Konin: Obsługa międzybrzegowej przeprawy promem

przetargi
22.01.2022 15:56
Wyniki przetargów
BranżaSprzęt pływający, usługi:
      przeprawy promowe
Transport:
      samochodowy, załadunek rozładunek(towarowy)
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
62-500 Konin
ul. Świętojańska 20D
Tel. 63 243 02 80
E-mail [email protected]
WWW www.zdp.konin.pl
Województwowielkopolskie
PowiatKonin
Treść zamówieniaObsługa międzybrzegowej przeprawy promem na rzece Warcie w m. Sławsk w ciągu drogi powiatowej nr 3234P Węglew-Sławsk

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa międzybrzegowej przeprawy promem na rzece Warcie w m. Sławsk w ciągu drogi powiatowej nr 3234P Węglew – Sławsk w dni robocze od poniedziałku do piątku od 06:00 do 19:00, w soboty, niedziele i święta od 07:00 do 14:00.
2. Zamówienie obejmuje realizację zadania polegającego na obsłudze przewozów międzybrzegowych promem, w tym:
1) przewóz międzybrzegowy promem z napędem górnolinowym pojazdów mechanicznych, konnych, zwierząt oraz pasażerów w godzinach ustalonych
w harmonogramie
2) utrzymanie w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej poprzez:
a) naprawy bieżące pokładu drewnianego promu do 20% powierzchni i łodzi towarzyszącej wraz z wymianą desek, belek ograniczających skrajnię pokładu drewnianego – materiałem i sprzętem Wykonawcy,
b) wykonywanie drobnych robót spawalniczych na promie – własnym materiałem i sprzętem,
c) konserwacja rolek i przekładni ślimakowych,
d) bieżącą konserwację liny głównej oraz liny manewrowej,
e) wymianę gum zjazdowych (min. 2 razy w roku),
f) zakup i wymianę liny manewrowej,
g) malowanie coroczne w okresie wiosennym urządzeń zabezpieczających wjazd na prom materiałem i sprzętem Wykonawcy,
h) naprawę podjazdów
3) zabezpieczanie promu i łodzi przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkiej wody, powodzi oraz spływu kry i lodu sprzętem i materiałem Wykonawcy
4) utrzymywanie czystości:
a) usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie i mycie pokładu na promie i łodzi sprzętem i materiałem Wykonawcy,
b) zbieranie śmieci, butelek, puszek wraz z wywozem i utylizacją na terenie przyległym do przeprawy promowej,
c) zakup i wymiana worków do koszy,
d) wywóz śmieci i ich utylizacja – do Wykonawcy należy obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających utylizację śmieci
5) regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów po obu stronach rzeki od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom oraz wywóz pozostałości ścinki na składowisko własnym sprzętem i transportem,
6) likwidacja śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem – sprzęt, transport
i materiał do uszorstniania i likwidacji skutków zimy zapewnia Wykonawca,
7) utrzymanie w należytym stanie budynku zaplecza technicznego,
8) zabezpieczanie promu i łodzi wraz z wyposażeniem zarówno podczas eksploatacji jak i podczas postoju poza godzinami kursowania promu zgodnie z przepisami ustawy o żegludze śródlądowej jak i również przed zniszczeniem i kradzieżą,
9) utrzymywanie oznakowania promu oraz przeprawy promowej,
10) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag odnośnie bezpieczeństwa przewozu oraz braków lub uszkodzeń w wyposażeniu przeprawy,
11) uczestniczenie w kontrolach wyposażenia urządzeń przeprawowych oraz kontrolach prowadzonych przez Inspektorat Żeglugi Śródlądowej.
Wynik przetarguSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
174000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
174000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
174000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
PRZEPRAWA PROMOWA Krzysztof Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
6652540702

7.3.4) Miejscowość:
Sławsk 74

7.3.5) Kod pocztowy:
62-586

7.3.6.) Województwo:
wielkopolskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
174000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy



LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d9d508-9945-eca2-25f5-fa00015fec39
CPV60.61.00.00
Osoba do kontaktuZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE ul. Świętojańska 20D 62-500 Konin tel: 63 243 02 80 email: [email protected] www: www.zdp.konin.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2022-01-12