Leszno: Przetarg na tablice SDIP
rzetargi
Branża Budownictwo drogowe:
oznakowanie, sygnalizacja świetlna, organizacja ruchu
Reklama, marketing:
bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
64-100 Leszno
ul. Kazimierza Karasia 15
Tel. 65 5298100
Fax. 65 5298131
E-mail [email protected], [email protected]
WWW leszno.pl
Województwo wielkopolskie
Powiat leszczyński + Leszno
Treść zamówienia Budowa tablic przystankowych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa tablic przystankowych w ul. Jarosława Dąbrowskiego i w al. Zygmunta Krasińskiego w Lesznie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a) Część I – Budowa tablicy przystankowej w ul. Jarosława Dąbrowskiego w Lesznie b) Część II – Budowa tablicy przystankowej w al. Zygmunta Krasińskiego w Lesznie 2. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn.: „Inwestycje Miasta Leszna wspierające strategie niskoemisyjne”, dla którego uzyskano dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3: Energia, Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego. UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie z ww. części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę tablic przystankowych: a) Część I – budowę tablicy przystankowej w ul.Jarosława Dąbrowskiego w Lesznie, w szczególności: – kanalizację teletechniczną, – linię światłowodową do skrzynki zasilającej kamerę, – kamerę monitoringu ze skrzynką zasilającą ze switchem, – zalicznikowaną linię zasilającą, – tablicę informacji przystankowej na słupie dedykowanym Na podstawie wydanego przez Prezydenta Miasta Leszna w dniu 06.12.2018r. pozwolenia na budowę nr 448/2018 wg projektu budowlanego opracowanego przez Jerzy Woźniak Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa ul.Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno; Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie nr 153/2018 z dnia 22.10.2018r. zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych w granicy obszaru historycznego zespołu urbanistycznego miasta Leszna, zmieniona decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 201/2020 z dnia 16.12.2020r., pisma Prezydenta Miasta Leszna nr MZD.7227.368.2018 z dnia 23.10.2018r. wydającego zgodę na lokalizację linii zasilającej, kanalizacji teletechnicznej światłowodowej, słupa z tablicą informacyjną przystankową wraz z kamerą monitoringu miejskiego w pasie drogowym. b) Część II – budowę tablicy przystankowej w Al. Zygmunta Krasińskiego w Lesznie, w szczególności: – kanalizację teletechniczną, – linię światłowodową do skrzynki zasilającej kamerę, – kamerę monitoringu ze skrzynką zasilającą ze switchem, – zalicznikowaną linię zasilającą, – tablicę informacji przystankowej na słupie dedykowanym Na podstawie wydanego przez Prezydenta Miasta Leszna w dniu 06.12.2018r. pozwolenia na budowę nr 447/2018 wg projektu budowlanego opracowanego przez Jerzy Woźniak Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa ul.Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno; Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie nr 154/2018 z dnia 22.10.2018r. zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych w granicy obszaru historycznego zespołu urbanistycznego miasta Leszna, zmieniona decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 202/2020 z dnia 16.12.2020r., pisma Prezydenta Miasta Leszna nr MZD.7227.367.2018 z dnia 23.10.2018r. wydającego zgodę na lokalizację linii zasilającej, kanalizacji teletechnicznej światłowodowej, słupa z tablicą informacyjną przystankową wraz z kamerą monitoringu miejskiego w pasie drogowym. UWAGA! Szafki oświetleniowe znajdują się na terenie budowy zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” i włączenie instalacji należy uzgodnić z Wykonawcą zadania tj. STRABAG Sp. z o.o. o. Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami z Wykonawcą zadania poniesie wykonawca robót. 4. Dla Części I i II szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Wydział Inwestycji, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 – 100 Leszno). 5. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekt budowlany, przedmiary robót, STWiORB. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu, zaopiniowany przez Inspektora nadzoru inwestorskiego harmonogram robót (rzeczowo – finansowy) w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 7. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej i polskich normach z uwzględnieniem określonych w SIWZ warunków do w/w dokumentów. 8. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 215 ze zm.). 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz STWiORB. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. W przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie, w jakim zakresie oferuje rozwiązania równoważne oraz złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe dla każdego zaoferowanego równoważnego materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany materiał, urządzenie lub element wyposażenia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, STWiORB. 11. W przypadku, gdy w projekcie budowlanym, STWiORB lub w przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji przetargowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w niniejszym dokumencie, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w projekcie budowlanym, STWiORB, przedmiarach robót lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 12.Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 797 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 13. