Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łomża wybiera Busnex i Ekoenrgetykę

przetargi
04.01.2022 12:09
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraMiasto Łomża
18-400 Łomża
Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14
Tel. +48 862156795
E-mail [email protected]
Województwopodlaskie
PowiatŁomża
Treść zamówieniaDOSTAWA ELEKTRYCZNYCH AUTOBUSÓW MIEJSKICH ORAZ INSTALACJI DO DYSTRYBUCJI NOŚNIKÓW ENERGII DLA NISKOEMISYJNEGO TRANSPORTU

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych elektrycznych autobusów miejskich, niskopodłogowych, jednoczłonowych, jednej marki, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej oraz dostawa, montaż i uruchomienie dwustanowiskowej stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z Magazynem Energii połączonym z punktami ładowania na terenie zajezdni MPK w Łomży sp z o. o. (nr działki 22965/1). 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na dwie części: 1) Część 1: „Dostawa elektrycznych autobusów miejskich”, 2) Część 2: „Budowa instalacji do dystrybucji nośników energii dla niskoemisyjnego transportu”. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: a) dla części 1 w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych), b) dla części 2 w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 4. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony – na podstawie art. 132 ustawy Pzp.
Wynik przetarguCzęść nr: 1
Nazwa:
„Dostawa elektrycznych autobusów miejskich”
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 25/11/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: BUSNEX POLAND SP. Z O.O.
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 522 317 49 00
Adres pocztowy: ul. Annopol 3
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 03-236
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 5 254 764.03 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 4 602 000.00 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa
Krótki opis części zamówienia, która może zostać zlecona podwykonawcom:
Wykonawca powierzy wyprodukowanie autobusów elektrycznych firmie Yutong Bus Co., Ltd.

Zamówienie nr: 2
Część nr: 2
Nazwa:
„Budowa instalacji do dystrybucji nośników energii dla niskoemisyjnego transportu”
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 25/11/2021
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Ekoenergetyka-Polska S.A.
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP: 973-101-39-38
Adres pocztowy: ul. Nowy-Kisielin – Rozwojowa 7a
Miejscowość: Zielona Góra
Kod NUTS: PL432 Zielonogórski
Kod pocztowy: 66-002
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 355 000.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 282 305.77 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa W ramach zamówienia przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa
Krótki opis części zamówienia, która może zostać zlecona podwykonawcom:
Podwykonawca Ekoenergetyka Service Sp. z o.o. wykona prace instalacyjno – montażowe.
CPV31.00.00.00, 31.15.80.00, 31.15.81.00, 31.42.20.00, 31.43.00.00, 31.44.00.00, 32.44.11.00, 34.12.11.00, 34.12.14.00, 34.14.49.10, 45.11.10.00, 45.23.14.00
Wadium1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieni
Osoba do kontaktuOficjalna nazwa: Miasto Łomża
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 450669921
Adres pocztowy: Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14
Miejscowość: Łomża
Kod NUTS: PL842 Łomżyński
Kod pocztowy: 18-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Biała
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 862156795
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.lomza.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji całopojazdowej / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Okres gwarancji na baterie trakcyjne / Waga: 4%
Kryterium jakości – Nazwa: Zużycie energii elektrycznej (w kWh/100 km) wg E- SORT 2 / Waga: 10%
Kryterium jakości – Nazwa: Pojemność akumulatorów trakcyjnych / Waga: 11%
Kryterium jakości – Nazwa: Wyposażenie pojazdu / Waga: 5%
Cena – Waga: 60%
UwagiVI.3) Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami, w tym składanie ofert, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji za pośrednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza. Pozostałe informacje w niniejszym zakresie umieszczono w rozdziale XV SWZ.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Pzp.
3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie JEDZ (ESPD), o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – w formie JEDZ (ESPD), o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy);
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4 SWZ – złożone np. według załącznika nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeśli dotyczy),
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeśli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeśli dotyczy),
7) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 6 – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy);
8) Formularz rzeczowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 9a do SWZ dla części 1 i załącznikiem nr 9b do SWZ dla części 2,
9) dowód wniesienia wadium,
10) przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z rozdziałem V ust. 1 SWZ.
4. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych znajduje się w rozdziale V SWZ.
5. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych, w tym dotycząca JEDZ i dokumentów Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, znajduje się w rozdziale XI SWZ, rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
6. Informacje odnośnie polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby określono w rozdziale XII SWZ.
7. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w rozdziale XIII SWZ.
8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania zgodnie z art. 257 ustawy Pzp.
9. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje istotne dla przedmiotowego postępowania zawarto w SWZ oraz załącznikach do SWZ dostępnych wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505–590).
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224577801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/12/2021

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:644410-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania2021-12-17