Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

JSW LOGISTICS: Naprawa wagonów 418V

przetargi
31.03.2022 12:45
Dane organizatoraJSW LOGISTICS SP. Z O.O.
40-282 KATOWICE
IGNACEGO PADEREWSKIEGO 41
Tel. 32 729 54 50
WWW www.jswlogistics.pl
Województwośląskie
PowiatKatowice
Treść zamówieniaNaprawa poziomu P4 – 4szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V…

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaNaprawa poziomu P4 – 4szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=jswlogistics.pl_1648558463620
LINK do SIWZhttp://www.jswlogistics.pl/przetargi/przetarg?tx_news_pi1%5Baction%5D=detail&tx_news_pi1%5Bcontroller%5D=News&tx_news_pi1%5Bnews%5D=126
Wadium0.00
Osoba do kontaktuJoanna Rzepa
Tel. 603 307 360, e-mail: [email protected]; [email protected]
Wymagany termin realizacji zamówieniaPrzekazanie wagonów do naprawy nastąpi po 22 tygodniu 2022 r. Planowane zakończenie realizacji nastąpi do końca lipca 2022 roku – tj. w 30 tygodniu 2022 r.
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-26
Sposób składania ofertJSW LOGISTICS SP. Z O.O., IGNACEGO PADEREWSKIEGO 41, 40-282 KATOWICE Godzina: 09:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
UwagiWYMAGANIA OFERTOWE
do postępowania prowadzonego przez:
JSW Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach
40-282, przy ul. Ignacego Paderewskiego 41
w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego:
Naprawa poziomu P4 – 4szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych
samowyładowczych 418V
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
WYMAGANIA OFERTOWE
I. RODZAJ PRZETARGU
Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, dwuetapowego w oparciu o zapisy Regulaminu określającego sposób postępowania przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w JSW Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach nie objęte ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejsze Wymagania Ofertowe. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie: https://www.jswlogistics.pl/ogloszenia/przetargi.
II. PRZEDMIOT PRZETARGU
Przedmiotem przetargu jest udzielenie zamówienia na wykonanie: Naprawy poziomu P4 – 4 szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V. Naprawa poziomu P4 dotyczy 4 szt. wagonów samowyładowczych typu 418V, wymienionych w tabeli nr 1 w pozycjach od 1 do 4. Naprawa poziomu P5 dotyczy 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V, wymienionych w tabeli nr 1 w pozycjach od 5 do 8, zgodnie z DSU dostarczoną przez Zamawiającego.
Tabela nr 1
Wagony Fas
Lp. Typ rok budowy numer wagonu Poziom naprawy Uwagi
1 418V 1988 33 51 673 4835-8 P4 Wyłączony z eksploatacji
2 418V 1988 84 51 673 8538-2 P4 Wyłączony z eksploatacji
3 418V 1982 435/84 516712008-6* P4 Wyłączony z eksploatacji
4 418V 1983 428 / 84 51 674 0603-0* P4 Wyłączony z eksploatacji
5 418V 1988 33 51 673 8533-5 P5 Wyłączony z eksploatacji
6 418V 1983 438 / 84 51 671 2009-4* P5 Wyłączony z eksploatacji
7 418V 1983 433/84 516712007-8* P5 Wyłączony z eksploatacji
8 418V 1983 429 / 84 51 671 2006-0* P5 Wyłączony z eksploatacji
*Numery łamane – numery zarezerwowane dla tych wagonów w UTK do nadania po naprawie.
III.TERMIN REALIZACJI NAPRAW
Przekazanie wagonów do naprawy nastąpi po 22 tygodniu 2022 r. Planowane zakończenie realizacji nastąpi do końca lipca 2022 roku – tj. w 30 tygodniu 2022 r.
IV. WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania dla wagonu towarowego samowyładowczego typu: 9-402.0 (WAP, WAP/F), 418V z odmianami 418Va, 418Vb, 418Vc, 418Vg, 418Vh zaakceptowaną przez Zamawiającego, nr
Strona 2 z 11
Logistics
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
JSWL/Fa/2019/1 z dnia 05.09.2019 r. wraz ze zmianą nr 1 z dnia 31.03.2020 r. oraz zmianą nr 2 z dnia 22.03.2022 r.
