Konin: Analiza AKK

przetargi
31.03.2021 17:04

konkurs ofert
Dane organizatora URZĄD MIASTA KONIN
62-500 KONIN
PL. WOLNOŚCI 1
Tel. 63 240 11 11
Fax. 63 242 99 20
E-mail [email protected]
WWW www.konin.pl/
Województwo wielkopolskie
Powiat koniński + Konin
Treść zamówienia Opracowanie analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem, przy świadczeniu usług komunikacji miejskiej, autobusów zeroemisyjnych o…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Opracowanie analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem, przy świadczeniu usług komunikacji miejskiej, autobusów zeroemisyjnych oraz innych środków transportu, w których do napędu wykorzystywane są wyłącznie silniki, których cykl pracy nie powoduje emisji gazów cieplarnianych lub innych substancji objętych systemem zarządzania emisjami gazów cieplarnianych, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji.(przedmiotowa analiza w dalszej części Publicznego Konkursu Ofert zwana jest Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych lub analizą )SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Analiza kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem autobusów zeroemisyjnych, będąca przedmiotem zamówienia, powinna obejmować w szczególności:a) identyfikację stanu aktualnego i scenariuszy rozwoju na którą składają się:• charakterystyka aktualnego stanu systemu komunikacji miejskiej będącego przedmiotem analizy;• charakterystyka eksploatowanego taboru;• wskazanie możliwych scenariuszy inwestycji taborowych, w tym scenariusza bazowego oraz możliwych alternatywnych wariantów inwestycyjnych w tabor zeroemisyjny;• przygotowanie danych wejściowych do opracowania analizy;b) analizę finansowo-ekonomiczną;c) analizę społeczno-ekonomiczną;d) analizę ryzyka;e) obliczenie ewentualnej luki finansowej i wysokości wsparcia z programów UE lub programów krajowych wymaganych dla zapewnienia warunków do realizacji obowiązków wynikających z ustawy o elektromobilności oraz analiza możliwości otrzymania wymaganych środków z dostępnych instrumentów finansowych.f) wnioski.2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przy opracowywaniu analizy należy uwzględnić między innymi następujące dokumenty:a) plany inwestycyjne i rozwojowe Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koninie sp. z o.o.,b) plany inwestycyjne i rozwojowe Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Koninie S.A.,c) ustawę z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r., poz. 110);d) ustawę z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1077);e) ustawę z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1944 ze zm.);f) rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/207 z dnia 20 stycznia 2015 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzoru sprawozdania z postępów, formatu dokumentu służącego przekazywaniu informacji na temat dużych projektów, wzorów wspólnego planu działania, sprawozdań z wdrażania w ramach celu Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia, deklaracji zarządczej, strategii audytu, opinii audytowej i rocznego sprawozdania zkontroli oraz metodyki przeprowadzania analizy kosztów i korzyści, zmienionym Rozporządzeniem Wykonawczym Komisji (UE) 2019/256 z dnia 13 lutego 2019 r. zmieniającym rozporządzenie wykonawcze (UE) 2015/207 w odniesieniu do zmian wzorów służących do przekazywania informacji na temat dużych projektów wspólnego planu działania, do sprawozdań z wdrażania w ramach celów Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia oraz Europejska współpraca terytorialna, a także wzorów sprawozdania z postępów i rocznych sprawozdań z kontroli oraz poprawiające to rozporządzenie w odniesieniu do danych do celów przeglądu skuteczności działania i ram wykonania,g) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1299/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie przepisów szczegółowych dotyczących wsparcia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach celu Europejska współpraca terytorialna (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 259).3. