Jedlińsk: Minibus od Bus Center

przetargi
17.01.2022 11:51
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraGMINA JEDLIŃSK
26-660 Jedlińsk
ul. Warecka 19
Tel. 483213021
E-mail [email protected]
WWW www.jedlinsk.pl
Województwomazowieckie
PowiatRadom
Treść zamówieniaLikwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Jedlińsk

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest: dostawa autobusu 20 miejsc siedzących wraz z kierowcą, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON ) projektów w ramach obszaru D, „Programu wyrównywania różnic między regionami III „
Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy ,niezarejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), gotowy do użytkowania.
Dostarczony do siedziby Zamawiającego pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn zm.).
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia w szczególności:
– dane, dokumenty i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim,
– wszystkie dokumenty sporządzone w języku polski związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, kartę pojazdu itp.,
– książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony autobus bez limitu przebiegu kilometrów:
-gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 24 miesiące,
– gwarancja na zabudowę – nie mniej niż 24 miesiące,
-gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesięcy,
– gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 24 miesiące.
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Kolor tapicerki siedzeń z palety barw producenta.
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy w Jedliński, ul. Warecka 19,
26-660 Jedlińsk.
Wynik przetargu
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 21/12/2021
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Jedlińsk
dofinansowanie ze środków (PFRON)
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającegoPostępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego:
GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość:
Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy:
26-660

1.5.4.) Województwo:
mazowieckie

1.5.5.) Kraj:
Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3:
PL921 – Radomski

1.5.7.) Numer telefonu:
483213021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
[email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego:
www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Jedlińsk
dofinansowanie ze środków (PFRON)
2.4.) Identyfikator postępowania:
ocds-148610-b4acd201-420f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00325896

2.6.) Wersja ogłoszenia:
01

2.7.) Data ogłoszenia:
2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań:
Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2021/BZP 00002819/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego dla przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Jedlińsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak

2.14.) Numer ogłoszenia:
2021/BZP 00265605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny:
ZP.271.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania:
Nie

4.3.) Wartość zamówienia:
250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia:
Dostawy


4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa autobusu 20 miejsc siedzących wraz z kierowcą, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Zamówienie dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON ) projektów w ramach obszaru D, „Programu wyrównywania różnic między regionami III „
Zamawiający wymaga, aby pojazd był fabrycznie nowy ,niezarejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, sprawny technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 4 do SWZ), gotowy do użytkowania.
Dostarczony do siedziby Zamawiającego pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn zm.).

Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną do rejestracji i ubezpieczenia w szczególności:
– dane, dokumenty i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym minimum jednej osoby na wózku inwalidzkim,
– wszystkie dokumenty sporządzone w języku polski związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, kartę pojazdu itp.,
– książkę gwarancyjną ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi w języku polskim.

Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony autobus bez limitu przebiegu kilometrów:
-gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 24 miesiące,
– gwarancja na zabudowę – nie mniej niż 24 miesiące,
-gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 60 miesięcy,
– gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 24 miesiące.
UWAGA!!! Wyżej wymienione gwarancje stanowią kryterium oceny ofert
Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
Kolor tapicerki siedzeń z palety barw producenta.
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy w Jedliński, ul. Warecka 19,
26-660 Jedlińsk.
4.5.3.) Główny kod CPV:
34121000-1 – Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34120000-4 – Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
325950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
394830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
325950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
BUS-CENTER TOMASZ GAD – Strawczyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
9590886184

7.3.3) Ulica:
ul. Spacerowa 26b

7.3.4) Miejscowość:
Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy:
26-067

7.3.6.) Województwo:
świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
325950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: – aspekty społeczne



LINK do SIWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d9c48e-3fe5-23cd-60c7-9d00010b4d65
CPV34.12.00.00, 34.12.10.00
Osoba do kontaktuGMINA JEDLIŃSK ul. Warecka 19 26-660 Jedlińsk tel: 483213021 email: [email protected] www: www.jedlinsk.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2021-12-23