Kołobrzeg: Zakup dwóch autobusów hybrydowych
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Komunikacja Miejska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
78-100 Kołobrzeg
ul. Solna 2
Tel. +48 943517548
Fax. +48 943516706
E-mail [email protected]
Województwo zachodniopomorskie
Powiat kołobrzeski
Treść zamówienia Zakup dwóch autobusów hybrydowych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch autobusów tej samej marki o długości w przedziale 11,5–12,5 m i maksymalnej wysokości 3,35 m. Autobusy muszą być fabrycznie nowe niskopodłogowe, niskoemisyjne, hybrydowe, wyprodukowanych przez jednego producenta w 2021 roku, przeznaczonych do przewozu osób w komunikacji miejskiej.
Specyfikacja www.bip.km.kolobrzeg.pl/19,przetargi
LINK do SIWZ http://www.bip.km.kolobrzeg.pl/19,przetargi
CPV 34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać konsorcjum jako całość, czyli dopuszcza się łączne wykazywanie warunku przez członków konsorcjum. Na potwierdzenie w ramach 26.1 Pzp: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa ten z Wykonawców lub ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/li za spełnienie tego warunku.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Uwaga: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem otwarcia ofert.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną dostawę obejmującą co najmniej jeden autobus przeznaczony do przewozu osób w komunikacji miejskiej, fabrycznie nowy niskopodłogowy, niskoemisyjny, hybrydowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z członków konsorcjum. Na potwierdzenie w ramach 26 ust. 1 Pzp: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Pozostałe dokumenty jakie będą żądane w ramach wezwania z art. 26 ust. 1 Pzp w odniesieniu do wszystkich właściwości Wykonawcy: 3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w stosunku do: a) urzędującego członka organu zarządzającego Wykonawcy; b) urzędującego członka organu nadzorczego Wykonawcy; c) wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej; d) komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej; e) prokurenta; — w przypadku Wykonawcy niebędącego osobą fizyczną; 5) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – w przypadku Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi Załącznik 6 do SIWZ; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; 8) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). Szczegóły w SIWZ.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium 60 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Komunikacja Miejska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Solna 2
Miejscowość: Kołobrzeg
Kod NUTS: PL426 Koszaliński
Kod pocztowy: 78-100
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 943517548
Faks: +48 943516706Adresy internetowe:
Główny adres: www.km.kolobrzeg.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w dniach: 300
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
13;45
2020-11-09
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
14;00
2020-11-09
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych VI.3) Informacje dodatkowe: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3–5 rozdziału IX SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt 8 rozdziału IX SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 rozdziału IX SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach, o których mowa w ust. 5 rozdziału IX SIWZ. 3. Wykonawca, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 4 pkt 4–5 rozdziału IX SIWZ składa dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach, o których mowa w ust. 5. 4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 4 rozdziału IX SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). 5. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SIWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 1282 t.j.; zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie dokumentów”).VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587840Faks: +48 224587800VI.4.3) Składanie odwołań VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587840Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/09/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:467536-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-10-05