2. Dokumentacja Systemu Utrzymania (DSU) oraz niezbędna do uczestnictwa w postępowaniu przetargowym dokumentacja znajduje się stronie internetowej www.jswlogistics.pl w zakładce ogłoszenia / przetargi.
3. Zakres prac dodatkowych (tzw. Prace dodatkowe nie wliczone w zakres podstawowy) zostanie określony i ujęty w Załączniku nr 3 do Wymagań Ofertowych Istotne postanowienia umowy.
4. Oferty, w których będą zamieszczone proponowane przez Oferenta zakresy podstawowe inne niż wynikające z DSU Zamawiającego, nie będą rozpatrywane.
5. Przekazanie wagonów do transportu nastąpi na terenie stacji Knurów, natomiast odbiór wagonów po naprawie nastąpi w zakładzie naprawczym Oferenta. Transport wagonów do miejsca naprawy odbędzie się na koszt i ryzyko Oferenta. Odbiór wagonów po naprawie nastąpi na terenie Zakładu Naprawczego Oferenta, a przekazanie po transporcie z naprawy na stacji Knurów lub w miejscu ustalonym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy P4 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych i PS -4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych.
V. INFORMACJE OGÓLNE
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) przedstawią co najmniej 2 (dwie) referencje, wystawione przez podmioty inne niż Zamawiający, potwierdzające, że w ostatnich 3 (trzech) latach przed dniem złożenia oferty w sposób należyty wykonali 2 (dwie) naprawy poziomu P4 lub P5 wagonów towarowych samowyładowczych.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym, podobnie jak wszelkie załączniki i dokumenty załączone do oferty, a w przypadku dokumentów złożonych przez podmioty zagraniczne należy dołączyć ich tłumaczenie, podpisane w sposób umożliwiający identyfikację przez osoby uprawnione do złożenia oferty, pod rygorem nieważności.
3. Przez zwrot oferta należy rozumieć Formularz Ofertowy (załącznik nr 1) do Wymagań Ofertowych wraz z oświadczeniami, wszelkie załączniki i dokumenty składane przez Oferenta.
4. Zaleca się, aby oferta posiadała spis treści z zastosowaniem numeracji stron.
5. Oferty winny być złożone przez Oferentów w zaklejonych kopertach, opatrzonych wyłącznie:
a) nazwą i adresem Zamawiającego,
b) nazwą i adresem Oferenta,
c) określeniem przedmiotu przetargu, którego dotyczy oferta, zgodnego z opisem zawartym w rozdz. II: Naprawa poziomu P4 – 4 szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V, Nr postępowania JSWL/NU/03/2022 oraz oznaczeniem NIE OTWIERAĆ.
6. Oferty należy składać w miejscu i czasie wskazanym w zaproszeniu oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.jswlogistics.pl/ogloszenia/przetargi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca i terminu składania ofert, o czym poinformuje zamieszczając informacje na stronie internetowej.
7. Oferta musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości
Strona 3 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najleptze
odpowiadającej wartości zamówienia lub przedstawiciela posiadającego pełnomocnictwo Oferenta.
8. Wszelkie zmiany treści oferty (poprawki, skreślenia, dopiski) winny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem w sposób umożliwiający identyfikację osoby/osób podpisujących ofertę. Niespełnienie wymogu określonego w zdaniu pierwszym, skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
9. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Oferent wskazuje w ofercie tego typu okoliczności. Informacje te winny zostać oznaczone klauzulą tajemnica przedsiębiorstwa i umieszczone w odrębnej kopercie, stanowiącej zawartość koperty głównej.
10. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
11. Komisja Przetargowa odmawia przyjęcia kopert z ofertami noszącymi ślady naruszenia oraz opisanych niezgodnie z postanowieniami niniejszych Wymagań Ofertowych. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że koperta nie jest właściwie opisana, dokona jej otwarcia, w celu sprawdzenia jej zawartości, a następnie odeśle ją do Oferenta.
12. Przyjęte oferty podlegają rejestracji przez Zamawiającego w jego wewnętrznych rejestrach.
13. Oferta winna być przygotowana zgodnie z treścią formularzy stanowiących załączniki do Wymagań Ofertowych. Zamawiający dopuszcza oferty złożone na formularzach sporządzonych przez Oferenta, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego.
