Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kraków: Świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami

przetargi
23.02.2022 12:38
KategoriaPrzetargi
BranżaTransport:
      autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraKOLEJE MAŁOPOLSKIE SP. Z O.O.
30-017 KRAKÓW
RACŁAWICKA 56/416
Tel. 12 307 17 14
E-mail [email protected]
WWW www.malopolskiekoleje.pl
Województwomałopolskie
PowiatKraków
Treść zamówieniaŚwiadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaŚwiadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych Numer referencyjny: DZ.26.40.2022Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych Zamawiającego. Zadanie nr 1 Część nr 1 W ramach zawartej umowy wykonawca będzie obsługiwał następujące linie komunikacyjne Zamawiającego: 1. Wieliczka – Myślenice, 2. Wieliczka – Łapanów, 3. Wieliczka – Dobczyce, 4. Podłęże – Proszowice. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 852 513,8 wzkm. Zamawiający jest upoważniony do wprowadzania zmian w liniach komunikacyjnych powierzonych do obsługi Wykonawcy, zachowując zakres obszaru funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat krakowski, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat bocheński, powiat limanowski. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 9 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu nie później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą niezwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego pojazdem zastępczym za inny pojazd Zamawiającego w sytuacjach awaryjnych na kursach nieujętych w planie obiegów (dotyczy to maksymalnie 1 pojazdu); bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 1. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć ukończone odpowiednie szkolenie okresowe, a którym mowa w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.); kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 1. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 604 544,4 wzkm. Zadanie nr 2 Część nr 2 W ramach zawartej umowy, wykonawca będzie świadczyć obsługę linii autobusowych linii Zamawiającego następujących linii komunikacyjnych: 1. Bochnia – Limanowa, 2. Bochnia – Szczurowa, 3. Brzesko – Radłów, 4. Tarnów – Bochnia. Zamawiający jest upoważniony do zmiany linii komunikacyjnych powierzonych od obsługi Wykonawcy, zachowując obszar zakresu funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat bocheński, powiat limanowski, powiat brzeski, powiat proszowicki, powiat wielicki, powiat tarnowski, miasto Tarnów. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 308 446,5 wzkm. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 6 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu nie później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą niezwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 2. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć ukończone odpowiednie szkolenie okresowe, a którym mowa w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.); kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 2. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 211 514,1 wzkm. Zadanie nr 3 Część nr 3 W ramach zawartej umowy, wykonawca będzie świadczyć obsługę linii autobusowych linii Zamawiającego następujących linii komunikacyjnych: Wieliczka – Półrzeczki. Zamawiający jest upoważniony do zmiany linii komunikacyjnych powierzonych od obsługi Wykonawcy, zachowując obszar zakresu funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat myślenicki, powiat limanowski, powiat bocheński. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 127 050,0 wzkm. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 1 autobusem. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu nie później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą niezwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 3. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć aktualne badania lekarskie przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 3. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 63 525,0 wzkm. Zadanie nr 4 Część nr 4 W ramach zawartej umowy wykonawca będzie obsługiwał następujące linie komunikacyjne Zamawiającego: Podłęże – Proszowice. Zamawiający jest upoważniony do wprowadzania zmian w liniach komunikacyjnych powierzonych do obsługi Wykonawcy, zachowując zakres obszaru funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat krakowski, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat bocheński, powiat limanowski. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 119 690,6 wzkm. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 2 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu nie później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą niezwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego pojazdem zastępczym za inny pojazd Zamawiającego w sytuacjach awaryjnych na kursach nieujętych w planie obiegów (dotyczy to maksymalnie 1 pojazdu); bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, nie rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 4. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć aktualne badania lekarskie przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 4. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 81 510,0 wzkm.
Specyfikacjahttps://platformazakupowa.pl/pn/kolejemalopolskie/proceedings
CPV60.00.00.00, 60.17.00.00, 60.17.20.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnego i ważnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualnej i ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919, z późn. zm.).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (PKD 49.31.Z Transport Lądowy Pasażerki, Miejski i Podmiejski; PKD 49.39.Z Pozostały Transport Lądowy Pasażerki, gdzie indziej NIEsklasyfikowany) w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości: co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesięciu tysięcy złotych 00/100).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych świadczył, co najmniej dwie (2) usługi przewozu autobusowego o wartości NIE mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy/ usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.2. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje autobusami przystosowanymi do przewozu osób i spełniającymi warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3 i 4.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a –g, pkt 2- 6 ustawy Pzp i art 109 ust. pkt 1, 4, 5, 7, 8 ustawy Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zobowiązany jest złożyć:informację z Krajowego Rejestru Karnego; oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu JEDZ; zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego; zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS; odpis lub informację z KRS lub z CEiDG; wykaz usług; polisę, zezwolenie lub licencję, wykaz autobusów, zaświadczenie o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Nie dotyczyIII.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Szczegółowe warunki płatności zawarto w SWZ.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Szczegółowe warunki dotyczące realizacji umowy zawarto w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy.
Osoba do kontaktu„Koleje Małopolskie” Sp. z o.o. ul. Racławicka 56/416 Kraków 30-017 [email protected] www.kolejemalopolskie.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaPoczątek: 01/04/2022 Koniec: 31/12/2022
Miejsce i termin składania ofert

