Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łapsze Niżne: Zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
04.01.2023 12:07
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Dane organizatoraGmina Łapsze Niżne
34-442 Łapsze Niżne
Jana Pawła II 20
Tel. (18) 2659310
Fax. (18) 2659315
E-mail [email protected]
WWW www.lapszenizne.pl/
Województwomałopolskie
PowiatNowy Targ
Treść zamówieniaLikwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne” znajduje się w załączniku do niniejszej SWZ w pliku: 2022.25.OPZ, który zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany sprzęt.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowego, pozbawionego wad i uszkodzeń autobusu min. 17 osobowego (16+1), do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osoby na wózku inwalidzkim.
2. Zakup współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach zadania pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne.”, realizowanego w ramach programu „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, obszar D.
3. Rok produkcji pojazdu bazowego, min. 2023r., uprzednio nierejestrowanego, o mocy minimum 180KM, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności obejmować będzie koszty:
– koszty dostawy;
– ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji;
– próby eksploatacyjnej przed odbiorem;
– przeszkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego;
– dostarczenia kompletu wymaganej dokumentacji – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wykazem minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalno-użytkowych i wyposażenia autobusu.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art.222 ust.4 Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępniana stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – czego Zamawiający nie uczynił. Postępowanie w przedstawionej sytuacji jest obarczone wadą z powodu nieudostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniżej przytoczonym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne:
Art.255 pkt 6 Prawa zamówień publicznych cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
480917,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
489540,00 PLN
LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dae975-6836-6ddf-e8e1-8400116df65c
CPV34120000-4: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
34121000-1: Autobusy i autokary
Osoba do kontaktuGmina Łapsze Niżne Jana Pawła II 20 34-442 Łapsze Niżne tel: (18) 2659310 fax: (18) 2659315 email: [email protected] www: https://www.lapszenizne.pl/
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Data dodania2022-12-30