14. Okres ważności oferty rozpoczyna się w dniu złożenia oferty, a kończy się nie wcześniej niż z dniem zamknięcia postępowania przetargowego, a w przypadku Oferenta, który wygrał przetarg, w dniu podpisania umowy. Termin związania ofertą wynosi 90 dni od jej otrzymania przez Zamawiającego.
VI. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY
1. Umowa z wybranym Oferentem zostanie zawarta w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w piśmie informującym o wyniku przetargu.
2. Warunki płatności oraz inne istotne postanowienia związane z realizacją zamówienia zostaną określone w treści umowy. Zamawiający wymaga terminu płatności wynoszącego 30 (słownie: trzydzieści) dni od dnia wystawienia prawidłowej pod względem formalnym i merytorycznym faktury VAT, pod warunkiem doręczenia faktury na co najmniej 7 dni przed terminem płatności. W przypadku późniejszego doręczenia faktury termin płatności ulega wydłużeniu do 7 dni od doręczenia faktury.
3. Rozliczenia finansowe między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
4. Faktury za realizację przedmiotu umowy wystawione zostaną zgodnie z poniższymi danymi:
JSW Logistics Sp. z o.o.
ul. I. Paderewskiego 41
40-282 Katowice
NIP 629-21-82-926
[email protected]
Strona 4 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
5. Wartość przedmiotu zamówienia określona w umowie, w tym wartości jednostkowe, nie będą indeksowane w okresie trwania umowy.
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 40-282 Katowice ul. I. Paderewskiego 41, II piętro, sekretariat pokój nr 215 w terminie podanym w zaproszeniu do złożenia oferty. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
IX. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1. 25 % – łączna suma zakresu podstawowego naprawy poziomu P4 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych i P5 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V;
Liczba punktów oferty badanej x, =-cena min x 25 pkt
cena badana
2. 55 % – łączna suma prac dodatkowych nie zaliczonych do zakresu podstawowego zgodnie z tabelą nr 2 dla naprawy poziomu P4 i zgodnie z tabelą nr 3 dla naprawy poziomu P5 wagonu towarowego samowyładowczego 418V;
Liczba punktów oferty badanej x2 = – cenamin x 55 -ppf-
cena badana r
Tabela nr 2 – prace dodatkowe nie zaliczone do zakresu podstawowego dla naprawy poziomu P4
Lp. Nazwa jednostka miary
la Wymiana 15 m2 poszycia podłogi usł
lb Wymiana każdego dodatkowego lm2 poszycia podłogi powyżej ilości ujętej w poz.la m2
2a wymiana 20 m2 poszycia klapy bocznej i ściany czołowej usł
2b Wymiana każdego dodatkowego lm2 poszycia klapy bocznej i ściany czołowej powyżej ilości ujętej w poz. 2a m2
3 Wymiana daszku podłogi mb
4 Doszczelnienie podłogi mb
5 Regeneracja zaworu rozrządczego Oerlikon sztuka
6 Wymiana zaworu rozrządczego Oerlikon na nowy sztuka
7 Wymiana zaworu rozrządczego Oerlikon na regenerowany sztuka
8 wymiana nastawiacza skoku klocka hamulcowego SAB-DRV na nowy sztuka
9 wymiana nastawiacza skoku klocka hamulcowego SAB-DRV na regenerowany sztuka
10 wymiana cylindra hamulcowego na nowy sztuka
11 wymiana cylindra hamulcowego na staroużyteczny sztuka
12 wymiana kurka końcowego na nowy sztuka
13 wymiana sprzęgu hamulcowego na nowy sztuka
14 Wymiana sprężyny zewnętrznej 25TN sztuka
Strona 5 z 11
Logittics
Przewozimy to, co najlepsze
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
15 Wymiana sprężyny wewnętrznej 25TN sztuka
16 Wymiana ślizgów bocznych sprężystych sztuka
17 Wymiana ślizgów bocznych stałych sztuka
