Kielce: Wykonanie i dostawa tablic przystankowych

przetargi
08.02.2021 18:05

Przetargi
Branża Komputery:
reklama internetowa
Reklama, marketing:
artykuły, gadżety
bilbordy ,banery, kasetony, plakaty, tablice reklamowe
oklejanie samochodów itp
wykonanie kampanii reklamowych
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W KIELCACH
25-368 KIELCE
BARTOSZA GŁOWACKIEGO 4
Tel. 41 343 15 93
Fax. 41 344 47 32
E-mail [email protected]
WWW www.ztm.kielce.pl
Województwo świętokrzyskie
Powiat kielecki + Kielce
Treść zamówienia WYKONANIE I DOSTAWĘ TABLIC PRZYSTANKOWYCH NA ROZKŁADYJAZDY AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI….

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia WYKONANIE I DOSTAWĘ TABLIC PRZYSTANKOWYCH NA ROZKŁADYJAZDY AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI.
LINK do SIWZ http://ztm.kielce.pl/przetargi/136-tablice-przystankowe-na-rozklady-jazdy.html
Załączniki do spec. ztm.kielce.pl_1612264829630.zip”
Wadium 1000.00
Miejsce i termin składania ofert ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W KIELCACH
25-368 KIELCE
BARTOSZA GŁOWACKIEGO 4 Godzina: 11:00

2021-02-11
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi Wykonanie i dostawę 300 sztuk tablic przystankowych na rozkłady jazdy autobusów komunikacji miejskiej w Kielcach. 2. Przetarg prowadzony jest przy odpowiednim zastosowaniu przepisów dotyczących przeprowadzania przetargów w trybie art. 70[l]-70[5] Kodeksu cywilnego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: ■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiegow Kielcach■ inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Transportu Miejskiego Kielcach jest Pani/Pan Grzegorz Słoń, kontakt: [email protected], tel. 41/343 – 15 – 93wew. 29;■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa ■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres postępowania przetargowego, a w przypadku zawarcia umowy, przez okres potrzebny do realizacji wzajemnych zobowiązań, realizacji roszczeń i obowiązującego okresy archiwizacji; ■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących nie jest obowiązkiem, ale w przypadku ich niepodania nie będzie miał Pan/Pani możliwości wzięcia udziału w postępowaniu; ■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ■ posiada Pani/Pan: – na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; – na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;■ nie przysługuje Pani/Panu: – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; – prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; – na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3. W wyniku przeprowadzonego przetargu Zamawiający zamierza wyłonić jednego Wykonawcę, z którym zawrze umowę w przedmiocie realizacji zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 doogłoszenia. 5. Określenie warunków udziału w postępowaniu; 5.1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie: 5.1.1 zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej przedmiotu zamówienia, 5.1.2. złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 6. Warunki udziału w przetargu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tychwarunków.W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na Załączniku Nr 2 do ogłoszenia, w którym wykaże, że wykonałco najmniej jedną dostawę tablic przystankowych o wartości co najmniej 30 tys. zł. oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7. Wymagania dotyczące wniesienia wadium 7.1 Wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 7.2.1. pieniądzu, 7.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 7.2.3. gwarancjach bankowych; 7.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: 39 1050 1461 1000 0023 5332 1074 z dopiskiem Wadium i Znak sprawy: 1/2021 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium przepada, jeżeli wybrany oferent odmówi podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiący Załącznik Nr 4. 9. Opis sposobu przygotowania ofert. 9.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru określonym w Załączniku Nr 3. 9.2. W ofercie należy określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 1. 9.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 9.4. Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje: Wykonanie i dostawę tablic przystankowych na rozkłady jazdy autobusów komunikacji – 1/2021 Nie otwierać przed 11.02.2021 r. godz. 11.30. 9.5. W przypadku braku ww. informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przedwyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert. 10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 10.2. W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: Cena – 100% 10.3. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę. Liczba punktów kryterium cena zostanie obliczona z następującym wzorem:C min.C = ——– x 100% Cbad.1 pkt)C – ilość punktów oferty badanej C min. – najniższa zaoferowana cena C bad. – cena oferty badanej 11. Miejsce i termin składania ofert. 11.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w terminie do dnia 11.02.2021 r. dogodz. 11.00. 11.2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania. 12. Miejsce i termin otwarcia ofert. 12.1. Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego – w dniu 11.02.2021 r. o godz.11.30.12.2. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert
Data dodania 2021-02-02
Przejdź na początek ogłoszenia