Kraków: leasing 12 sztuk nowych autobusów
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora KrakTransRem Spółka z o.o.
30-347 Kraków
Jana Brożka 3
Tel. +48 122541483
E-mail [email protected]
Województwo małopolskie
Powiat krakowski + Kraków
Treść zamówienia Dostawa nowych autobusów miejskich
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostawa realizowana w formie leasingu finansowego 12 sztuk nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, w tym 3 sztuk autobusów przegubowych i 9 sztuk autobusów standardowych
Specyfikacja ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/pn/ktr-krakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
LINK do SIWZ http://ktr-krakow.ezamawiajacy.pl/pn/ktr-krakow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
CPV 34121100-2: Autobusy transportu publicznego
34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
66114000-2 [3]: Usługi leasingu finansowego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: co najmniej 10 000 000 PLN (słownie: dziesięć milionów złotych).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu wykonanych dostaw, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczyli co najmniej 10 autobusów miejskich, w tym 3 autobusy przegubowe.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1–6 ustawy Pzp i art 109 ust. pkt 1, 4, 5, 8 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zobowiązany jest złożyć: 1. informację z Krajowego Rejestru Karnego; 2. oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu JEDZ; 4. Zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego; 5. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS; 6. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP: Składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy Dokumenty potwierdzające że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, oraz że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). Forma, termin i miejsce wnoszenia wadium a także jego zwrot i zatrzymanie zostały określone w SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny podanej w ofercie brutto. Pozostałe informacje dotyczące zabezpieczenia zostały określone w SWZIII.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Forma leasingu – leasing finansowy. Czas trwania leasingu – 96 miesięcy (8 lat). Bazowa stopa procentowa – stopa WIBOR 3M zmienna w trakcie trwania leasingu. Raty równe, płatne z dołu za każdy pełny miesiąc kalendarzowy, z uwzględnieniem konieczności ich waloryzacji wynikającej ze zmiany stopy WIBOR 3(M). W przypadku spadku WIBOR 3(M) poniżej poziomu 0 dopuszcza się przyjęcie wartości WIBOR 3(M)=0 do naliczania rat leasingowych. W odniesieniu do każdego autobusu, z dniem zapłaty ostatniej raty leasingowej i zapłaty ceny sprzedaży przechodzi na Zamawiającego własność autobusu. Odpisów amortyzacyjnych dokonuje Zamawiający. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia okresu leasingu w trakcie trwania umowy leasingowej z zachowaniem obowiązujących przepisów jednak nie szybciej niż po 6 miesiącach od dnia podpisania umowy.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Szczegółowe warunki dotyczące realizacji umowy zawarto w SWZ, w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ
Wadium 400 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: KrakTransRem Spółka z o.o.
Krajowy numer identyfikacyjny: 6792974292
Adres pocztowy: Jana Brożka 3
Miejscowość: Kraków
Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków
Kod pocztowy: 30-347
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Karolina Ostrowska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 122541483
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.ktr.krakow.pl/
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 96
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
10:00
2021-03-16
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
2021-03-16
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 10/06/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Kryterium techniczne określone w rozdziale XVII pkt 1.2 SWZ / Waga: 25Cena – Waga: 75 %
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: Dokumenty stanowiące ofertę – wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). Do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp opisane w rozdziale IX SWZ; 2. odpis lub informację Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru dotyczącą wykonawcy, w celu potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy; 3. pełnomocnictwo lub inny dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów; 4. dokumenty wskazane w pkt 2 i 3 dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub w imieniu podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby; 5. wadium, jeżeli składane jest w formie niepieniężnej. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zalecane jest dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu; 6. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli dotyczy. Wzór zobowiązania zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ. 7. Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale V SWZ, tj.: 7.1. Dokumenty na potwierdzenie zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert: 7.1.1. Zestawienie parametrów technicznych oferowanego autobusu przegubowego i standardowego podlegających ocenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 10a i 10b do SWZ; 7.2. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia określonych przez Zamawiającego wymagań; 7.2.1. Szczegółowy opis techniczny oferowanych autobusów (standardowych i przegubowych) wraz z wyposażeniem elektronicznym (dedykowanymi urządzeniami) potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań zawartych w załącznikach nr 1a–1b do SWZ; 7.2.3. Szczegółowy opis techniczny oferowanych systemów informatycznych potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań zawartych w załączniku nr 5 do SWZ; 7.2.4. Rysunek techniczny rozmieszczenia siedzeń w autobusie z zaznaczeniem siedzeń dostępnych z poziomu niskiej podłogi; 7.2.5. Świadectwo homologacji typu WE (wydane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.3.2013 w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475 z późn. zm.) lub wyciąg ze świadectwa typu, dla oferowanych autobusów; 7.2.6. Szczegółowy zakres udzielonej autoryzacji w zakresie napraw mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i powypadkowych oferowanego autobusu przegubowego wraz z wykazem urządzeń i podzespołów nie objętych autoryzacją; 7.2.7. Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ dotyczące potwierdzenia spełniania wymagań opisanych w punkcie I.10 załącznika nr 5 do SWZ, tj. sposobu podłączenia komputera pokładowego oferowanych autobusów z systemem dyspozytorskim. Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 225487701Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kioVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie: — 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, — 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w powyżej. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 225487701Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl/VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/02/2021Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:83394-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2021-02-17