Łomianki: Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Komunikacja Miejska Łomianki Spółka z o.o.
05-092 Łomianki
Kiełpin, ul. Rolnicza 248
Tel. +48 227513379
Fax. +48 227512175
E-mail [email protected]
Województwo mazowieckie
Powiat warszawski zachodni
Treść zamówienia Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów komunikacji miejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
Specyfikacja kmlomianki.info/smodbip/index.php?id=121
LINK do SIWZ http://kmlomianki.info/smodbip/index.php?id=121
CPV 34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Obiektywne zasady i kryteria udziału zgodnie z dokumentami zamówienia.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w dokumentach zamówienia.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: 1. Strony ustalają następujące warunki płatności: zapłata nastąpi na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury i podpisania protokołu bezusterkowego odbioru autobusu. 2. Cena obejmuje przeniesienie własności przedmiotu umowy oraz wszystkie koszty i wydatki poniesione przez Wykonawcę w celu wykonania umowy, została skalkulowana z uwzględnieniem wszystkich kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, wynikających z warunków umowy, w tym z uwzględnieniem terminu jej realizacji, a także obejmuje wszelkie roszczenia finansowe wynikające z umowy.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji umowy określone zostały w dokumentach zamówienia –wzór umowy.
Wadium 50 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Komunikacja Miejska Łomianki Spółka z o.o.
Adres pocztowy: Kiełpin, ul. Rolnicza 248
Miejscowość: Łomianki
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-092
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 227513379
Faks: +48 227512175
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.kmlomianki.info
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
10;00
2021-01-27
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
10;05
2021-01-27
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kioVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej, określone w dziale VI „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp 1. Czynność Zamawiającego, jeżeli informacje o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę wniesienia odwołania zostały przekazane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp – 10 dni. 2. Czynność Zamawiającego, jeżeli informacje o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę wniesienia odwołania zostały przekazane w sposób inny niż określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp – 15 dni. 3. Treść ogłoszenia o zamówieniu od dnia jego publikacji w Dzienniku Urzędowym UE, a jeżeli postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień SIWZ, licząc od publikacji ogłoszenia w ww. Dzienniku lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej – 10 dni. 4. Wobec czynności innych niż określone w punktach od 1 do 3 odwołanie wnosi się w terminie liczonym od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia – 10 dni.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kioVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17/12/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:622331-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-22
Przejdź na początek ogłoszenia