18 Wymiana przewodu głównego mb
19 wymiana resoru na nowy sztuka
20 wymiana resoru na staroużyteczny sztuka
21 wymiana zawieszenia resorowego (ogniwo) nowe sztuka
22 wymiana kamienia resorowego sztuka
23 wymiana sworznia resorowego sztuka
24 wymiana ślizgu podparcia pudła sztuka
25 Wymiana czopa skrętu sztuka
26 wymiana samosmarującej wkładki gniazda czopa skrętu sztuka
27 wymiana trójkąta hamulcowego (nowy) sztuka
28 wymiana jednowstawkowej obsady klocka hamulcowego sztuka
29 wymiana wieszaka obsady klocka hamulcowego sztuka
30 przeobręczowanie zestawu kołowego sztuka
31 przetarczowanie zestawu kołowego sztuka
32 wymiana osi zestawu kołowego na staroużyteczną sztuka
33 wymiana zestawu kołowego obręczowanego na nowy sztuka
34 wymiana zestawu kołowego obręczowanego na staroużyteczny sztuka
35 wymiana zestawu kołowego monoblokowego na nowy sztuka
36 wymiana zestawu kołowego monoblokowego na staroużyteczny sztuka
37 Reprofilacja zestawów kołowych zestaw
38 wymiana łożyska tocznego zestawu kołowego Kpl/czop
39 Wymiana sprzęgu śrubowego ( nowy ) sztuka
40 Wymiana sprzęgu śrubowego ( staroużyteczny ) sztuka
41 Naprawa przekładni T/O, Wł./Wył., P/Ł sztuka
42 Wymiana haka kotwicznego sztuka
43 Wymiana sprzęgu roboczego sztuka
44 Wymiana sprężyny taśmowej – aparat cięgłowy sztuka
45 Wymiana cięgła widłowego -aparat cięgłowy sztuka
46 Wymiana ślizgu haka cięgłowego sztuka
47 wymiana wkładki amortyzatora gumowego urządzenia cięgłowego sztuka
48 wymiana skrzyni cięgłowej na staroużyteczną sztuka
49 wymiana haka cięgłowego na nowy sztuka
50 regeneracja zderzaka z wkładem gumowym sztuka
51 wymiana zderzaka na regenerowany z wkładem gumowym sztuka
52 Regeneracja zderzaka z wkładem elastomerowym sztuka
Strona 6 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
53 wymiana zderzaka na regenerowany z wkładem elastomerowym sztuka
54 Wymiana ramy wózka sztuka
55 Wymiana cylindra roboczego
56 wymiana stopnia manewrowego na nowy sztuka
57 wymiana ramki na dokumenty przewozowa sztuka
58 Wymiana słupka burty sztuka
59 Wymiana słupka narożnego sztuka
60 Wymiana profilu obwodziny górnej mb
61 Wymiana obwodziny dolnej mb
62 Wymiana zawiasu burty sztuka
63 Wymiana sworznia burty sztuka
64 Wymiana poszycia pomostu kratka vema sztuka
65 Wymiana ostojnicy pudła mb
66 Wymiana ceownika burty mb
67 Wymiana barierek pomostu mb
68 Wymiana podłużnie mb
69 Wzmocnienie ceownika pod zawiasy mb
70 Uzupełnienie zaworu opóźniającego ( kompletny ) sztuka
71 Wymiana zbiornika 15 1 sztuka
72 Wymiana zbiornika powietrza 88 1 sztuka
Tabela nr 3 – prace dodatkowe nie zaliczone do zakresu podstawowego dla naprawy poziomu P5
Lp. Nazwa jednostka miary
la Wymiana 15 m2 poszycia podłogi usł
lb Wymiana każdego dodatkowego lmz poszycia podłogi powyżej ilości ujętej w poz. la m2
2a wymiana 20 m2 poszycia klapy bocznej i ściany czołowej usł
2b Wymiana każdego dodatkowego lmz poszycia klapy bocznej i ściany czołowej powyżej ilości ujętej w poz. 2a m2
3 Wymiana daszku podłogi mb
4 Doszczelnienie podłogi mb
5 Regeneracja zaworu rozrządczego Oerlikon sztuka
6 Wymiana zaworu rozrządczego Oerlikon na nowy sztuka
7 Wymiana zaworu rozrządczego Oerlikon na regenerowany sztuka
8 wymiana nastawiacza skoku klocka hamulcowego SAB-DRV na nowy sztuka
9 wymiana nastawiacza skoku klocka hamulcowego SAB-DRV na regenerowany sztuka
10 wymiana cylindra hamulcowego na nowy sztuka
Strona 7 z 11
Logistics
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
11 wymiana cylindra hamulcowego na staroużyteczny sztuka
12 wymiana kurka końcowego na nowy sztuka