2022-02-24
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kolejemalopolskie/proceedings Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 24/05/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi2022/S 030-077977
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE


Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: „Koleje Małopolskie” Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Racławicka 56/416
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS:
PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 30-017
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.kolejemalopolskie.pl

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kolejemalopolskie/proceedings
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.6) Główny przedmiot działalności
Usługi kolejowe


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych
Numer referencyjny: DZ.26.40.2022

II.1.2) Główny kod CPV
60000000 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych Zamawiającego.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 1
Część nr: 1

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60170000 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60172000 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie

II.2.4) Opis zamówienia:
W ramach zawartej umowy wykonawca będzie obsługiwał następujące linie komunikacyjne Zamawiającego:
1. Wieliczka – Myślenice,
2. Wieliczka – Łapanów,
3. Wieliczka – Dobczyce,
4. Podłęże – Proszowice.
Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 852 513,8 wzkm. Zamawiający jest upoważniony do wprowadzania zmian w liniach komunikacyjnych powierzonych do obsługi Wykonawcy, zachowując zakres obszaru funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat krakowski, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat bocheński, powiat limanowski. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 9 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu NIE później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których NIE można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą NIEzwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego pojazdem zastępczym za inny pojazd Zamawiającego w sytuacjach awaryjnych na kursach NIEujętych w planie obiegów (dotyczy to maksymalnie 1 pojazdu); bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, NIE rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 1. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca NIE może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć ukończone odpowiednie szkolenie okresowe, a którym mowa w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.); kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 1. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 604 544,4 wzkm.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/04/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 2
Część nr: 2

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60170000 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60172000 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie

II.2.4) Opis zamówienia:
W ramach zawartej umowy, wykonawca będzie świadczyć obsługę linii autobusowych linii Zamawiającego następujących linii komunikacyjnych:
1. Bochnia – Limanowa,
2. Bochnia – Szczurowa,
3. Brzesko – Radłów,
4. Tarnów – Bochnia.
Zamawiający jest upoważniony do zmiany linii komunikacyjnych powierzonych od obsługi Wykonawcy, zachowując obszar zakresu funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat bocheński, powiat limanowski, powiat brzeski, powiat proszowicki, powiat wielicki, powiat tarnowski, miasto Tarnów. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 308 446,5 wzkm.
Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 6 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu NIE później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których NIE można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą NIEzwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, NIE rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 2. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca NIE może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć ukończone odpowiednie szkolenie okresowe, a którym mowa w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.); kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 2. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 211 514,1 wzkm.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/04/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 3
Część nr: 3

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60170000 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60172000 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie

II.2.4) Opis zamówienia:
W ramach zawartej umowy, wykonawca będzie świadczyć obsługę linii autobusowych linii Zamawiającego następujących linii komunikacyjnych: Wieliczka – Półrzeczki. Zamawiający jest upoważniony do zmiany linii komunikacyjnych powierzonych od obsługi Wykonawcy, zachowując obszar zakresu funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat myślenicki, powiat limanowski, powiat bocheński. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 127 050,0 wzkm. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 1 autobusem. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu NIE później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których NIE można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą NIEzwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, NIE rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 3. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca NIE może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć aktualne badania lekarskie przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 3. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 63 525,0 wzkm.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/04/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

II.2) Opis

II.2.1) Nazwa:
Zadanie nr 4
Część nr: 4

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
60170000 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
60172000 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL21 Małopolskie

