Łódź: Świadczenie usług przewozowych w komunikacji autobusowej

przetargi
29.04.2020 13:36

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Spółka z o.o.

90-132 Łódź

ul. Tramwajowa 6

Tel. +48 426721120

Fax. +48 426721229

E-mail [email protected]

WWW http://www.mpk.lodz.pl

Województwo łódzkie

Powiat łódzki wschodni + Łódź

Treść zamówienia Świadczenie usług przewozowych w komunikacji autobusowej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej w komunikacji autobusowej w ramach lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi wykonywanej taborem Wykonawcy, odpowiadającym opisowi oraz zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku nr 9A do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia – zasady wykonywania usługi i opis autobusów) i 9B do SIWZ (Opis biletomatów). Kierujący pojazdami nie mogą być pracownikami Zamawiającego.

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Spółka z o.o.

Adres pocztowy: ul. Tramwajowa 6

Miejscowość: Łódź

Kod NUTS: PL711

Kod pocztowy: 90-132

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Monika Bogacka

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 426721120

Faks: +48 426721229Adresy internetowe:

Główny adres: www.mpk.lodz.pl

I. Podstawy wykluczenia

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia określon. w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą JEDZ, aktualny na dzień składania ofert (zgodnie z rozdz. VI SIWZ, ust. 1) stanowiący oświadczenie na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (również JEDZ dotyczący podmiotów trzecich w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby).

2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 6 do SIWZ wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, chyba że Wykonawca nie przynależy do grupy kapitałowej, wówczas lista ta nie musi być załączona.

3. Na podstawie art. 26 ust. 1 Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień ich złożenia, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, potwierdzające okoliczności wskazane w złożonym JEDZ:

a) odpis wskazany w paragrafie 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej Rozporz.);

b) informację wskazaną w paragrafie 5 pkt 1 ww. Rozporz. w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Pzp;

c) informację wskazaną w paragrafie 5 pkt 1 ww. Rozporz. w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 21 Pzp;

d) oświadczenie Wykonawcy wskazane w paragrafie 5 pkt 5 ww. Rozporz., sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 7 do SIWZ;

e) oświadczenie Wykonawcy wskazane w paragrafie 5 pkt 6 ww. Rozporządzenia, sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 8 do SIWZ.

4. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp, musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezłożenie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia skutkuje wykluczeniem z postępowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:

a) w pkt I.3a powyżej – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b) w pkt I.3b i I.3;

c) powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Więcej o dokumentach – rozdz. VI SIWZ.

III. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów, zastosować aukcji elektronicznej, udzielić zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 134 ust. 6 pkt 3 Pzp.

LINK do SIWZ http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=24491&WZ-091-19%2F20

CPV 60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

Wymagania III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – na podstawie art. 22 ust. 1b pkt 1 Pzp.:

Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób, wydaną przed wejściem w życie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców lub (alternatywnie) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie transportu drogowego osób.

Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie: JEDZ, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ (powyższe dokumenty należy uwzględnić w części IV JEDZ: Kryteria kwalifikacji, A: Kompetencje, pkt 1), oraz, w przypadku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3 pkt 1 lit. a SIWZ, koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Uwaga: Zamawiający, stawiając powyższy warunek udziału w postępowaniu, skorzystał z możliwości wynikającej z § 2 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (poz. 1126), poprzez określenie uprawnień Wykonawcy, dla których potwierdzenia Zamawiający wymaga przedłożenia właściwego dokumentu.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na podstawie art. 22 ust. 1b pkt 2 Pzp:

Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o minimalnej wartości:

1) 270 000,00 PLN – w przypadku złożenia oferty dla zadania nr 1;

2) 450 000,00 PLN – w przypadku złożenia oferty dla zadania nr 2,

w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę JEDZ, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ (powyższą informację należy uwzględnić w części IV JEDZ: Kryteria kwalifikacji, B: Sytuacja ekonomiczna i finansowa, pkt 6) oraz, w przypadku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3 pkt 1 lit. b SIWZ, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2c Pzp) oraz zobowiązania opisanego w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja.

Uwaga: Zamawiający, stawiając powyższy warunek udziału w postępowaniu, skorzystał z możliwości wynikającej z § 2 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (poz. 1126), a także z art. 22b ust. 1 Pzp, poprzez określenie wartości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.

Dla potrzeb oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej w niniejszym postępowaniu, jeśli wielkości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego spełnianie tego warunku. W przypadku gdy w dniu wystawienia dokumentu nie zostanie podany przez Narodowy Bank Polski średni kurs PLN do wskazanej w dokumencie waluty, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do danej waluty podany w pierwszym możliwym terminie po dniu wystawienia dokumentu.

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – na podstawie art. 22 ust. 1b pkt 3 Pzp:

Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonali bądź wykonują (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 kontrakt dotyczący przewozu osób, trwający minimum 12 następujących po sobie miesięcy, w ramach jednego lub dwóch kontraktów, o wartości rocznej netto nie mniejszej niż:

1) 2 000 000,00 PLN – dla zadania nr 1;

2) 4 000 000,00 PLN – dla zadania nr 2,

przy czym warunek zostanie uznany za spełniony, gdy:

a) wykazany przez Wyk. kontrakt został przez niego zawarty przed trzyletnim okresem, branym pod uwagę przez Zam. przy badaniu zdolności technicznej lub zawodowej Wyk., jednakże jego realizacja trwała przez 12 następujących po sobie miesięcy w okresie badanym przez Zam. i wygasła w trakcie trzech lat przed upływem terminu składania ofert

lub (alternatywnie)

b) realizacja wykazanego przez Wyk. kontraktu została rozpoczęta i zakończona w trakcie trzyletniego okresu, branego pod uwagę przez Zam. przy badaniu zdolności technicznej lub zawodowej Wyk.