13 wymiana sprzęgu hamulcowego na nowy sztuka
14 Wymiana sprężyny zewnętrznej 25TN sztuka
15 Wymiana sprężyny wewnętrznej 25TN sztuka
16 Wymiana ślizgów bocznych sprężystych sztuka
17 Wymiana ślizgów bocznych stałych sztuka
18 Wymiana przewodu głównego mb
19 wymiana resoru na nowy sztuka
20 wymiana resoru na staroużyteczny sztuka
21 wymiana zawieszenia resorowego (ogniwo) nowe sztuka
22 wymiana kamienia resorowego sztuka
23 wymiana sworznia resorowego sztuka
24 wymiana ślizgu podparcia pudła sztuka
25 Wymiana czopa skrętu sztuka
26 wymiana samosmarującej wkładki gniazda czopa skrętu sztuka
27 wymiana trójkąta hamulcowego (nowy) sztuka
28 wymiana jednowstawkowej obsady klocka hamulcowego sztuka
29 wymiana wieszaka obsady klocka hamulcowego sztuka
30 przeobręczowanie zestawu kołowego sztuka
31 przetarczowanie zestawu kołowego sztuka
32 wymiana osi zestawu kołowego na staroużyteczną sztuka
33 wymiana zestawu kołowego obręczowanego na nowy sztuka
34 wymiana zestawu kołowego obręczowanego na staroużyteczny sztuka
35 wymiana zestawu kołowego monoblokowego na nowy sztuka
36 wymiana zestawu kołowego monoblokowego na staroużyteczny sztuka
37 Reprofilacja zestawów kołowych zestaw
38 wymiana łożyska tocznego zestawu kołowego Kpl/czop
39 Naprawa przekładni T/O, Wł./Wył., P/Ł sztuka
40 Wymiana haka kotwicznego sztuka
41 Wymiana sprzęgu roboczego sztuka
42 Wymiana sprężyny taśmowej – aparat cięgłowy sztuka
43 Wymiana cięgła widłowego -aparat cięgłowy sztuka
44 Wymiana ślizgu haka cięgłowego sztuka
45 wymiana wkładki amortyzatora gumowego urządzenia cięgłowego sztuka
46 wymiana skrzyni cięgłowej na staroużyteczną sztuka
47 regeneracja zderzaka z wkładem gumowym sztuka
48 wymiana zderzaka na regenerowany z wkładem gumowym sztuka
49 Regeneracja zderzaka z wkładem elastomerowym sztuka
Strona 8 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
50 wymiana zderzaka na regenerowany z wkładem elastomerowym sztuka
51 Wymiana ramy wózka sztuka
52 Wymiana cylindra roboczego
53 wymiana stopnia manewrowego na nowy sztuka
54 wymiana ramki na dokumenty przewozowa sztuka
55 Wymiana słupka burty sztuka
56 Wymiana słupka narożnego sztuka
57 Wymiana profilu obwodziny górnej mb
58 Wymiana obwodziny dolnej mb
59 Wymiana zawiasu burty sztuka
60 Wymiana sworznia burty sztuka
61 Wymiana poszycia pomostu kratka vema sztuka
62 Wymiana ostojnicy pudła mb
63 Wymiana ceownika burty mb
64 Wymiana barierek pomostu mb
65 Wymiana podłużnie mb
66 Wzmocnienie ceownika pod zawiasy mb
67 Uzupełnienie zaworu opóźniającego ( kompletny ) sztuka
68 Wymiana zbiornika 15 1 sztuka
69 Wymiana zbiornika powietrza 88 1 sztuka
3. 10 % – termin realizacji zamówienia (w dniach roboczych, liczony od dnia następnego po dniu przekazania pierwszego wagonu oferentowi do naprawy)
Liczba punktów oferty badanej x3 = ■ terminmm x pkt
’ 1 termin badany r
4. 10 % – Posiadanie certyfikatu ECM lub certyfikatu w zakresie funkcji utrzymania
Liczba punktów oferty badanej x4 = Za posiadanie certyfikatu – 10 pkt-, x4 = Za nie posiadanie certyfikatu-0 pkt.
5. Liczba punktów po zsumowaniu x1 + x2 + x3 + x4 stanowić będzie podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty.
X. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA OFERENTA
Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany w sposób umożliwiający identyfikację druk Formularza Ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do Wymagań Ofertowych oraz oświadczenia, załączniki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego.