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót; 2) ustanowienie Kierownika Budowy/Kierownika Robót branży elektrycznej oraz kierownika robót branży drogowej posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac poszczególnych branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym protokołów z rad budowy; 3) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 4) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, uzgodnienie i zatwierdzenie z organami przewidzianymi przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem; 5) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia robót i odbioru końcowego; 6) zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający korzystanie z przyległych nieruchomości przez ich właścicieli; 7) stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną; 8) nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy materiałów porozbiórkowych nienadających się do ponownego wykorzystania; 9) materiały porozbiórkowe nienadające się do powtórnego wykorzystania oraz masy ziemne pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej; 10) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót; 11) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz z dowodem uiszczenia wymagalnych składek oraz OWU. Warunki dotyczące ubezpieczenia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; 12) organizację min. 1 raz na dwa tygodnie, a także w każdej nagłej, wymagającej tego sytuacji, posiedzeń koordynacyjnych – tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy/ Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru. Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego; 13) na każdej naradzie Wykonawca ma złożyć sprawozdanie z zaawansowania robót oraz przedstawić sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia; 14) szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 15) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu przyległego do terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu robót; 16) bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 17) pokrycia ewentualnych kosztów obsługi archeologicznej, 18) ewentualne inne koszty, które według wiedzy i oceny Wykonawcy (dokonanej z najwyższą, profesjonalną starannością) trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 19) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2) SIWZ i we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości i rękojmia nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 14.Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2) Usuwanie, w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie, wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 4) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia wyznaczonego na rozpoczęcie robót. 6) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z zasadami promowania projektu i obowiązkami informacyjnymi beneficjenta określonymi na stronie: https://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r. 7) Przestrzegania zasad BHP oraz Planu BIOZ. 8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) SIWZ. 9) Przygotowanie oświadczenia Kierownika Budowy o podjęciu obowiązków oraz zgłoszenia do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). Dokumenty należy przekazać Zamawiającemu w terminie 5 dni przed planowanym przekazaniem terenu budowy. 10) Przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów przekazanie Inspektorowi Nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełniania wymogów określonych w specyfikacjach technicznych i polskich normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 11) Umożliwienie Inspektorowi Nadzoru sprawdzenia każdej roboty budowlanej zanikającej lub która ulega zakryciu. Wykonawca nie jest uprawniony do zakrycia wykonywanej roboty budowlanej bez uprzedniej zgody Inspektora Nadzoru. 12) Dostarczenie skutecznego (potwierdzonego przez odpowiedni organ) zawiadomienia o zakończeniu budowy. 13) Usuwanie z terenu prowadzonych robót osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 14) Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 15) Do budowy nowej nawierzchni będzie można przystąpić po dokonaniu odbiorów wybudowanych nowych urządzeń infrastruktury podziemnej 16) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 17) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 18) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 1) lit. a) SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 16. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru robót zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania Wykonawcy zaliczki. 18. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie jednej faktury końcowej. 19. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 20. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty branży elektrycznej. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 21. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 22 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 22. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace- zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 23. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 21 i ust. 22 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 24. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony www.bip.leszno.pl 25. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa wraz z załącznikami, SIWZ oraz Oferta Wykonawcy, 2) Projekt budowlany, 3) STWiORB, 4) Przedmiary robót. ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCzęść nr: 1Nazwa: Budowa tablicy przystankowej w ul.Jarosława Dąbrowskiego w Lesznie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn.: „Inwestycje Miasta Leszna wspierające strategie niskoemisyjne”, dla którego uzyskano dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3: Energia, Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie z ww. części zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę tablic przystankowych: a) Część I – budowę tablicy przystankowej w ul.Jarosława Dąbrowskiego w Lesznie, w szczególności: – kanalizację teletechniczną, – linię światłowodową do skrzynki zasilającej kamerę, – kamerę monitoringu ze skrzynką zasilającą ze switchem, – zalicznikowaną linię zasilającą, – tablicę informacji przystankowej na słupie dedykowanym Na podstawie wydanego przez Prezydenta Miasta Leszna w dniu 06.12.2018r. pozwolenia na budowę nr 448/2018 wg projektu budowlanego opracowanego przez Jerzy Woźniak Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa ul.Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno; Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie nr 153/2018 z dnia 22.10.2018r. zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych w granicy obszaru historycznego zespołu urbanistycznego miasta Leszna, zmieniona decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 201/2020 z dnia 16.12.2020r., pisma Prezydenta Miasta Leszna nr MZD.7227.368.2018 z dnia 23.10.2018r. wydającego zgodę na lokalizację linii zasilającej, kanalizacji teletechnicznej światłowodowej, słupa z tablicą informacyjną przystankową wraz z kamerą monitoringu miejskiego w pasie drogowym. UWAGA! Szafki oświetleniowe znajdują się na terenie budowy zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” i włączenie instalacji należy uzgodnić z Wykonawcą zadania tj. STRABAG Sp. z o.o. o. Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami z Wykonawcą zadania poniesie wykonawca robót. 3. Dla Części I i II szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Wydział Inwestycji, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 – 100 Leszno). 4. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekt budowlany, przedmiary robót, STWiORB. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45233140-2, 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45232200-4, 45317000-2 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 100data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieNajniższa cena ofertowa brutto60,00Gwarancja jakości40,006) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: 2Nazwa: Budowa tablicy przystankowej w al.Zygmunta Krasińskiego w Lesznie1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn.: „Inwestycje Miasta Leszna wspierające strategie niskoemisyjne”, dla którego uzyskano dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3: Energia, Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę tablic przystankowych: a) Część II – budowę tablicy przystankowej w Al. Zygmunta Krasińskiego w Lesznie, w szczególności: – kanalizację teletechniczną, – linię światłowodową do skrzynki zasilającej kamerę, – kamerę monitoringu ze skrzynką zasilającą ze switchem, – zalicznikowaną linię zasilającą, – tablicę informacji przystankowej na słupie dedykowanym Na podstawie wydanego przez Prezydenta Miasta Leszna w dniu 06.12.2018r. pozwolenia na budowę nr 447/2018 wg projektu budowlanego opracowanego przez Jerzy Woźniak Zakład Elektroinstalacyjno-Handlowy „WIS” Pracownia Projektowa ul.Unii Europejskiej 3, 64-100 Leszno; Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lesznie nr 154/2018 z dnia 22.10.2018r. zezwalającej na prowadzenie robót budowlanych w granicy obszaru historycznego zespołu urbanistycznego miasta Leszna, zmieniona decyzją Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 202/2020 z dnia 16.12.2020r., pisma Prezydenta Miasta Leszna nr MZD.7227.367.2018 z dnia 23.10.2018r. wydającego zgodę na lokalizację linii zasilającej, kanalizacji teletechnicznej światłowodowej, słupa z tablicą informacyjną przystankową wraz z kamerą monitoringu miejskiego w pasie drogowym. UWAGA! Szafki oświetleniowe znajdują się na terenie budowy zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna” i włączenie instalacji należy uzgodnić z Wykonawcą zadania tj. STRABAG Sp. z o.o. o. Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami z Wykonawcą zadania poniesie wykonawca robót. 4. Dla Części I i II szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach budowlanych, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz są dostępne w biurze prowadzącego postępowanie (Wydział Inwestycji, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64 – 100 Leszno). 5. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekt budowlany, przedmiary robót, STWiORB. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45233140-2, 45233220-7, 45100000-8, 45111000-8, 45232200-4, 45317000-2 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: 100data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: KryteriumZnaczenieNajniższa cena ofertowa brutto60,00Gwarancja jakości40,006) INFORMACJE DODATKOWE:”Numer referencyjny:IN.271.22.2020
Specyfikacja www.bip.leszno.pl
LINK do SIWZ http://bip.leszno.pl/przetarg/7781/budowa-tablic-przystankowych-w-ul-jaroslawa-dabrowskiego-i-w-al-zygmunta-krasinskiego-w-lesznie
CPV 45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233140-2: Roboty drogowe
45233220-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232200-4: Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45317000-2: Inne instalacje elektryczne
