Jawor: Dostawa autobusu LF

przetargi
19.11.2020 10:22

Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Jawor
59-400 Jawor
ul. Rynek 1
Tel. 768 702 021
E-mail [email protected]
Województwo dolnośląskie
Powiat jaworski
Treść zamówienia „Zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego niskopodłogowego autobusu miejskiego”

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego przy Rynek 1 w Jaworze, fabrycznie nowego niskopodłogowego autobusu miejskiego. Parametry techniczne autobusu: rok produkcji: 2020 r. – fabrycznie nowy, długość autobusu: 11 500- 12 500 mm, ilość pasażerów: min 80, napęd spalinowy; norma spalania spalin : EURO 06, przebieg: do 200 km autobus gotowy do rejestracji pojazdu w wydziale komunikacji, pozostałe wymagania: zgodnie z specyfikacją techniczną. Gwarancja producenta: 24 miesiące. Kolor autobusu: max 2 kolory w kombinacjach kolorystycznych. Kolory: biały, jasno niebieski, beżowy, żółty, pomarańczowy, czerwony, szary. Uwaga: Zamawiający wskaże i zatwierdzi wzór i kombinację kolorystyczną kolorów autobusu po przedstawieniu propozycji przez dostawcę autobusu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Opis zawiera minimalne wymagania parametrów technicznych i wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy mogą zaoferować rozwiązania o wyższych parametrach technicznych i bogatszym wyposażeniu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym marki i modelu oferowanego autobusu. „Numer referencyjny:ZP.271.16.2020
Specyfikacja http://www.jawor.bip.net.pl
LINK do SIWZ http://jawor.bip.net.pl/?c=1155
CPV 34121100-2: Autobusy transportu publicznego
34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego, niskopodłogowego autobusu miejskiego o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 5 do SIWZ). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 7 do SIWZ), 4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 5) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), 6) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Gmina Jawor
ul. Rynek 1
59-400 Jawor
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 2020-12-23
Miejsce i termin składania ofert Gmina Jawor
59-400 Jawor
ul. Rynek 1 11.30

2020-11-25
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena 60,00 okres gwarancji 40,00
Uwagi Adres:Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor, parter, kancelaria, pokój nr 8Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-11-25godzina: 11:30Informacje dodatkowe: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w brzmieniu Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję się, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jawor Rynek 1, 59-400 Jawor, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Jawora;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jawor jest Pan Piotr Chałaszczyk, kontakt: [email protected], numer telefonu: 513 644 118;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego przy Rynek 1 w Jaworze, fabrycznie nowego niskopodłogowego autobusu miejskiego” – realizowane w ramach zadania: Zakup autobusów, w postępowaniu nr ZP.271.16.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 7 do SIWZ), 4) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 5) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), 6) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Data dodania 2020-11-17
Przejdź na początek ogłoszenia