Łódź: sprzedaż autobusów

przetargi
26.11.2021 13:18

Łódź, dn. 19 listopada 2021 r.
Nr sprawy: WZ-ZZ-502-7/21
Ogłoszenie – sprzedaż autobusów
MPK – Łódź Spółka z o. o. zgłasza do sprzedaży następujące pojazdy wyłączone z eksploatacji:

Mpk 2
Mpk 2
  1. Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących stanu pojazdu z powyższej tabeli (poz. 1-3) na terenie
    Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 1 ul. Limanowskiego 147 jest p. Mirosław Wiliński: 42/613-25-72,
    692 761 566, e-mail: [email protected];
    Zdjęcia pojazdów, które stanowią przedmiot postępowania, zostają załączone na końcu ogłoszenia
    (załącznik nr 4), ze względu na pandemię wirusa COVID-19, możliwy jest jedynie kontakt telefoniczny lub
    mailowy z osobą wyznaczoną do spraw stanu technicznego pojazdów, brak możliwości bezpośrednich
    oględzin.
  2. Załadunek oraz koszty transportu leżą po stronie kupującego. Odbiór pojazdów musi nastąpić
    w całości, bowiem nie dopuszcza się cięcia pojazdów na mniejsze elementy na terenie
    ww. obiektu.
  3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (tj. na dowolną pozycję).
  4. Wadium: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) na każdy wymieniony w ogłoszeniu pojazd
    (tj. na każdą pozycję z tabeli). Maksymalna kwota wadium – 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset
    złotych).
    Wadium należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o., tj.:
    Bank PEKAO S.A. O/Łódź S.A. nr 35 1020 3352 0000 1502 0266 9232.
  5. Wadium przepada na rzecz sprzedającego jeżeli uczestnik postępowania (kupujący):
    a) nie dokona wpłaty w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury pro forma na rachunek
    bankowy MPK – Łódź Spółka z o.o. kwoty stanowiącej cenę zakupionych pojazdów; faktura pro forma

zostanie przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu
ofertowym – załącznik nr 1
b) nie odbierze zakupionych pojazdów w terminie określonym w oświadczeniu – załącznik nr 2
c) dokona zmiany ceny zaoferowanej na niższą w okresie związania ofertą.
Wadium dotyczące ofert nie wybranych jako najkorzystniejsze, zostanie bezzwłocznie zwrócone na konto
oferenta.

  1. Osobą prowadzącą postępowanie jest p. Aleksandra Hassa
    tel. (42) 672 11 46, e-mail: [email protected]
  2. Informujemy, że oferty uznaje się za jawne (od chwili zakończenia postępowania), jeżeli oferent nie
    później niż w terminie składania ofert, nie dokonał zastrzeżenia, że nie mogą być udostępnione.
  3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu złożenia oferty.
  4. W przypadku uzyskania ofert poniżej wartości szacunkowej poszczególnych pojazdów Sprzedający
    przewiduje możliwość rozesłania do Oferentów, którzy złożyli oferty na te pojazdy zaproszenie do
    złożenia ofert uzupełniających w ramach negocjacji cenowych, przy czym zaproponowane ceny nie mogą
    być niższe niż ceny zawarte w ofertach pierwotnych.
  5. Nabywca pojazdów jest zobowiązany po uregulowaniu formalności do poinformowania osoby

  1. wyznaczonej do kontaktu na terenie Zakładu Eksploatacji Autobusów nr 1, w terminie 2 dni
    kalendarzowych o odbiorze pojazdów.
  2. Skan ofert wypełnionych zgodnie z formularzem cenowym wraz z oświadczeniami, których wzór
    stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia oraz z dowodem wpłaty wadium, należy składać do dnia
    25 listopada 2021 r. do godziny 12:00 br. na adres mailowy [email protected]
    „NIE OTWIERAĆ DO DNIA 25.11.2021 GODZ. 12:00 WZ/ZZ/502-7/21”.
    Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny zostać podpisane przez osobę, która posiada
    umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Oferty wypełnione niepoprawnie zostaną
    odrzucone.
    Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
    Załącznik nr 2: Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
    Załącznik nr 3: Oświadczenie
    Załącznik nr 4: Zdjęcia pojazdów

Załącznik nr 1
…………………………………………
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
FORMULARZ OFERTOWY

  1. Dane oferenta
    Imię i nazwisko/nazwa oferenta
    …………………………………………………………………………………………………………………………………….
    …………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Adres oferenta:
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    Adres do korespondencji:
    …………………………………………………………………………………………………………………………
    nr tel. ………………………………………………………………
    adres e-mail…………………………………………..
  2. Oferta handlowa:
    Lp. Nr boczny Marka i typ Rok
    produkcji
    Cena netto
    oferowana
    w PLN
    VAT Cena brutto
    oferowana
    w PLN
    1
    2
    3
    ………………………………………
    Podpis osoby upoważnionej
    do reprezentacji Oferenta

Załącznik nr 2
……………………….
(MIEJSCOWOŚĆ, DATA)
……………………………………………………..
imię, nazwisko/nazwa Oferenta
……………………………………………………..
NIP Oferenta
……………………………………………………..
KRS/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji
Oświadczenie dotyczące stanu technicznego pojazdu
Niniejszym, oświadczam, że
1) Przekazanie pojazdów nastąpi po okazaniu dowodu zapłaty, na podstawie wystawionej przez
MPK – Łódź Spółka z o.o. faktury pro formy (termin płatności 3 dni).
2) W przypadku wybrania mojej oferty, zobowiązuję się do protokólarnego odbioru pojazdów
w ciągu 5 dni kalendarzowych od wpłynięcia na konto MPK- Łódź Spółka z o. o. środków z faktury
pro forma.
3) Wyrażam zgodę na warunki określone w ogłoszeniu dotyczącym sprzedaży autobusów
nr sprawy: WZ-ZZ-502-7/21.
…………………………………………..
Podpis osoby upoważnionej
do reprezentacji Oferenta

Załącznik nr 3
Oświadczenie
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej – “RODO”),
MPK – Łódź Spółka z o.o. informuje, zaś wykonawca/dostawca przyjmuje do wiadomości co
następuje:
1) Administratorem Danych Osobowych powierzonych do przetwarzania jest MPK – Łódź Spółka z
o.o.
z siedzibą przy ul. Tramwajowa 6, 91-132 w Łodzi.
2) Podstawą przetwarzania zbieranych danych są zapisy RODO – Art. 6, pkt 1., lit. b.
3) Cele zbierania danych:
a. podpisanie umowy;
b. realizacja umowy;
c. realizacja płatności;
d. raportowanie danych do uprawnionych organów państwowych (np. UZP);
e. rozstrzyganie sporów przed sądami i organami odwoławczymi.
4) Na podstawie art. 6 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r., o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1506 ze zm.) zebrane dane osobowe będą przetwarzane przez
okres 5 lat.
5) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: [email protected].
6) Powierzone Administratorowi dane osobowe mogą być profilowane.
7) Przewiduje się przekazanie powierzonych danych osobowych następującym podmiotom:
a. organom kontrolującym;
b. sądom;
c. innym uczestnikom postępowania, w zakresie przewidzianym odrębnymi przepisami
prawa.
8) Na podstawie przepisów RODO wykonawcom/dostawcom powierzającym Administratorowi dane
osobowe przysługuje prawo do:
a. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
b. przenoszenia danych,
c. wglądu w dane i możliwość ich poprawiana.
………………………………………..
podpis osoby upoważnionej
do reprezentowania Oferenta