lub (alternatywnie)

c) realizacja wykazanego przez Wyk. kontraktu została rozpoczęta w trakcie trzyletniego okresu, branego pod uwagę przez Zam. przy badaniu zdolności technicznej lub zawodowej Wyk., i trwa w dniu składania ofert od co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy, a do upływu wyznaczonego terminu składania ofert na jego podstawie zrealizowano już usługę o wartości, o której mowa powyżej

lub (alternatywnie)

d) wykazany przez Wyk. kontrakt zostały przez niego zawarty przed trzyletnim okresem, branym pod uwagę przez Zam. przy badaniu zdolności technicznej lub zawodowej Wyk., i trwa w dniu składania ofert, a do upływu wyznaczonego terminu składania ofert na jego podstawie zrealizowano już usługę o wartości, o której mowa powyżej.

Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie: JEDZ, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ, oraz, w przypadku, o którym mowa w rozdziale VI ust. 3 pkt 1 lit. c i d SIWZ, wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (zdefiniowanych przez Zamawiającego), dowodów potwierdzających, że usługi, o których mowa w niniejszym punkcie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz zobowiązania opisanego w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja.

Uwaga: Zamawiający, stawiając powyższy warunek udziału w postępowaniu, skorzystał z możliwości wynikającej z § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (poz. 1126), poprzez określenie usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i dla których Zamawiający wymaga załączenia dowodu potwierdzającego, że zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Cd. opisu warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:

w przypadku złożenia oferty na kilka zadań, łączna wartość netto wykazanych usług nie może być mniejsza niż suma wartości netto określona dla poszczególnych zadań.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału

III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości stanowiącej równowartość:

1) 80 000,00 PLN – dot. zadania nr 1;

2) 150 000,00 PLN – dot. zadania nr 2.

2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 2 czerwca 2020 r. o godz. 11.00.

3. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniższych form:

1) w pieniądzu (w PLN) przelewem na prowadzony w PLN rachunek bankowy Zamawiającego nr 44 1240 5585 1111 0000 4886 9270;

2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) w gwarancjach bankowych;

4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).

Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale VIII SIWZ pn.: Wymagania dotyczące wadium.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Warunki realizacji umowy, w tym warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze, zostały opisane w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

1. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, Wykon. ubiegający się wspól. o udzi zam., zobowiązani są do ustan. pełnomocnika do reprezentowania ich w postęp. o udz. zam. albo reprezentowania w postęp. i zawarcia umowy w sprawie zam. pub. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego w formie wskazanej w rozdziale VI ust. 11 SIWZ. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie okreś. postęp. i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykon., którzy wspólnie ubiegają się o zam., a każdy z tych Wykon. musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykon. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

3. Jeżeli oferta Wykon. wspólnie ubieg. się o udz. zam. zostanie wybrana, zobowiązani są oni przedst. Zamawiającemu na 3 dni przed podpisaniem umowy o udz. zam. pub., nie później jednak niż w dniu jej zawarcia, umowę reg. ich współpracę.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Łódź Spółka z o.o.

Adres pocztowy: ul. Tramwajowa 6

Miejscowość: Łódź

Kod NUTS: PL711

Kod pocztowy: 90-132

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Monika Bogacka

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 426721120

Faks: +48 426721229Adresy internetowe:

Główny adres: www.mpk.lodz.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Okres w miesiącach: 24

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert

90-132 Łódź

ul. Tramwajowa 6

2020-06-02

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

90-132 Łódź

ul. Tramwajowa 6

2020-06-02

Termin związania ofertą Termin związana ofertą: 60 dni

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: TAK

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości – Nazwa: Wyposażenie pojazdów w klimatyzację / Waga: 5

Cena – Waga: 95

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą zlecenia elektroniczne

Akceptowane będą faktury elektroniczne

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

I. Podstawy wykluczenia

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia określon. w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 1 Pzp, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą JEDZ, aktualny na dzień składania ofert (zgodnie z rozdz. VI SIWZ, ust. 1) stanowiący oświadczenie na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (również JEDZ dotyczący podmiotów trzecich w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby).

2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 6 do SIWZ wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, chyba że Wykonawca nie przynależy do grupy kapitałowej, wówczas lista ta nie musi być załączona.

3. Na podstawie art. 26 ust. 1 Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualne na dzień ich złożenia, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, potwierdzające okoliczności wskazane w złożonym JEDZ:

a) odpis wskazany w paragrafie 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dalej Rozporz.);

b) informację wskazaną w paragrafie 5 pkt 1 ww. Rozporz. w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Pzp;

c) informację wskazaną w paragrafie 5 pkt 1 ww. Rozporz. w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 21 Pzp;

d) oświadczenie Wykonawcy wskazane w paragrafie 5 pkt 5 ww. Rozporz., sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 7 do SIWZ;

e) oświadczenie Wykonawcy wskazane w paragrafie 5 pkt 6 ww. Rozporządzenia, sporządzone na podstawie wzoru zawartego w zał. 8 do SIWZ.

4. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1, z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp, musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezłożenie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia skutkuje wykluczeniem z postępowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej:

a) w pkt I.3a powyżej – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b) w pkt I.3b i I.3;

c) powyżej – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Więcej o dokumentach – rozdz. VI SIWZ.

III. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów, zastosować aukcji elektronicznej, udzielić zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 134 ust. 6 pkt 3 Pzp.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Informacje w tym zakresie znajdują się w rozdz. XVII SIWZ oraz dziale VI Pzp. pt.: Środki ochrony prawnej”.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/04/2020

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:194530-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0

Data dodania 2020-04-28

Przejdź na początek ogłoszenia