Łaskarzew: Zakup autobusu szkolnego

przetargi
10.08.2023 13:54
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGmina Łaskarzew
08-450 Łaskarzew
Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32
Tel. 256845024
Fax. 256845155
E-mail [email protected]
WWW www.laskarzew.pl
Województwomazowieckie
PowiatGarwolin
Treść zamówieniaZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Łaskarzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
Wymagania dotyczące pojazdu:
1) Autobus szkolny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisy prawne określone dla pojazdów przeznaczonych do przewozu osób i poruszających się po drogach publicznych, w szczególności winien spełniać warunki techniczne wynikające z art. 2 pkt 41a, oraz art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), oraz z innych aktów wykonawczych, jak również musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 17 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych mających dwa lub trzy koła, niektórych pojazdów samochodowych mających cztery koła, motorowerów oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2014 r. poz. 1828).
2) Autobus szkolny musi posiadać wszelkie wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej na minimum 34 osób + kierowca, a także świadectwa homologacji.
Zamawiający dopuszcza zamiast dostarczenia świadectwa homologacji autobusu dostarczenie równoważnego dokumentu, pod warunkiem, że dokument ten będzie zastępował świadectwo homologacji i potwierdzał spełnienie odpowiednich wymagań i warunków technicznych dla oferowanego pojazdu.
3) Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia.
4) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą autobusu przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację
i eksploatację:
a) kartę pojazdu,
b) książkę gwarancyjną,
c) książkę przeglądów serwisowych,
d) instrukcję obsługi w języku polskim,
e) dwa komplety kluczyków,
f) dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin,
g) pakiet usług serwisowych (Wykonawca zamówienia zapewnia w okresie gwarancji autoryzowany serwis zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego) oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
5) Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji: min. 24 miesiace licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego.
6) UWAGA. Dodatkowa gwarancja na przedmiot zamówienia tj. na powłokę lakierniczą oraz zespoły i podzespoły elektryczne, elektroniczne, mechanizmy łącznie z układem jezdnym bez limitów kilometrów z bezpłatnym serwisem w autoryzowanym serwisie producenta w zakresie naprawy autobusu szkolnego (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w rozdziale XIX SWZ.
7) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 praz ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawca powinien przyjąć, że w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” .
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
10) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego na swój koszt i odpowiedzialność.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
844026 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
844026 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
844026 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
MMI Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
8393171078

7.3.3) Ulica:
Przemysłowa 16

7.3.4) Miejscowość:
Redzikowo

7.3.5) Kod pocztowy:
76-200

7.3.6.) Województwo:
pomorskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
844026 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15

LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db8f32-cc89-05cd-acc0-990011e6ef0c
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuGmina Łaskarzew Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32 08-450 Łaskarzew tel: 256845024 fax: 256845155 email: [email protected] www: www.laskarzew.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-07-31