Kielce: Zastępcza komunikacja autobusowa
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Polregio Sp.z o.o., Świętokrzyski Zakład w Kielcach
25-501 Kielce
ul. Henryka Sienkiewicza 78
Tel. +48 782555581
Fax. +48 412521214
E-mail [email protected]
WWW www.polregio.pl
Województwo świętokrzyskie
Powiat kielecki + Kielce
Lokalizacje świętokrzyskie / ostrowiecki;świętokrzyskie / skarżyski
Treść zamówienia Zastępcza komunikacja autobusowa
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zastępcza komunikacja autobusowa na trasie Skarżysko-Kamienna – Ostrowiec Świętokrzyski – Skarżysko-Kamienna.
2. Przewidywany przebieg autobusów w czasie realizacji zamówienia to 32 000 wozokilometrów bez doliczania dojazdów (próżnych przebiegów).
3. Termin realizacji zamówienia: 30.8.2020 – 7.11.2020.
Numer referencyjny: PRT-251/3/2020
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Polregio Sp.z o.o., Świętokrzyski Zakład w Kielcach
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 526-25-57-278
Adres pocztowy: ul. Henryka Sienkiewicza 78
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL72 Świętokrzyskie
Kod pocztowy: 25-501
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Irena Przeorska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 782555581
Faks: +48 412521214Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.polregio.pl
I.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
LINK do SIWZ http://polregio.eb2b.com.pl/open-auctions.html
CPV 60170000-0: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
Wymagania III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
1. Dokument potwierdzający zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób;
2. Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
3. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo do ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w Postępowaniu, składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w § 6 ust. 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w § 6 ust. 6, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty, które określają:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 000 000,00 PLN.
2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wskazana powyżej.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Dokument potwierdzający zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób;
2. Wykaz pojazdów jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ;
3. Wykwalifikowani kierowcy posiadających prawo jazdy kategorii D.
III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 (z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w tym;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 2 paragraf 6 SIWZ.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 lub innej formie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
4. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem”, w wysokości 5 % ceny oferty brutto w jednej z form lub formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w tym roszczeń z tytułu kar umownych.
3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę:
1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w ust. 1 SIWZ;
2) warunek określony w ust. 2 SIWZ, Wykonawcy mogą spełniać łącznie (tj. jeden lub więcej z nich).
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Wykwalifikowani kierowcy posiadających prawo jazdy kategorii D
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu/ów oraz świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z rozkładem jazdy.
2. Zamawiający ma prawo do zmiany rozkładu jazdy, terminów ich obowiązywania, gdy wynikać to będzie ze zmian organizacji ruchu związanych z prowadzonymi robotami modernizacyjnymi przez Zarządcę infrastruktury kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. bądź też uzasadnionymi potrzebami przewozowymi, (w tym brak postojów na wskazanych stacjach i przystankach).
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić do kierowania pojazdami kierowców spełniających wszelkie wymagania przewidziane odpowiednimi przepisami, tj. odpowiednia kategoria prawa jazdy, aktualne badania lekarskie i psychotechniczne.
4. Pojazdy Wykonawcy powinny być wyposażone w tablice wizualne logo Polregio + relacja, zgodnie z rozkładem jazdy.
5. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie uprawnienia do dokonywania odpłatnego transportu drogowego, zg. z przepisami ustawy o transporcie drogowym.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium 5 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Polregio Sp.z o.o., Świętokrzyski Zakład w Kielcach
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 526-25-57-278
Adres pocztowy: ul. Henryka Sienkiewicza 78
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL72 Świętokrzyskie
Kod pocztowy: 25-501
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Irena Przeorska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 782555581
Faks: +48 412521214Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.polregio.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Początek: 30/08/2020
Koniec: 07/11/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
08:00
2020-08-04
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
08:05
2020-08-04
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Październik 2020 r.
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2) 10 dni – wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ – od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;
3) 10 dni – wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 – od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16/07/2020
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:343359-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0
Data dodania 2020-07-21
„