Jelenia Góra: Finansowanie zakupu używanych autobusów
Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze
58-500 Jelenia Góra
ul. Wolności 145
Tel. +48 757648736
Fax. +48 757648684
E-mail [email protected]
WWW http://www.mzk.jgora.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat jeleniogórski + Jelenia Góra
Treść zamówienia Finansowanie zakupu używanych autobusów
Numer referencyjny: PN/3/2020
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest finansowanie zakupu trzech używanych autobusów komunikacji miejskiej w formie leasingu finansowego.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Adres pocztowy: ul. Wolności 145
Miejscowość: Jelenia Góra
Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski
Kod pocztowy: 58-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 757648736
Faks: +48 757648684Adresy internetowe:
Główny adres: www.mzk.jgora.pl
I.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
CPV 66114000-2 3: Usługi leasingu finansowego
Wymagania III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze i wartości porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, tzn. polegających na finansowaniu zakupu (przedmiot leasingu dowolny) w formie leasingu finansowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania leasingu, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie weryfikacji wykazu usług stanowiącego załącznik nr 4 i dołączonych dokumentów potwierdzających (np. referencje, kopie protokołów wydania i odbioru przedmiotu zamówienia).
III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, jeśli zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.
3. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
4. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą złoży aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt VII.C SIWZ.
5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 21 500,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: Wadium – finansowanie zakupu używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.
III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Warunki finansowe i uzgodnienia w płatnicze zostały szczegółowo określone w pkt III SIWZ opis przedmiotu zamówienia.
III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Istotne warunki umowy zostały określone w pkt III SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia, które są również obligatoryjnymi warunkami umowy leasingu.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium 21 500,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Adres pocztowy: ul. Wolności 145
Miejscowość: Jelenia Góra
Kod NUTS: PL515 Jeleniogórski
Kod pocztowy: 58-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 757648736
Faks: +48 757648684Adresy internetowe:
Główny adres: www.mzk.jgora.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
58-500 Jelenia Góra
ul. Wolności 145
2020-07-02
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
58-500 Jelenia Góra
ul. Wolności 145
2020-07-02
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 02/09/2020
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu – Nazwa: Cena / Waga: 90
Kryterium kosztu – Nazwa: Podatek od środków transportowych / Waga: 10
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą zlecenia elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługujące przysługujące Wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz terminy ich wniesienia, określa dział VI tejże ustawy.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27/05/2020
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:252323-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0
Data dodania 2020-05-29
Przejdź na początek ogłoszenia
„