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 2) SIWZ, jeżeli wykaże, że: Dla części I a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Dla części II a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu oferty przez grupę Wykonawców (Konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców (Konsorcjantów), który zsumowany łącznie pozwala wykazać fakt spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 3) SIWZ, jeżeli wykaże, że: Dla części I a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji linii zasilającej oraz kanalizacji teletechnicznej z linią światłowodową. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Dla części II a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji linii zasilającej oraz kanalizacji teletechnicznej z linią światłowodową. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji tych robót, o których mowa w przedmiotowym warunku udziału w postępowaniu. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie ma doświadczenia w realizacji robót, o których mowa w warunku, wówczas w celu spełnienia opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, winien złożyć ofertę w Konsorcjum, bądź też powołać się na potencjał innych podmiotów. b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj.: Dla części I – osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót branży elektrycznej w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Kierownik Robót branży elektrycznej będzie pełnił także funkcję Kierownika Budowy. – osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót branży drogowej w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w branży drogowej. Dla części II – osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót branży elektrycznej w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Kierownik Robót branży elektrycznej będzie pełnił także funkcję Kierownika Budowy. – osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót branży drogowej w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w branży drogowej. Osoba wyznaczona na Kierownika Robót musi posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, odpowiednie uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333) lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020r., poz. 220). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Zamawiający wezwie Wykonawcę najwyżej ocenionego do złożenia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 2)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 346 ze zm.). 3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Dokumenty podmiotów trzecich: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) strony internetowej, na której dostępne są w formie elektronicznej dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ. 5) Dokumenty dotyczące podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach opisanych w art. 22a ustawy: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem trzecim, przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podwykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp z udziału w postępowaniu skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. Zamawiający prosi o wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) strony internetowej, na której dostępne są w formie elektronicznej dokumenty dotyczące podwykonawcy, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 3) lit. a) SIWZ. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 2) lit. a) SIWZ: Dla części I oraz części II: a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Uwaga: Zgodnie z orzeczeniem KIO w tym zakresie przedłożona, na wezwanie Zamawiającego, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności powinna być aktualna na dzień złożenia polisy i mieć charakter ciągły tj.: potwierdzać stan spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może załączyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust. 6 pkt 3) lit. a) i b) SIWZ: Dla części I oraz części II: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SIWZ). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1.Na Ofertę składają się: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. b) w przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie, w jakim zakresie oferuje rozwiązania równoważne oraz złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe dla każdego zaoferowanego równoważnego materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany materiał, urządzenie lub element wyposażenia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, STWiORB (Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wraz z Ofertą powinny być złożone: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 i ust. 2 SIWZ (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), b) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 ust. 8 SIWZ). 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
Wadium Tak, 3 000,00 zł, 2 500,00 zł
Osoba do kontaktu Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
ul. Kazimierza Karasia 15
64-100 Leszno
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach 100
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Urząd Miasta Leszna
64-100 Leszno
ul. Kazimierza Karasia 15, godzina: 10:00
2021-01-20
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Najniższa cena ofertowa brutto 60,00 Gwarancja jakości 40,00
Uwagi Adres:Urząd Miasta Leszna ul.Karasia 15, 64-100 Leszno. Wyłącznie w Biurze Obsługi mieszczącym się na parterze budynku.Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 20.01.2021godzina: 10:00
Data dodania 2020-12-31