Krośniewice: Gmina wybiera minibus od BUS-CENTER
Wyniki przetargów
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Krośniewice
99-340 Krośniewice
Poznańska 5
Tel. 242 523 024
Fax. 0-24 25 47 782
E-mail [email protected]
Województwo łódzkie
Powiat kutnowski
Treść zamówienia ZAKUP AUTOBUSU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY KROŚNIEWICE
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP AUTOBUSU DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY KROŚNIEWICE. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego autobusu, minimum 16 – osobowego (minimum 15 + 1), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia jednej osoby poruszającej się na wózku, realizowany w ramach projektu pn. „Zakup autobusu dla potrzeb osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Krośniewice” w ramach Programu wyrównania różnić między regionami III w obszarze D Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) minimalne wymogi techniczne dla autobusu: L.P. WYSZCZEGÓLNIENIE PARAMETRÓW: 1.Rok produkcji: fabrycznie nowy; 2.Rozstaw osi: od 4325 mm; 3.Wysokość: od 2000 mm; 4.Długość: od 6500 mm; 5.Homologacja na pojazd zabudowany, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, lub Homologacja auta bazowego + badanie techniczne* potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu min. 15 osób + 1 miejsce kierowcy, (w tym możliwość przewozu dla 1 osoby na wózku inwalidzkim) lub oświadczenie o dokonaniu przebudowy pojazdu przez podmiot uprawniony; 6.Tachograf cyfrowy; 7.Rodzaj paliwa: ON; 8.Pojemność skokowa silnika: min 1951 cm3; 9.Moc silnika min.: 160 KM; 10.Europejski standard emisji spalin, wg wartości dopuszczalnych normą Euro 6 – załącznik I tabela 2 rozporządzenia (WE) Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów; 11.Skrzynia biegów: manualna, co najmniej 5-cio biegowa + bieg wsteczny; 12.Liczba osi: 2; 13.Tylne koła bliźniacze; 14.Układ kierowniczy ze wspomaganiem; 15.Fotel kierowcy amortyzowany z pełną regulacją (przesuwu, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska, wysokości, odcinka lędźwiowego), zagłówkiem i podłokietnikiem; 16.Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 17.Układ ABS; 18.Tempomat; 19.Ogranicznik prędkości; 20.3-punktowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy; 21.Przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera; 22.Klimatyzacja półautomatyczna dla kierowcy; 23.Klimatyzacja dodatkowa dla przedziału pasażerskiego; 24.Zamek centralny ze zdalnym sterowaniem + autoalarm; 25.Ogrzewanie postojowe przestrzeni pasażerskiej webasto; 26.Radioodtwarzacz, MP3 + głośniki (przedział kierowcy i przestrzeń pasażerska)+ mikrofon, gniazdo USB; 27.Światła przeciwmgielne doświetlające zakręty; 28.Światła do jazdy dziennej; 29.Oświetlenie LED przestrzeni pasażerskiej; 30.Lusterka zewnętrzne regulowane, składane i podgrzewane elektrycznie; 31.Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi; 32.Minimum 15 foteli pasażerów uchylne z podłokietnikiem od strony przejścia z rączką do trzymania, mocowane na listwach; 33.Jedno stanowisko wózka inwalidzkiego, pasy do kotwiczenia wózka i pas biodrowy dla osoby na wózkach; 34.Sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa dla fotela pasażera; 35.Czujniki parkowania – przód i tył; 36.Szyberdach mechaniczny – wyjście awaryjne; 37.Szyby boczne przyciemniane w części pasażerskiej; 38.Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową; 39.Panel przełączników; 40.Chlapacze przód i tył; 41.Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem 270 stopni; 42.Lusterka wsteczne wewnętrzne; 43.Dogrzewacz elektryczny; 44.Czujnik deszczu; 45.Wyposażenie dodatkowe – opony zimowe (rok produkcji nie starsze jak 2019) na felgach, apteczka, gaśnica; 46.Komplet naklejek magnetycznych na przód i tył pojazdu informujących o przewozie osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich; 47.Ściany boczne w przestrzeni pasażerskiej pokryte materiałem; 48.Zasłonki na szybach; 49.Zamontowana atestowana szyna podłogowa do mocowania 1 wózka inwalidzkiego ; 50.Rampa manualna dla wózka inwalidzkiego; 51.Zbiornik paliwa minimum 70 l; 52.Zbiornik paliwa z podłączeniem do ogrzewania dodatkowego; 53.Półki na bagaż podręczny po obu stronach autobusu nad fotelami; 54.Podsufitka przedziału kierowcy oraz w przestrzeni pasażerskiej wykonana z tapicerki miękkiej; 55.Gwarancja na autobus wraz z wyposażeniem bez limitu kilometrów (licząc od dnia odbioru autobusu) co najmniej 24 m-cy; 56.Gwarancja na powłoki lakiernicze (nadwozie), perforację nadwozia, zabudowę wewnętrzną co najmniej 24 m-cy; 57.Ściany podokienne wykonane z ABS. b) warunki realizacji dostawy: – Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, dokonane przez Wykonawcę nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta samochodu bazowego. – Dostarczony do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, pojazd powinien: być fabrycznie nowy, sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; posiadać napisane w języku polskim wszystkie dokumenty związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu np.: instrukcję używania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, książkę gwarancyjną itp.; spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 3. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony autobus, licząc od daty odbioru autobusu na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji i rękojmi określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Wynik przetargu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 199900.00 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUS-CENTER Tomasz Gad
Email wykonawcy: [email protected]
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 26B
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 275520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 279210.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
34120000-4: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
Osoba do kontaktu Gmina Krośniewice
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Data dodania 2020-11-18
Przejdź na początek ogłoszenia