Jelenia Góra Dostawa używanych autobusów
Przetargi
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O. W JELENIEJ GÓRZE
58-500 JELENIA GÓRA
WOLNOŚCI 145
Tel. 75 764 67 36
Fax. 75 764 86 84
E-mail [email protected]
WWW www.mzk.jgora.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat Jelenia Góra
Treść zamówienia Dostawa trzech używanych autobusów
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Dostawa trzech używanych autobusów Numer referencyjny: PN/1/2021Wartość bez VAT: 442 695.52 EURPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia. Przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty dokonane zostaną oględziny oferowanych autobusów celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. Niezadowalający stan techniczny oferowanych autobusów będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, własnym transportem, na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że umowa z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. Brak zawarcia umowy leasingowej nie będzie rościć żadnych skutków finansowo-prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa nie będzie obowiązywać. O zawarciu umowy leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 3 miesięcy gwarancji na dostarczone autobusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część II SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=mzk.jgora.pl_1619093619171
LINK do SIWZ http://mzk.jgora.pl/pl/dostawa-trzech-uzywanych-autobusow/przetarg
CPV 34.12.14.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający, wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. UWAGA: zdolność kredytowa NIE może być warunkowa, np. warunkowana wygraniem przez Wykonawcę niniejszego postępowania;2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegających na dostawie co najmniej dwóch używanych autobusów niskopodłogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – wykaz dostaw, według załącznika dołączonego do SWZ oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje).III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziałuWykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) NIE podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Dostawa trzech używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w polskich złotych (PLN).III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SWZ), przedmiotowy wzór jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (www.mzk.jgora.pl). Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych we wzorze umowy.
Wadium 23000.00
Osoba do kontaktu Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ul. Wolności 145 Jelenia Góra 58-500 Anna Mazurek-Zamkutowicz +48 757648736 [email protected] +48 757648684 www.mzk.jgora.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Koniec: 30/09/2021
Miejsce i termin składania ofert
2021-05-24
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.mzk.jgora.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi 2021/S 078-199059
Ogłoszenie o zamówieniu – zamówienia sektorowe
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/25/UE
Sekcja I: Podmiot zamawiający
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Adres pocztowy: ul. Wolności 145
Miejscowość: Jelenia Góra
Kod NUTS:
PL515 Jeleniogórski
Kod pocztowy: 58-500
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Mazurek-Zamkutowicz
E-mail:
Tel.: +48 757648736
Faks: +48 757648684
Adresy internetowe:
Główny adres:
www.mzk.jgora.pl
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.mzk.jgora.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.6) Główny przedmiot działalności
Miejski transport kolejowy, tramwajowy, trolejbusowy lub autobusowy
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Dostawa trzech używanych autobusów
Numer referencyjny: PN/1/2021
II.1.2) Główny kod CPV
34121400 Autobusy niskopodłogowe
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób NIEpełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
II.2) Opis
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL515 Jeleniogórski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Siedziba Zamawiającego – Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech używanych autobusów klasy MAXI, bezwypadkowych, sprawnych technicznie, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej. Oferowane autobusy muszą być dostosowane do przewozu osób NIEpełnosprawnych. Oferowane autobusy muszą być jednej marki i w jednym typie – identyczne pod względem konstrukcyjnym, kompletacji i wyposażenia. Przed ostatecznym wyborem najkorzystniejszej oferty dokonane zostaną oględziny oferowanych autobusów celem sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zostanie również przeprowadzona jazda próbna w celu sprawdzenia prawidłowego działania podzespołów. NIEzadowalający stan techniczny oferowanych autobusów będzie podstawą do odrzucenia oferty. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze, ul. Wolności 145, własnym transportem, na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że umowa z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, stanie się prawnie skuteczna i uruchomiona pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy leasingowej. Brak zawarcia umowy leasingowej NIE będzie rościć żadnych skutków finansowo-prawnych Wykonawcy wobec Zamawiającego i tym samym umowa NIE będzie obowiązywać. O zawarciu umowy leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie NIEzwłocznie poinformowany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 3 miesięcy gwarancji na dostarczone autobusy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera część II SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena NIE jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 442 695.52 EUR
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/09/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający NIE precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający, wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości NIE mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), wystawioną NIE wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. UWAGA: zdolność kredytowa NIE może być warunkowa, np. warunkowana wygraniem przez Wykonawcę niniejszego postępowania;
2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegających na dostawie co najmniej dwóch używanych autobusów niskopodłogowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, dołączył dokumenty potwierdzające ten fakt – wykaz dostaw, według załącznika dołączonego do SWZ oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje).
III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) NIE podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, a TAKże w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp.
3. Celem wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia JEDZ, a Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia dokumentów i oświadczeń wskazanych w SWZ.
III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto 96 1160 2202 0000 0001 4808 2380 Bank Millennium SA o/Jelenia Góra, podając na poleceniu przelewu informację: „Wadium – Dostawa trzech używanych autobusów”. Wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w oryginale w postaci elektronicznej.
III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Przeniesienie własności przedmiotu zamówienia nastąpi w drodze odrębnej umowy leasingowej (leasing finansowy) na podmiot finansujący Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą tylko w polskich złotych (PLN).
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SWZ), przedmiotowy wzór jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego (
www.mzk.jgora.pl
). Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych we wzorze umowy.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIE
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/08/2021
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 24/05/2021
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, Polska, sala konferencyjna przy sekretariacie (II piętro). Otwarcie ofert odbędzie się zgodnie z procedurą określoną w SWZ.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy, a TAKże innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz terminy ich wniesienia, określa dział IX tejże ustawy.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/04/2021
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
078
2021
Następna aktualizacja:
23/04/2021
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document