy:
99-400

1.5.4.) Województwo:
łódzkie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL713 – Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu:
46 837-64-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
http://caritas.diecezja.lowicz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8218114e-91ef-11ed-94da-6ae0fe5e7159
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – inny zamawiający

Kościelna osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Inna działalność

działalność charytatywna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia terapeutyczne do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Urzeczu
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-8218114e-91ef-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00083814

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2023/BZP 00026151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
1/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zwany w dalszej części SWZ „autobusem”, „pojazdem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu Ofertowym Wykonawcy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Określone w Załączniku Nr 1 do SWZ wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w pkt VI Załącznika Nr 1 do SWZ – Formularzu Ofertowym Wykonawcy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
3. Pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, w pełni sprawny, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży.
4. Pojazd musi posiadać dokumenty umożliwiające pierwszą rejestrację pojazdu:
– potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub
– homologację fabryczną na autobus
oraz komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Pojazd powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju.
6. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu:
1) książkę gwarancyjną,
2) książkę serwisową,
3) instrukcję obsługi w języku polskim,
4) dokumenty gwarancyjne pojazdu wystawione przez producenta,
5) komplet kluczy do pojazdu w liczbie dostarczonej przez producenta, wraz z innymi przynależnościami,
6) instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim,
7) świadectwo homologacji jako pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich),
8) świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim,
9) inne wymagane prawem dokumenty pojazdu niezbędne do skutecznego zarejestrowania samochodu w Wydziale Komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę siedziby Zamawiającego na własny koszt i odpowiedzialność.
8. Serwis pojazdu musi być realizowany bezpośrednio przez producenta samochodu lub przez podmiot upoważniony przez producenta.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na:
9.1. pojazd (gwarancja producenta bez limitu kilometrów) – na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.2. powłokę lakierniczą – na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.3. wykonaną zabudowę – na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
9.4. perforację blach nadwozia bez limitu kilometrów – na okres co najmniej 96 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego
10. Maksymalny okres udzielonej gwarancji jakości na:
10.1. pojazd (gwarancja producenta bez limitu kilometrów) – wymagany przez Zamawiającego to 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego
10.2. powłokę lakierniczą – wymagany przez Zamawiającego to 72 miesiące licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
10.3. wykonaną zabudowę – wymagany przez Zamawiającego to 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego,
10.4. perforację blach nadwozia bez limitu kilometrów – wymagany przez Zamawiającego to 144 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego11. Okres udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 – Pojazdy silnikowe
34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy p.z.p., który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena (…) lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o. ul. Żurawia 43/201, 00-680 Warszawa z ceną ofertową brutto 405 654,00 zł.
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 355 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p.
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db08ec-2608-0872-c03d-3c0011be75f9
CPV34.10.00.00, 34.12.00.00, 34.12.10.00
Osoba do kontaktuCARITAS DIECEZJI ŁOWICKIEJ pl. Stary Rynek 20 99-400 Łowicz tel: 46 837-64-56 email: [email protected] www: http://caritas.diecezja.lowicz.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-02-08