Koziegłowy: Zakup autobusu

przetargi
12.08.2023 14:03
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY
42-350 Koziegłowy
Pl. Moniuszki 14
E-mail [email protected]
WWW www.kozieglowy.bip.net.pl
Województwośląskie
PowiatMyszków
Treść zamówieniaZakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, samochodu o parametrach:
– rok produkcji 2023r.
– miejsca siedzące 22 + 1 z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
-najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego, szyny (uchwyty) mocujące wózek, komplet pasów do wózka, pasy zabezpieczające osobę na wózku inwalidzkim
– min. 3 drzwi
– silnik wysokoprężny, turbodoładowany, chłodzony cieczą, min 170 KM, EURO VI, pojemność skokowa od 1950 cm3
– skrzynia manualna 6-biegowa synchronizowana
– układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy, hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi s systemem ABS, ASR, EBV
– hamulec postojowy
– asystent hamowania BAS
– poduszka powietrzna kierowcy
– wspomaganie układu kierowniczego
– centralny zamek sterowany pilotem
– szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie
– lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane o podwójnym polu widzenia
– rezygnacja z przesuwnych drzwi bocznych, ( rezygnacja z fotela pasażera, wejście drzwiami od strony pasażera)
-uchwyty przy drzwiach wejściowych
– Półki bagażowe podsufitowe (prawa i lewa strona)
-fotele wysokie, tapicerowane, wyposażone w podłokietnik regulowany od strony przejścia, uchwyt i zagłówek oraz pasy bezpieczeństwa
– klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej z wydmuchem centralnym, min. 5kW
– obniżony stopień wejściowy
– na tylnej osi koła podwójne (bliźniaki)
– Rezygnacja ze ścianki działowej
– Ściany boczne części pasażerskiej przeszklone
– Drzwi tylne przeszklone
– Szyby przystosowane do wyjścia awaryjnego (rozbijaki)
– Wykładzina podłogowa antypoślizgowa z przodu i z tyłu
– Tapicerka (panele obiciowe) na drzwiach przednich i tylnych
– Podsufitka w kabinie i części pasażerskiej
– Kompletna tapicerka wokół wszystkich ram okiennych
– Trzypunktowe automatyczne pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów
– Oświetlenie części pasażerskiej włączane centralnie
– Tachograf cyfrowy
– Radio + głośniki w części kierowcy i tylnej pasażerskiej (min 4 szt.)
– Ogrzewanie niezależne od pracy silnika
– Gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciw błotne, pełnowymiarowe koło zapasowe
– Homologacja dla auta bazowego oraz homologacja dla pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
– Dokumenty uprawniające do rejestracji samochodu po zabudowie.
– Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na samochód bazowy – 24 miesiące,
– Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na perforację nadwozia – 120 miesiące,
– Minimalny okres gwarancji oraz rękojmi na zabudowę autobusową –24 miesiące,
– Serwis gwarancyjny ma obejmować cały kraj. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na terenie – w promieniu do 60 km od siedziby Zamawiającego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji, a ponadto do usunięcia w tym czasie ewentualnych wad, które mogą się ujawnić w zakupionym pojeździe w sieci autoryzowanych stacji obsługi.
– Wykonawca w cenie ofertowej uwzględnia koszty dostawy pojazdu do Zamawiającego, koszty gwarancji i serwisu (koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz koszty wszystkich części i urządzeń podlegających wymianie podczas obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych/serwisowych w okresie udzielonej gwarancji) .
– Odbiór samochodu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego tj. 42-350 Koziegłowy , Plac Moniuszki 14 w godzinach pracy Zamawiającego.
– Przed odbiorem pojazdu należy dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:Zgodnie z informacją z otwarcia ofert, które miało miejsce w dniu 31 lipca 2023 r. w Postępowaniu Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania pn.: „Zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wojsławicach” kwotę 437 235,32 zł (słownie: czterysta trzydzieści siedem tysięcy dwieście trzydzieści pięć zł 32/100).
W Postępowaniu złożono 1 ofertę:
Oferta nr 1 – TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. o.o. ; ul. Żurawia 43/201; 00-680 Warszawa na kwotę 687 570,00 zł brutto;
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
W przedmiotowym Postępowaniu złożona oferta przekracza wartość, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
687570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
687570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie


LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08db9255-448d-48a8-acc0-990011e6f397
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuGMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY Pl. Moniuszki 14 42-350 Koziegłowy email: [email protected] www: www.kozieglowy.bip.net.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2023-08-02