Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kórnik: Dostawa 3 nowych autobusów elektrycznych

przetargi
17.04.2023 13:50
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD MIASTA I GMINY KÓRNIK
62-035 KÓRNIK
PL. NIEPODLEGŁOŚCI 1
Tel. 61 817 04 11
Fax. 61 817 04 75
E-mail [email protected]
WWW kornik.pl/
Województwowielkopolskie
PowiatPoznań
Treść zamówieniaDostawa 3 nowych autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ich ładowania (dostawa i montaż 3 szt. stacji ładowania zajezdniowych plug…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaDostawa 3 nowych autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ich ładowania (dostawa i montaż 3 szt. stacji ładowania zajezdniowych plug-in o mocy 1×120 kW każda). Numer referencyjny: B-FP.271.10.2023Dostawa 3 nowych autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ich ładowania (dostawa i montaż 3 szt. stacji ładowania zajezdniowych plug-in o mocy 1×120 kW każda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. 12 do SWZ – OZP dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury. 2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych. 2.5. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, norm, oprogramowania, systemy, itp. lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie rozwiązania równoważne, 2.6. W sprawach NIEuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i kodeksu postępowania cywilnego, o ile przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych NIE stanowią inaczej. Stosuje się art. 139 uPzp, 2.8. Przez zakończenie przedmiotu umowy rozumie się dostarczenie autobusów i montaż wszystkich elementów określonych na podstawie załączników do SWZ, przeszkolenie 18 osób z obsługi przedmiotu umowy oraz dokonanie końcowego odbioru przedmiotu umowy.2.1. Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa 3 nowych autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą do ich ładowania (dostawa i montaż 3 szt. stacji ładowania zajezdniowych plug-in o mocy 1×120 kW każda). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. 12 do SWZ – OZP dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej faktury. 2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych. 2.4. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 95 i art. 96 uPzp. 2.5. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dot. przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, norm, oprogramowania, systemy, itp. lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie rozwiązania równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy, normy, itp. użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami, programami, itp. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w SWZ – wymagania techniczne – minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. 2.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i kodeksu postępowania cywilnego, o ile przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. 2.7. Zamawiający, zgodnie z art. 139 Pzp, przewiduje odwróconą kolejność czynności, tj. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie to będzie żądane wyłącznie od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 2.8. Przez zakończenie przedmiotu umowy rozumie się dostarczenie autobusów i montaż wszystkich elementów określonych na podstawie załączników do SWZ, przeszkolenie 18 osób z obsługi przedmiotu umowy oraz dokonanie końcowego odbioru przedmiotu umowy. Termin realizacji 12 m-cy – do 31.05.2024 r.
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=platformazakupowa.pl_1680870763223
LINK do SIWZhttp://platformazakupowa.pl/transakcja/751824
CPV31.15.81.00, 34.12.11.00, 34.14.49.10, 80.50.00.00
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy co najmniej dwóch autobusów z napędem wyłącznie elektrycznym (każda z dostaw). Warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek. 4.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna) W TAKim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 4.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi lub roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji NIEzbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował NIEzbędnymi zasobami tych podmiotów. 4.9. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, 2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez NIEgo zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.10. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a TAKże bada, czy NIE zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. 4.11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby NIE potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.12. UWAGA!!! Wykonawca NIE może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert NIE polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy co najmniej dwóch autobusów z napędem wyłącznie elektrycznym (każda z dostaw). Warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:16.1. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 455 uPzp. 16.2. Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może wystąpić każda ze stron. 16.3. We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadnić konieczność TAKich zmian. W przypadku NIEwystarczającego uzasadnienia, Zamawiający ma prawo NIE wyrazić zgody na dokonanie zmian Umowy. 16.4. Szczegółowe zapisy zawarto w SWZ oraz w projekcie umowy, w tym waloryzację – zał. 4 do SWZ dostępną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/kornik- brak miejsca w ogłoszeniu.
Osoba do kontaktuMiasto i Gmina Kórnik REGON 631258632 Plac Niepodległości 1 Kórnik 62-035 +48 618170411 [email protected] https://www2.kornik.pl
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 12
Miejsce i termin składania ofertURZĄD MIASTA I GMINY KÓRNIK
62-035 KÓRNIK
PL. NIEPODLEGŁOŚCI 1

2023-05-16
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kornik Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/kornik Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej Godzina: 12:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 13/08/2023
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE