Jelenia Góra:Zakup trzech używanych autobusów klasy MAXI
Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Adres pocztowy: ul. Wolności 145
Miejscowość: Jelenia Góra
Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski
Kod pocztowy: 58-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 757648736
Faks: +48 757648684
Adresy internetowe:
Główny adres: www.mzk.jgora.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mzk.jgora.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.6)Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa trzech używanych autobusów
Numer referencyjny: PN/1/2021
II.1.2)Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Siedziba Zamawiającego – Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia. Przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty dokonane zostaną oględziny oferowanych autobusów celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. Niezadowalający stan techniczny oferowanych autobusów będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, własnym transportem, na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że umowa z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. Brak zawarcia umowy leasingowej nie będzie rościć żadnych skutków finansowo-prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa nie będzie obowiązywać. O zawarciu umowy leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 3 miesięcy gwarancji na dostarczone autobusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część II SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/09/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający, wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. UWAGA: zdolność kredytowa nie może być warunkowa, np. warunkowana wygraniem przez Wykonawcę niniejszego postępowania;
2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegających na dostawie co najmniej dwóch używanych autobusów niskopodłogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – wykaz dostaw, według załącznika dołączonego do SWZ oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje).
III.1.4)Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, a także w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.
3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.
III.1.6)Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Dostawa trzech używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.
III.1.7)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w polskich złotych (PLN).
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SWZ), przedmiotowy wzór jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (www.mzk.jgora.pl). Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych we wzorze umowy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, Polska, sala konferencyjna przy sekretariacie (II piętro). Otwarcie ofert odbędzie się zgodnie z procedurą określoną w SWZ.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz terminy ich wniesienia, określa dział IX tejże ustawy.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/04/2021