Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jawornik Polski: Zakup autobusu elektrycznego

przetargi
19.03.2022 12:38
Przetargi
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargunieograniczony
Dane organizatoraURZĄD GMINY JAWORNIK POLSKI
37-232 JAWORNIK POLSKI
30
Tel. 16 651 40 14
E-mail [email protected]
WWW www.jawornikpolski.itl.pl
Województwopodkarpackie
PowiatPrzeworsk
Treść zamówieniaZakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówieniaZakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski” Numer referencyjny: RRG 271.02.2022Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski” 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki autobusu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania i instalacją fotowoltaiczną oraz wyposażeniem. Opis, zakres i przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, zasilanego energią elektryczną autobusu szkolnego. Autobus musi być w pełni wyposażony; 2) dostawa 1 sztuki ładowarki mobilnej 3) dostawa i montaż stacji ładowania wraz z instalacją fotowoltaiczną 4) dostawa wyposażenia dodatkowego autobusu Oferowany autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). w szczególności spełniać wszelkie wymogi i przepisy dotyczące autobusów szkolnych. Dostarczony autobus musi posiadać aktualne „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, których termin ważności musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ 2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ 3) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ
Specyfikacjahttps://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=portal.smartpzp.pl_1647005139080
LINK do SIWZhttp://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski/public/postepowanie?postepowanie=26217537
CPV34.12.11.00, 34.14.49.10
WymaganiaIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zastosowaniem art. 139 Pzp .2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczenia na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 8 i 10 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu3. Dok. i ośw., które każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą:3.1. wypełniony formularz OFERTA zawierający formularze cenowe dla danej części zamówienia – stanowiący załącznik do SWZ;3.2. wypełniony JEDZ dla Wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);3.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy);3.4. dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:3.4.1. odpis lub inf. z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego z pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.2. jeżeli w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.4.1. Wykonawca składa pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;3.4.3. pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),c) umocowanie NIE wynika z pkt. 3.4.1 i 3.4.23.5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz – na zasadach określonych w SWZ;4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia ośw. lub dok:4.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:4.1.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;4.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;4.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;ciąg dalszy w SEKCJI VI.3) III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający NIE stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowejIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie* na dostawę, co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego **autobusu zasilanego energią elektryczną.*Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.** Przez „fabrycznie nowy autobus” Zamawiający rozumie autobus wyprodukowany NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem odbioru i który w momencie odbioru miał przebieg NIE większy niż 2 500 kilometrów.Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:a) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresieb) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienieNa potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni – Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (określonych w SEKCJI III.1.3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcyIII.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ
Wadium30000.00
Osoba do kontaktuGmina Jawornik Polski 7941703341 Jawornik Polski Jawornik Polski 37-232 [email protected] https://jawornikpolski.itl.pl/ https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski
Wymagany termin realizacji zamówieniaOkres w miesiącach: 7
Miejsce i termin składania ofert

2022-04-08
Sposób składania ofertNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski Godzina: 11:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertąOferta musi zachować ważność do: 06/07/2022
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Uwagi2022/S 050-126983
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE


Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Jawornik Polski
Krajowy numer identyfikacyjny: 7941703341
Adres pocztowy: Jawornik Polski
Miejscowość: Jawornik Polski
Kod NUTS:
PL822 Przemyski
Kod pocztowy: 37-232
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adresy internetowe:
Główny adres:
https://jawornikpolski.itl.pl/
Adres profilu nabywcy:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski

I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski

I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego

I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne


Sekcja II: Przedmiot

II.1) Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1) Nazwa:
Zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”
Numer referencyjny: RRG 271.02.2022

II.1.2) Główny kod CPV
34121100 Autobusy transportu publicznego

II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy

II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu elektrycznego (wraz ze stacją ładowania) w ramach projektu „Zielona droga do szkoły w Gminie Jawornik Polski”

II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: NIE

II.2) Opis

II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
34144910 Autobusy elektryczne

II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS:
PL822 Przemyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Jawornik Polski

II.2.4) Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki autobusu o napędzie elektrycznym wraz ze stacją ładowania i instalacją fotowoltaiczną oraz wyposażeniem.
Opis, zakres i przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, zasilanego energią elektryczną autobusu szkolnego. Autobus musi być w pełni wyposażony;
2) dostawa 1 sztuki ładowarki mobilnej
3) dostawa i montaż stacji ładowania wraz z instalacją fotowoltaiczną
4) dostawa wyposażenia dodatkowego autobusu
Oferowany autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1475) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich NIEzbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.). w szczególności spełniać wszelkie wymogi i przepisy dotyczące autobusów szkolnych.
Dostarczony autobus musi posiadać aktualne „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, których termin ważności musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego formalności rejestracyjnych.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie zgodnym z Opisem przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
3) Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej – stanowiący załącznik nr 6 do SWZ

II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Pojemność baterii autobusu (B) / Waga: 15
Kryterium jakości – Nazwa: Zasięg na jednym ładowaniu (Z) / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja i rękojmia (G) / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Moc instalacji PV równa mocy magazynu energii (F) / Waga: 10
Kryterium jakości – Nazwa: Moc silnika (S) / Waga: 5
Cena – Waga: 50

II.2.6) Szacunkowa wartość

II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE

II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIE

II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: NIE

II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

II.2.14) Informacje dodatkowe
Informacje dotyczące podmiotu dofinansowującego, projektu/programu
Podmiot dofinansowujący: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Projekt/ program (nazwa): Program priorytetowy NFOŚiGW System Zielonych Inwestycji (GIS- Green Investment Scheme) – Kangur – Bezpieczna i ekologiczna droga do szkoły


Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1) Warunki udziału

III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone z zastosowaniem art. 139 Pzp .
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczenia na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 8 i 10 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu
3. Dok. i ośw., które każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą:
3.1. wypełniony formularz OFERTA zawierający formularze cenowe dla danej części zamówienia – stanowiący załącznik do SWZ;
3.2. wypełniony JEDZ dla Wykonawcy i podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy);
3.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy);
3.4. dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
3.4.1. odpis lub inf. z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca NIE jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego z pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;
3.4.2. jeżeli w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania NIE wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.4.1. Wykonawca składa pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby;
3.4.3. pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy:
a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
c) umocowanie NIE wynika z pkt. 3.4.1 i 3.4.2
3.5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz – na zasadach określonych w SWZ;
4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni aktualnych na dzień złożenia ośw. lub dok:
4.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
4.1.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzoną NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4.1.2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty NIEzależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
4.1.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp;
ciąg dalszy w SEKCJI
VI.3)
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający NIE stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej

III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie* na dostawę, co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego **autobusu zasilanego energią elektryczną.
*Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.
** Przez „fabrycznie nowy autobus” Zamawiający rozumie autobus wyprodukowany NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem odbioru i który w momencie odbioru miał przebieg NIE większy niż 2 500 kilometrów.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
a) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
b) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia które trwają nadal (niezakończone) i w ramach których wykonawca wykonał powyższe zamówienie
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego NIE krótszym niż 10 dni – Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (określonych w SEKCJI III.1.3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

III.2) Warunki dotyczące zamówienia

III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ


Sekcja IV: Procedura

IV.1) Opis

IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta

IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: TAK

IV.2) Informacje administracyjne

IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 08/04/2022
Czas lokalny: 11:00

IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski

IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 06/07/2022

IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 08/04/2022
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:
Gmina Jawornik Polski, 37-232 Jawornik Polski 30


Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIE
VI.3)
Informacje dodatkowe:
ciąg dalszy z SEKCJI III.1.1)
4.1.5.Ośw. Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 109 ust. 1 pkt 8 i pkt 10 Pzp
4.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dok. wskazanych w pkt 4.1 z wyjątkiem pkt 4.1.2 (grupa kapitałowa).
4.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa dok., o których mowa w SEKCJI III.1.3)
5. Warunek dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający NIE określa warunku w tym zakresie.
6. Warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający NIE określa warunku w tym zakresie.
7. Zamawiający NIE przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej, umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Informacja dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP:
8.1. Jeżeli wykonawca, podmiot udostępniający zasoby ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
8.1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w SEKCJI III.1.1). – składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dok. wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w SEKCJI III.1.1) pkt. 4.1.1.
8.2. Dok., o którym mowa w pkt 8.1.1.powinien być wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
8.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się dok., o których mowa w pkt. 8.1. lub gdy dok. te NIE odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dok. zawierającym odpowiednio ośw. wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o ośw pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Treść pkt. 8.2. stosuje się.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 PLN na zasadach określonych w SWZ.
10. Zamawiający NIE przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
11. Zamawiający precyzuje, iż przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 miesięcy od daty zawarcia umowy, gdzie za termin wykonania umowy (zamówienia) uważa się dzień protokolarnego dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia jego dostarczenia.
12. Zmiany do umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Skróty: ośw.- oświadczenie/a, zaśw. – zaświadczenie/a, dok. – dokument/y

VI.4) Procedury odwoławcze

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Wykonawcom, a TAKże innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp, przysługują środki ochrony prawnej opisane w Pzp:
1. Odwołanie – rozdział 2 dział IX Pzp – zgodnie z przepisami Pzp przysługuje wyłącznie od NIEzgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, w tym na projektowane postanowienia umowy lub zaniechania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówieniu, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy lub zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia mimo że Zamawiający był do tego obowiązany na podstawie ustawy.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej:
1) w terminie 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia;
2) wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie i treści dokumentów zamówienia w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej;
3) w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia wobec czynności innych niż określone w ppkt 1 i w ppkt 2.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie wniesione w postaci elektronicznej musi być opatrzone podpisem zaufanym.
Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Odwołanie powinno zawierać elementy wskazane w art. 516 ust. 1 Pzp.
3. Postępowanie skargowe – art. 579–590 Pzp.
Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie za pośrednictwem Prezesa KIO w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia KIO lub postanowienia Prezesa KIO, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail:
[email protected]
Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl

VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
07/03/2022
×
Linki bezpośrednie
HTML
PDF
PDFS
XML
Zamknij
Nagłówek u góry w menu po lewej stronie
Bieżące wydanie Dz.U. S
050
2022
Następna aktualizacja:
14/03/2022
Kalendarz wydań
Przeglądanie
Możliwości biznesowe
Według branż (CPV)
Miejsce realizacji (NUTS)
Miejsce realizacji (Mapa)
Nabywca
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie zaawansowane
Zapytanie zaawansowane
(pl)
Zamówienia instytucji UE
(pl)
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Mój TED
Zaloguj się
lub
Zarejestruj się tutaj
Ustawienia
Podzbiory TED w formacie CSV
Tablica wyników w zakresie zamówień publicznych
Grupa Zadaniowa ds. Stosunków ze Zjednoczonym Królestwem
Co nowego w witrynie?
 
(pl)
e-Certis
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
ESPD
European Single Procurement Document
Data dodania2022-03-11