2. Formularz Ofertowy musi zawierać dane Oferenta, tj. pełną nazwę firmy, NIP, REGON, pełny adres pocztowy, numer telefonu, e-mail oraz oferowane ceny za realizację poszczególnych prac.
3. Ponadto do Oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed
Strona 9 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najieptze
upływem terminu składania ofert-tj. przed dniem 26.04.2022 r., w przypadku Oferentów zagranicznych Oferent zobowiązany jest dostarczyć odpowiednik ww. odpisu dla danego kraju,
b) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, – tj. przed dniem 26.04.2022 r., w przypadku Oferentów zagranicznych Oferent zobowiązany jest dostarczyć odpowiednik ww. odpisu dla danego kraju,
c) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, -tj. przed dniem 26.04.2022 r., w przypadku Oferentów zagranicznych Oferent zobowiązany jest dostarczyć odpowiednik ww. odpisu dla danego kraju,
d) co najmniej 2(dwie) referencje, wystawione przez podmioty inne niż Zamawiający, potwierdzające, że w ostatnich 3 (trzech) latach przed dniem złożenia oferty w sposób należyty wykonali co najmniej 2 (dwie) naprawy poziomu P4 lub P5 wagonów towarowych samowyładowczych,
e) Załącznik nr 2 do Wymagań Ofertowych – Oświadczenie Oferenta – podpisane w sposób umożliwiający identyfikację przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości zamówienia lub przedstawiciela posiadającego pełnomocnictwo Oferenta.
4. Wszystkie dokumenty złożone przez Oferenta muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/(y) upoważnione do reprezentowania Oferenta.
5. W przypadku, gdy złożone przez Oferenta kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedłożenia oryginału lub notarialnie potwierdzonego odpisu dokumentu.
XI. WADIUM
Zamawiający nie ustanawia wadium.
XII. FORMA KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM
W każdej sprawie związanej z przedmiotem niniejszego przetargu pytania należy kierować w formie e-mail na adres: [email protected] w tytule wpisując: Zapytanie w sprawie przetargu na naprawę P4 – 4 szt. i P5 – 4 szt. wagonów towarowych samowyładowczych 418V.. Termin zadawania pytań upływa z dniem 12.04.2022 r. o godz. 1200.
JSW Logistics Sp. z o.o., informuje, iż ze strony Zamawiającego do kontaktów z Oferentami upoważniono niżej wymienione osoby:
J W zakresie udzielania informacji technicznych:
Przewodniczący Komisji: Grzegorz Biernat
Strona 10 z 11
Nr postępowania JSWL/NU/03/2022
Przewozimy to, co najlepsze
Tel. 728 998 840, e-mail: [email protected]
J W zakresie informacji ogólnych związanych procedurą postępowania:
Sekretarz Komisji: Joanna Rzepa
Tel. 603 307 360, e-mail: [email protected]; [email protected]
XIII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Postępowanie przetargowe jest poufne.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu, swobodnego wyboru ofert lub uznania, że przetarg nie dał oczekiwanego rezultatu i zamknięcia przetargu bez wyboru oferty albo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny, także po zawiadomieniu o wyborze oferty.
3. Zawarcie umowy na przedmiot niniejszego postępowania przetargowego wymaga uzyskania przez Zamawiającego zgód korporacyjnych.
4. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do dokonania zmian w niniejszych Wymaganiach Ofertowych oraz w Istotnych postanowieniach umowy.
5. Z tytułu odrzucenia oferty albo odwołania przetargu lub swobodnego wyboru ofert albo zamknięcia przetargu bez wyboru oferty lub unieważnienia przetargu albo zmian w Wymaganiach Ofertowych, Zaproszeniu i/lub Istotnych Postanowieniach Umowy Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
6. Ilekroć w niniejszych dokumentach jest mowa o Zamawiającym lub Zleceniodawcy należy przez to rozumieć JSW Logistics Sp. z o.o. Określenia Oferent lub Zleceniobiorca odnoszą się do podmiotu składającego ofertę w niniejszym postępowaniu.
Przewodniczgcy Komisji Przetargowej
Grzegorz Biernat
Załączniki:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenia oferenta.
3. Istotne Postanowienia Umowy
4. Wymagania techniczne – DSU – załączono na stronie www.jswlogistics.pl w zakładce ogłoszenia /przetargi.