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia udziału społeczeństwa w opracowaniu analizy będącej przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w dziale III w rozdziałach 1 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247).4. Wykonawca zobowiązany jest do:a) samodzielnego przeprowadzenia wszelkich niezbędnych uzgodnień, wyjaśnień i zapytań jakie mogą się pojawić na etapie sporządzania analizy,b) umieszczenia stosownego ogłoszenia o planowanych konsultacjach społecznych w prasie o zasięgu lokalnym,c) przeprowadzenia wraz z Zamawiającym konsultacji społecznych projektu analizy. Konsultacje społeczne powinny trwać co najmniej 21 dni,d) rozpatrzenia wspólnie z Zamawiającym wniosków, zastrzeżeń i uwag zgłoszonych w czasie konsultacji projektu analizy i dokonanie ewentualnych poprawek,e) w razie konieczności prezentacji treści projektu analizy na komisji infrastruktury Rady Miasta Konina oraz udzielania odpowiedzi na pytania jakie mogą pojawić się w trakcie prezentacji.5. W przygotowywanej dokumentacji nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę ani stosować zapisów w jakikolwiek inny sposób utrudniających uczciwą konkurencję. Jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, trzeba wskazać kryteria, jakie stosowane będą w celu oceny równoważności.6. Przy sporządzaniu dokumentu należy uwzględnić poniższe zasady techniczne tworzenia opracowania:a) rodzaj i wielkość czcionek-Open Sans, 12 pkt. dla treści głównej, 14 pkt. dla tytułu, itd.),b) odstępy między wierszami-1,15 w ramach akapitu, 8 pkt. po akapicie,c) numerowanie stron zaczyna się od drugiej strony dokumentu. Numer znajduje się w stopce z prawej strony,d) sposób rozpoczynania nowego akapitu-bez wcięcia. Kolejny akapit z 8 pkt. odstępu od poprzedniego,e) sposób stosowania tekstu pogrubionego-pogrubione pozostaje tylko nazwisko, tytuł jeśli występuje,f) wyrównanie tekstu-wyrównujemy tekst do lewej,g) tworząc tekst należy usuwać słowa jednoznakowe z końca linii-usuwanie sierot,h) nie dzielimy wyrazów w treści, nie tworzymy pionowych napisów,i) zastępujemy hiperłącze (link do strony internetowej) etykietami ekranowym,j) stosujemy narzędzie edytora tekstu do numerowania listy elementów oraz punktory zamiast wstawiać je ręcznie,k) używając kontrastu czcionki i tła powinno wyglądać to następująco:l) wstawiając do tekstu wstawia tabelę należy pamiętać aby:• określić wiersz nagłówków tabeli,• używać funkcji pn. Powtórz wiersz nagłówka na nowych stronach; oznacza to, że w sytuacji, gdy tabela będzie zajmowała więcej niż jedną stronę dokumentu, wiersz nagłówka automatycznie zostanie powtórzony na kolejnych stronach,• linie siatki powinny być widoczne, co pozwala wizualnie rozpoznawać wiersze i kolumny,• wyrównywać tekst w kolumnach do lewej strony, a dane liczbowe doprawej lub do przecinka dziesiętnego,m) plik należy zapisywać jako pdf korzystając z funkcji zapisz jako. Uzupełnić należy wszystkie pola dodatkowe dostępne przy tworzeniu pliku pdf, np. autor, nazwa dokumentu, tagi,n) należy poprawnie stosować akapity. Wymienione poniżej reguły sprawiają, że tekst jest bardziej czytelny, i tak:• przeniesienie fragmentu akapitu czy zdania do nowej linii wykonuje się przez wstawienie znaku podziału linii; znak ten można wstawić używając klawiszy: Shift+Enter,• przeniesienie fragmentu dokumentu na nową stronę wykonuje się przez wstawienie znaku podziału strony: Ctrl+Enter (uwaga: nie używa się klawisza Enter do przesuwania treści (powoduje to błędne wyświetlanie się dokumentu/dokumentów – czytnik ekranu otrzymuje błędną informację),o) jeśli w dokumencie umieszczone będą fotografie i/lub ilustracje-dodać należy teksty alternatywne. Są to tekstowe informacje dotyczące tego, co widać na zdjęciu, pozwalają zatem osobom niewidomym dowiedzieć się, co dana ilustracja przedstawia. Tekstu alternatywnego nie stosuje się do grafik ozdobnych. Uwaga: opcję dodawania tekstu alternatywnego znajduje się w edytorze tekstu.7. Opracowanie analizy kosztów i korzyści związanych z wykorzystaniem, przy świadczeniu usług komunikacji miejskiej, autobusów zeroemisyjnych należy przekazać Zamawiającemu:• w wersji drukowane trwale połączonej w 6 egzemplarzach;• w wersji elektronicznej – na płytach CD lub DVD – w postaci plikóww formacie pdf oraz w wersji edytowalnej z rozszerzeniem doc -2 kpl.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=bip.konin.eu_1616676659824
LINK do SIWZ http://bip.konin.eu/index.php?d=ogzeroemiauto
CPV 71.24.10.00
Osoba do kontaktu OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMIJarosław Wojciechowski-Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Koninie, ul. Wojska Polskiego 2, 62-500 Konin, tel. 63 240 13 42, e-mail: [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówienia Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.08.2021 r.
Miejsce i termin składania ofert URZĄD MIASTA KONIN
62-500 KONIN
PL. WOLNOŚCI 1 Godzina: 11:00

2021-04-09