Jaraczewo: Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
07.03.2024 12:22
Wyniki przetargów
BranżaSamochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargutryb podstawowy
Dane organizatoraGMINA SZYDŁOWO
64-930 Jaraczewo
2
Tel. 67 211 55 11
Fax. 67 216 12 36
E-mail [email protected]
WWW www.szydlowo.pl
Województwowielkopolskie
PowiatPiła
Treść zamówieniaZakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
2. Zakup finansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach zadania pn. „Likwidacja barier transportowych dla uczestników Dziennego Domu Pomocy „Dom Seniora” w Róży Wielkiej” realizowanego w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D – likwidacja barier transportowych poprzez dofinansowanie zakupu fabrycznie nowego autobusu min. 24 osobowego (22+1+1) w wersji standardowej dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich).
3. Oferowany autobus musi być nowy – za nowy uznaje się autobus nieużywany i wyprodukowany w roku 2023/2024, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
4. Autobus musi spełniać aktualne wymagania dotyczące emisji hałasu i czystości spalin podane w normie co najmniej Euro VI.
5. Oferowany autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późniejszymi zmianami).
6. Oferowany autobus musi posiadać aktualne Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu wraz z załącznikami wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2023 poz. 1047) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 sierpnia 2023 r. w sprawie homologacji typu pojazdów (Dz.U. 2023 poz. 1651).
7. Autobus objęty przedmiotem zamówienia będzie posiadał aktualne na dzień rejestracji pojazdu: homologację, certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca przed odbiorem autobusu udzieli instruktażu w zakresie zasad prowadzenia i obsługi dostarczonego autobusu dla minimum dwóch kierowców.
9. Wykonawca jest zobowiązany posiadać serwis na oferowany autobus maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego.
10. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
– kartę pojazdu,
– instrukcję obsługi, wyposażenie i konserwacji w języku polskim,
– kartę gwarancyjną pojazdu,
– wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania
napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
– dwa komplety kluczyków,
– wyposażenie dodatkowe wymagane przepisami ruchu drogowego,
– niezbędną dokumentację techniczną, w tym między innymi książkę pojazdu,
świadectwo homologacji samochodu,
– aktualne badanie techniczne,
– komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania autobusu.
11. Wymagania dotyczące gwarancji:
– minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez limitu kilometrów;
– minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą;
– minimum 8 lat gwarancji na perforacje blach.
Okresy gwarancji udzielone przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.
Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym przedmiotu zamówienia.
12. Na czas naprawy gwarancyjnej pojazdu w okresie gwarancyjnym, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojazdu zastępczego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
14. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest niepodzielność świadczenia i przedmiotu świadczenia (niepodzielność jednego pojazdu). Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.
Wynik przetarguSEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych:
0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych:
1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
509220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
509835 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
508605 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Biedulewicz Jerzy Jan Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
8461077364

7.3.3) Ulica:
Portowa 44

7.3.4) Miejscowość:
Augustów

7.3.5) Kod pocztowy:
16-300

7.3.6.) Województwo:
podlaskie

7.3.7.) Kraj:
Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie

SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
508605 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-01

LINK do SWZhttp://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08dc312f-9c82-2df7-7c7b-650001c44657
CPV34.12.10.00
Osoba do kontaktuGMINA SZYDŁOWO 2 64-930 Jaraczewo tel: 67 211 55 11 fax: 67 216 12 36 email: [email protected] www: www.szydlowo.pl
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowychoferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Data dodania2024-02-20