Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jelenia Góra Dostawa używanych autobusów

przetargi
25.04.2021 16:16

Przetargi

Forma przetargu     nieograniczony

Dane organizatora     MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O. W JELENIEJ GÓRZE

58-500 JELENIA GÓRA

WOLNOŚCI 145

Tel. 75 764 67 36

Fax. 75 764 86 84

E-mail [email protected]

WWW www.mzk.jgora.pl

Województwo     dolnośląskie

Powiat     Jelenia Góra

Treść zamówienia     Dostawa trzech używanych autobusów

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia     Dostawa trzech używanych autobusów Numer referencyjny: PN/1/2021Wartość bez VAT: 442 695.52 EURPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia. Przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty dokonane zostaną oględziny oferowanych autobusów celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. Niezadowalający stan techniczny oferowanych autobusów będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, własnym transportem, na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że umowa z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. Brak zawarcia umowy leasingowej nie będzie rościć żadnych skutków finansowo-prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa nie będzie obowiązywać. O zawarciu umowy leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 3 miesięcy gwarancji na dostarczone autobusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część II SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

Specyfikacja     https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mzk.jgora.pl_1619093619171

LINK do SIWZ     http://mzk.jgora.pl/pl/dostawa-trzech-uzywanych-autobusow/przetarg

CPV     34.12.14.00

Wymagania     III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający, wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. UWAGA: zdolność kredytowa NIE może być warunkowa, np. warunkowana wygraniem przez Wykonawcę niniejszego postępowania;2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegających na dostawie co najmniej dwóch używanych autobusów niskopodłogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – wykaz dostaw, według załącznika dołączonego do SWZ oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje).III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) NIE podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Dostawa trzech używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w polskich złotych (PLN).III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SWZ), przedmiotowy wzór jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (www.mzk.jgora.pl). Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych we wzorze umowy.

Wadium     23000.00

Osoba do kontaktu     Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ul. Wolności 145 Jelenia Góra 58-500 Anna Mazurek-Zamkutowicz +48 757648736 [email protected] +48 757648684 www.mzk.jgora.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia     Koniec: 30/09/2021

Miejsce i termin składania ofert    

2021-05-24

Sposób składania ofert     Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mzk.jgora.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 11:00

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji    

Termin związania ofertą     Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021

Składanie ofert wariantowych/częściowych     oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Uwagi     2021/S 078-199059

Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/25/UE

Sekcja I: Podmiot zamawiający

I.1) Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze

Adres pocztowy: ul. Wolności 145

Miejscowość: Jelenia Góra

Kod NUTS:

PL515 Jeleniogórski

Kod pocztowy: 58-500

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 757648736

Faks: +48 757648684

Adresy internetowe:

Główny adres:

www.mzk.jgora.pl

I.3) Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:

www.mzk.jgora.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

I.6) Główny przedmiot działalności

Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy

Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:

Dostawa trzech używanych autobusów

Numer referencyjny: PN/1/2021

II.1.2) Główny kod CPV

34121400 Autobusy niskopodłogowe

II.1.3) Rodzaj zamówienia

Dostawy

II.1.4) Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób NIEpełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia.

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR

II.1.6) Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.3) Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS:

PL515 Jeleniogórski

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Siedziba Zamawiającego – Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra

II.2.4) Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób NIEpełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia. Przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty dokonane zostaną oględziny oferowanych autobusów celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. NIEzadowalający stan techniczny oferowanych autobusów będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, własnym transportem, na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że umowa z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. Brak zawarcia umowy leasingowej NIE będzie rościć żadnych skutków finansowo-prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa NIE będzie obowiązywać. O zawarciu umowy leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie NIEzwłocznie poinformowany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 3 miesięcy gwarancji na dostarczone autobusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część II SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia

Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

II.2.6) Szacunkowa wartość

Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 30/09/2021

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach

Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający, wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:

1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. UWAGA: zdolność kredytowa NIE może być warunkowa, np. warunkowana wygraniem przez Wykonawcę niniejszego postępowania;

2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegających na dostawie co najmniej dwóch używanych autobusów niskopodłogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – wykaz dostaw, według załącznika dołączonego do SWZ oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje).

III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału

Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) NIE podlegają wykluczeniu;

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.

3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.

III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:

Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Dostawa trzech używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.

III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w polskich złotych (PLN).

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:

Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SWZ), przedmiotowy wzór jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (

www.mzk.jgora.pl

). Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych we wzorze umowy.

Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 24/05/2021

Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert

Data: 24/05/2021

Czas lokalny: 11:30

Miejsce:

Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, Polska, sala konferencyjna przy sekretariacie (II piętro). Otwarcie ofert odbędzie się zgodnie z procedurą określoną w SWZ.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE

VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

VI.3) Informacje dodatkowe:

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.4.3) Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz terminy ich wniesienia, określa dział IX tejże ustawy.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza

Adres pocztowy: ul. Postępu 17a

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676

Państwo: Polska

E-mail:

[email protected]

Tel.: +48 224587801

Faks: +48 224587800

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

17/04/2021

×

Linki bezpośrednie

HTML

PDF

PDFS

XML

Zamknij

Nagłówek u góry w menu po lewej stronie

Bieżące wydanie Dz.U. S

078

2021

Następna aktualizacja:

23/04/2021

Kalendarz wydań

Przeglądanie

Możliwości biznesowe

Według branż (CPV)

Miejsce realizacji (NUTS)

Miejsce realizacji (Mapa)

Nabywca

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie zaawansowane

Zapytanie zaawansowane

(pl)

Zamówienia instytucji UE

(pl)

Kanały RSS

Czym jest RSS?

Mój TED

Zaloguj się

lub

Zarejestruj się tutaj

Ustawienia

Podzbiory TED w formacie CSV

Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych

Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem

Co nowego w witrynie?

(pl)

e-Certis

Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE

ESPD

European Single Procurement Document