II.2.4) Opis zamówienia:
W ramach zawartej umowy wykonawca będzie obsługiwał następujące linie komunikacyjne Zamawiającego: Podłęże – Proszowice. Zamawiający jest upoważniony do wprowadzania zmian w liniach komunikacyjnych powierzonych do obsługi Wykonawcy, zachowując zakres obszaru funkcjonowania linii na terenie następujących powiatów: powiat wielicki, powiat krakowski, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat bocheński, powiat limanowski. Zamawiający zleci wykonanie usługi w okresie od 01.04.2022 do 31.12.2022 r. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania Umowy wynosi 119 690,6 wzkm. Wykonawca do wykonania usługi zapewni pojazdy o stanie technicznym spełniającym warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. Do realizacji zamówienia wymaga się dysponowania 2 autobusami. Do zadań Wykonawcy należy: wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego zgodnie z zaplanowanym rozkładem jazdy; ułożenie planu obiegów na każdy dzień obsługi oraz przekazanie planu Zamawiającemu NIE później niż 1 dzień roboczy przed początkiem obowiązywania planu. Obieg można zmienić wyłącznie w przypadku okoliczności, których NIE można było przewidzieć. Zmianę obiegu Wykonawca i Zamawiający muszą NIEzwłocznie ustalić, na żądanie Zamawiającego również w formie pisemnej; wykonywanie usługi przewozu osób na liniach regularnych Zamawiającego pojazdem zastępczym za inny pojazd Zamawiającego w sytuacjach awaryjnych na kursach NIEujętych w planie obiegów (dotyczy to maksymalnie 1 pojazdu); bieżące wykonywanie, rozpowszechnianie i aktualizowanie rozkładów jazdy na przystankach. Wzór sporządzanych rozkładów jazdy należy uzgodnić z Zamawiającym; zapewnienie miejsc postojowych i parkingowych dla pojazdów Wykonawcy. Wszelkie ewentualne koszty Wykonawca jest zobowiązany pokryć we własnym zakresie; codzienne mycie pojazdów wewnątrz oraz co najmniej dwukrotne czyszczenie wewnątrz wszystkich użytkowanych pojazdów. Ponadto wymaga się mycia zewnętrznego pojazdów według bieżących potrzeb, NIE rzadziej jednak niż 1 raz w tygodniu. Przez czyszczenie wewnątrz rozumie się pozamiatanie podłogi pojazdu oraz uprzątnięcie zalegających śmieci z pojazdu. Przez mycie wewnątrz rozumie się czyszczenie wewnątrz oraz dodatkowo umycie podłogi pojazdu. Przez mycie zewnętrzne rozumie się zmycie brudu ze ścian: czołowej, bocznych i tylnej pojazdu oraz umycie wszystkich szyb. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 4. Usługi przewozowe muszą być wykonywane przez osoby spełniające następujące wymagania: wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (Dz.U.2019.2140 t.j. z późn. zm.) przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U.2019.341 t.j. z późn. zm.); kierowca NIE może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajowości, bezpieczeństwu w komunikacji, mieniu, wiarygodności dokumentów lub środowisku; kierowca musi mieć aktualne badania lekarskie przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi mieć aktualne badania psychologiczne przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy; kierowca musi się porozumiewać się z Zamawiającym w języku polskim (minimum B2 zgodnie ze skalą przyjętą przez Radę Europy – CEFR Common European Framework), Zamawiający jest uprawniony sprawdzić umiejętności językowe kierowcy w przeprowadzając wewnętrzny egzamin. Pozostałe wymagania zawarto w OPZ dla zadania nr 4. Minimalna praca eksploatacyjna do wykonania w okresie obowiązywania Umowy wynosi: 81 510,0 wzkm.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/04/2022
Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnego i ważnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualnej i ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób – wydanych na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919, z późn. zm.).
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (PKD 49.31.Z Transport Lądowy Pasażerki, Miejski i Podmiejski; PKD 49.39.Z Pozostały Transport Lądowy Pasażerki, gdzie indziej NIEsklasyfikowany) w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w łącznej wysokości: co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesięciu tysięcy złotych 00/100).

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych świadczył, co najmniej dwie (2) usługi przewozu autobusowego o wartości NIE mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy/ usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/ usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje autobusami przystosowanymi do przewozu osób i spełniającymi warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3 i 4.

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a –g, pkt 2- 6 ustawy Pzp i art 109 ust. pkt 1, 4, 5, 7, 8 ustawy Pzp. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zobowiązany jest złożyć:
informację z Krajowego Rejestru Karnego; oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu JEDZ; zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego; zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS; odpis lub informację z KRS lub z CEiDG; wykaz usług; polisę, zezwolenie lub licencję, wykaz autobusów, zaświadczenie o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Nie dotyczy

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Szczegółowe warunki płatności zawarto w SWZ.

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji umowy zawarto w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy.


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/02/2022
Czas lokalny: 12:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 24/05/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/02/2022
Czas lokalny: 12:30
Miejsce:
Platforma zakupowa Zamawiającego. Zamawiający NIE przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku awarii systemu Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie wskazanym powyżej, otwarcie ofert następuje NIEzwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępni na Platformie informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.3) Informacje dodatkowe:
Oferta powinna być złożona pod rygorem NIEważności w formie elektronicznej. Ofertę tworzą następujące dokumenty – wypełniony formularz oferty.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
2. odpis lub informację Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru dotyczącą wykonawcy, w celu potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy;
3. pełnomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa powyżej. Zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
1. dokumenty wskazane powyżej dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy;
2. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował NIEzbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli dotyczy.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Środki komunikacji elektronicznej wykorzystywanych do komunikowania się:
1. w postępowaniu Zamawiający będzie się kontaktował z Wykonawcami przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy zakupowej;
2. korespondencja elektroniczna prowadzona jest w języku polskim i powinna być sporządzona, wysyłana i odbierana zgodnie z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zawartymi w Rozporządzeniu w sprawie środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja w języku obcym powinna być przekazana wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;
3. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
Zgodnie z art. 139 ustawy Pzp, Zamawiający może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 138 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może wyznaczyć termin składania ofert krótszy, NIE krótszy jednak niż 15 dni od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, jeżeli zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenie terminu składania ofert jest uzasadnione.

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: NIE dotyczy
Adres pocztowy: NIE dotyczy
Miejscowość: NIE dotyczy
Kod pocztowy: NIE dotyczy
Państwo: Polska

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie — 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,— 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w powyżej. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 515 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/02/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
030
2022
Następna aktualizacja:
14/02/2022
 Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
 Zaloguj się
lub 
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE 
ESPD
European Single Procurement Document